• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

noname00

  • Membru din 04.12.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 572 in total
  • Stiu ca SLS AMG are V8 de 6.2 litri. De ce mi-ai zis asta?
    Viitorul supercar Pagani păstrează motorul V12 de la AMG
  • Imi pare rau ca m-am grabit si nu am sesizat si asta, rivalul GT-R-ului este 911 Turbo, asa scrie si in articolui original.
    Primele imagini ale noului Nissan GT-R facelift
  • Asa este, Spec-V are 485, iar GT-R normal are 480. Ma enerveaza "reporterii" care nu au habar despre cea ce scriu, nici macar nu stiu sa traduca (sau sa foloseasca Google Translate). Pe autoblog scrie ca se va aduce o crestere de putere de 20-30 CP fata de cei 480 CP pe care ii are GT-R-ul acum, nu: "Cel mai probabil, faceliftul va aduce cu sine şi câţiva cai putere în plus sub capotă, probabil 20 sau 30. În aceste condiţii, aportul de putere va ajuta coupe-ul nipon să atingă 480 de cai" (TM) Mirica
    Primele imagini ale noului Nissan GT-R facelift
  • Dl. Mirica - care este puterea GTR-ului acum, inainte de facelift?
    Primele imagini ale noului Nissan GT-R facelift
  • Cred ca vor folosi o versiune mai puternica a motorului folosit de Mercedes pe S/SL/CL 65 AMG. Nu ar avea sens dezvoltarea unui astfel de motor, mai ales cand AMG are deja asa ceva.
    Viitorul supercar Pagani păstrează motorul V12 de la AMG
Pagina
12345...899091...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău