• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • V-as aduce doua corecturi: - " miza este la fel de ridicată ca întotdeauna: titlul mondial." ... mizele, pentru ca sint doua titluri in joc. Cel la constructori aduce renume si bani in plus echipei. Nu e deloc de neglijat! - "Circuitul maghiar este cel mai lent din calendarul competiţional" ... eu sint sigur ca Monaco e si mai lent. Este adevarat insa ca este un circuit lent unde depasirile sint greu de realizat. Sa vedem o cursa frumoasa si mai animata decit cea mai plictisitoare cursa a sezonului: Monaco!
    Avancronică Ungaria - ultimul spectacol înainte de vacanţa de vară
  • Soxy ai dreptate! Insa nu are nici o logica DRS intre virajul 1 si 2 ! Daca o puneau intre 3 si 4 avea o oarecare logica. O mare prostie! La fel cum punctul de activare pe prima zona DRS este mult adus spre mijlocul liniei drepte, nici asta nu are logica.
    Piloţii vor avea două zone DRS în cursa din Ungaria
  • Pe linia start - sosire si intre virajele 3 si 4 (nu 2 si 4) cred ca va fi DRS In video pus de Shade cu turul lui Hamilton se vede ca nici anul trecut intre virajele 2 si 3 el nu a folosit DRS. Ce sens au voturile astea negative in cazul discutiei de fata ? Nu avem suficiente date despre urmatoarea cursa si incercam, unii sa ne dumirim iar altii dau cu minus in veselie. Asta chiar nu are rost!
    Piloţii vor avea două zone DRS în cursa din Ungaria
  • O imagine detaliata a circuitului puteti vedea aici: http://www.formula1.com/races/in_detail/hungary_903/circuit_diagram.html Insa o mica corectura: a doua zona DRS nu cred ca e dupa primul viraj ci dupa virajul 2, probabil pana la virajl 5. Din pacate nu prea ajuta nici una dintre zone depasirile pentru ca linia start-sosire e destul de scurta iar a doua zona DRS tot scurta. Si mia e si problema cu latimea circuitului. E al doilea cel mai lent circuit dupa Monaco, sper cursa sa nu fie la fel de plictisitoare ca si cea de la Monaco din acest an.
    Piloţii vor avea două zone DRS în cursa din Ungaria
  • Sint o mana de piloti pe care-i vrea orice echipa din F1 (gen Vettel, Hamilton, Rosberg, Alonso, Kimi) si restul care apar la curse doar daca vin cu bani de acasa. Asta e sport ? ... a la Bernie poate :)
    Kobayashi: "Lipsa resurselor financiare mă împiedică să revin în Formula 1"
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău