• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

p-george

  • Membru din 09.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 238 in total
  • Asa se numeste insa unitatea V6 tfsi e supraalimentata cu compresor nu cu turbina.
    Bentley şi Audi vor împărţi un motor V8
  • Hai ca probabil iti rozi unghiile de ciuda. Cam penibil sa ramai fara cuvinte si sa recurgi la jigniri...dar e de asteptat de la un fanatic incult bmw care le stie pe toate. Crede ma , piesa dintre volan si scaun este de 10 ori mai inteligenta si abila decat tine...dar in lumea ta saraca tu o sa fii intotdeauna zeul. Adevarul e ca astia "penibili" ca mine respectam vitezele in localitati si dam mai tare cand putem si aia "jmecheri" ca tine omoara oameni nevinovati...asa ca prefer sa fiu penibil decat un neavenit viitor criminal.
    Record mondial de eficienţă: 2463 de kilometri cu un plin într-un Passat
  • Cand a facut bmw 1400km cu 3-arul lor toti fanii aia pro benzina sareau sa il pupe in fund. Acum ca e vorba de passat apar "mogulii si minele de sare" Rusine Dinu Patriciu... O tara de coma. PS: Bv rti, tine o tot asa, fii macho, adevarul e ca bucuresti timisoara eu fac media 180kmh.... Asta ce au facut ei 72 e prea incet nu ? Apropo tu ai computer de bord sau gps ? Ai facut vreodata o medie ? Eu unul am mers intr-o noapte de duminica de la Bunesti la Predeal cu un gti in modul S, si am facut o medie de 85. Pe un drum aproape gol. Eu inteleg ca rromanul este ZEu in tot ce face si este mai bun si mai destept decat restul lumii dar hai sa nu ne mai !#!%$ pe noi, 72 e o medie buna. PS2: Rezervorul este STANDARD. Are 70 l si restul 7 probabil ca au fost pe conducte si probabil a fost umplut pana la buza.
    Record mondial de eficienţă: 2463 de kilometri cu un plin într-un Passat
  • Poate versiunea S1 va avea motorul de 1.4 185 si varianta asta 2.0 270cp va fi RS1 si astfel nu strica traditia tractiunii quattro pe modelele RS.
    Audi S1 ar putea avea 270 CP
  • In primul rand grupul VAG are ce vinde nu au.. Apoi repet, apartin aceluias grup dar sunt separate ca identitati juridice. Sunt firme separate cu patroni separati cu sedii separate cu designeri diferiti e.t.c. Sunt mai de graba parteneri daca vrei. Situatiile in grupurile mari sunt mult mai complicate. Am dat un citat mai sus care explica mai bine situatia juridica porsche. Porsche este mai renumit ca un constructor de masini sport de lux. Exclusivism inseamna sa vinzi cateva sute de modele.Porsche vinde zeci de mii. Toate firmele au ca scop banii, asta inseamna o firma. Toata diferenta este la strategie. Cand pornesti o firma te gandesti ce produse faci si cui le vinzi. Asadar faci 1 masina pe an si o vinzi cu 1 mil sau faci un mil de masini si le vinzi cu un euro ? Ca brand de imagine vw a cumparat bugatti. Cat despre RR a avut profit pe 2009 inainte de taxe 915 mil lire. NU este cel mai profitabil dar aduce bani macar. Daca RR era pe pierdere 2 ani sa stea pe carca bmw iti garantez ca ori lichidau firma ori o vindeau.
    OFICIAL: Porsche confirmă lansarea unui crossover de lux
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău