Bentley şi Audi vor împărţi un motor V8
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
În curând, Bentley şi Audi vor avea o motorizare comună. Dacă această veste nu v-a surprins, motorizarea respectivă va fi mai mică de 6.000 centimetri cubi, urmând să aibă o cilindree de "numai" patru litri. Propulsorul V8 face parte din iniţiativa celor de la Bentley de reducere a emisiilor de CO2 şi va beneficia de un sistem de injecţie directă. Oficialii celor două mărci nu au specificat dacă propulsorul respectiv va fi echipat cu un sistem de supraalimentare.
Debutul noului motor va avea loc pe Bentley Continental GT la finele acestui an. În comparaţie cu actuala unitate W12 twin-turbo de 6.0 litri, emisiile de CO2 sunt reduse cu 40 de procente. Performanţele noii motorizări nu au fost încă dezvăluite, dar sunt şanse ca versiunea Bentley să fie ceva mai puternică decât propulsorul de la Audi. Potrivit britanicilor de la "WhatCar?", noul motor va fi supraalimentat cu un compresor mecanic.
Ipoteza supraalimentării cu un compresor mecanic este plauzibilă în special pentru cei de la Audi. Cel mai bun exemplu ar fi motorul V6 TFSI de 333 CP al lui S5, motor supraalimentat cu un compresor mecanic amplasat într-un corp comun cu admisia de aer.
În cazul Audi, noul motor V8 va fi rezervat modelelor de performanţă din clasa de lux, în timp ce Bentley l-ar putea oferi pe o versiune entry-level.Via | MotorAuthority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Startup-ul britanic Longbow Motors a dezvăluit un nou automobil sport electric disponibil în două versiuni. Varianta decapotabilă Speedster va fi produsă în ediție limitată. Doar 150 de unități vor fi disponibile, iar ulterior va urma o versiune Roadster, cu plafon fix de tip coupé. (01.11)
-
Leapmotor a dezvăluit oficial noul C10 AWD cu ocazia Salonului Auto de la Zurich. Noua versiune a modelului electric primește două motoare electrice care dezvoltă împreună aproape 600 de cai putere. (29.10)
-
Mini a lansat o nouă ediție specială pentru Cooper, creată în colaborare cu creatorul de modă britanic Paul Smith. Noua ediție specială primește culori exclusive și motive artistice specifice, semnate de celebrul creator de modă. (29.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













comresrorul ( la masina ) e actionat de arborele cotit si este mai gurmand ( consma mai mla benzina / motorina ) , iar turbina e actionata de gazele de esapament si are nevoie de intercooler ( gazele de esapament incalzind turbina si automat aerul care intra , intercooler-ul fiind sistem care raceste aerul care intra , altfel s-ar incinge prea tare ) , ambele baga mai mult aer in motor pentru a creste puterea ( stiind ca pentru aprindere e nevoie si de oxigen pe langa comustibil )
deci nu e corect "compresor" , ci "turbina"