• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • In articol este vorba de o masina care se va produce in viitor, nu exista acum si deci nu si-a luat-o de la nici un GT-R. In al doilea rand pentru unii timpul pe un tur de circuit sau acceleratia 0-200 Km/h sau pe sfert de mila nu reprezinta in totalitate o masina. Pentru mine conteaza un singur lucru - cat de mare este zambetul provocat de masina atunci conduc.
    Lexus LFA - urmaşul său ar putea costa aproape 750.000 de euro
  • Nu inteleg cum se pot aplica regulile retroactiv, si rezultatele Mercedes AMG sa fie considerate provizorii in cazul in care se considera ulterior acest sistem ca fiind neregulamentar. Daca li s-ar zice inainte de cursa ca acest sistem este neregulamentar, ar astupa acele gauri si gata, nu l-ar folosi, dar atata timp cat sunt lasati sa concureze cu el si in repetate randuri li s-a zis ca este regulamentar, punctele sunt ale lor, nu are nici o logica sa le fie luate ulterior. Singurul motiv pentru care unele echipe protesteaza impotriva acestui sistem este dificultatea in implementarea lui daca masina nu a fost proiectata de la inceput impreuna cu acest sistem, exact cum a zis Ross Brawn.
    FIA a respins protestul Lotus împotriva Mercedes
  • Nu consider ca VW este sfant la fiabilitate si calitate, dar consider ca diferenta de pret intre cele doua marci este una care reprezinta diferentele de calitate, fiabilitate, costuri de intretinere si reparatii. Daca doresc sa cresca preturile, atunci sa aduca si masinile si suportul la nivelul VW. Daca vor creste decat pretul nu pot decat sa rad. Cum VW are o imagine mai buna decat Renault, va disparea motivul principal pentru care cineva cumpara Renault in loc de VW.
    Renault: "Preţurile noastre trebuie să urce la nivelul celor ale Volkswagen"
  • Cred ca este vorba de tempomat, cruise-control sau cum vreti sa ii ziceti, si nu este un limitator de viteza. Un avertizor sonor pentru depasirea unei viteze prestabilite creste siguranta, dar limitatorul, cel putin in cazul unei depasiri, reduce siguranta.
    Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro
  • E-Class Estate are 695 litrii, A6 Avant are 565 litrii si Seria 5 Touring are 560 litrii. Voua cum v-a dat 695-550 = 275? Cu exceptian XF-Estate, datele de mai sus sunt luate de pe whatcar.com, unde se poate face comparatie intre modele. Oricum, nu conteaza dimensiunea exacta a portbagajului asa mult, practic are aceiasi dimensiune ca si A6 si 5er, XF Estate arata foarte bine si cred ca se va vinde destul de bine. Nu stiu cat de fiabile sunt masinile Jaguar, acesta ar fi singurul lor posibil dezavantaj.
    Jaguar XF Sportbrake - versiunea break a modelului britanic
Pagina
12345...646566...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău