• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Din pacate pentru fanii echipei de la Maranello nu va fi deloc asa. Merc e categoric in fata dupa care urmeaza Williams. Cam la egalitate sint RBR, Toro Rosso, Lotus si Ferrari. La fel ca anul trecut prevad ca Ferrari vor fi deficitari la viteza de varf pe linia dreapta. Cum sa depasesti daca esti mai lent pe linia dreapta fata de altii? Teoretic poti in viraje dar depinde foarte mult de configuratia circuitului. Victorii sezonul urmator pentru Ferrari? Greu de crezut dar ar putea ciupi cateva podiumuri. PS: de ce sint asa de pesimist cand in teste au aratat bine? Pentru ca in fiecare teste Ferrari arata bine dupa care dispar in pluton. Promit multe si realizeaza extrem de putin. Pacat!
    Vettel consideră că Ferrari va lupta cu Williams şi Red Bull pentru locul doi
  • Daca cele doua declaratii sint scoase din context cum este explicabila diferenta dintre ele? In primul: Monopostul este mai mult sau mai puţin acelaşi. Iar al doilea: Am făcut un pas mare înainte comparativ cu anul trecut. Ciudat rau!
    Ferrari va introduce vineri update-uri aerodinamice pentru monopost
  • Ar fi important de aflat de ce a ajuns in starea de inconstienta pe circuit un pilot cu o experienta vasta in formula 1. Secretomania e mare dar ... ceva nu e in ordine deloc! Azi vad ca nu au deocamdata probleme cei de la McLaren. Sper sa gaseasca solutiile pentru ca timpul incepe sa-i preseze.
    Alonso: "Sunt bine şi aş fi vrut să fiu prezent la teste"
  • Ai ghicit Cristi ... desi cred ca nu era prea greu :)
    McLaren: "Alonso nu a cerut să fie pilotul numărul 1 al echipei"
  • miorel Ce anume faci? Raspunzi la ceva ce NU EU am spus? Reciteste declaratia lui Ron Dennis! "niciodată nu a cerut tratament preferenţial. De fapt este opus, complet opus. A spus 'egalitate, accept egalitate'. Nu a cerut niciodată ca un anumit lucru să fie specificat în contract" Te contrazici cu Ron, nu cu mine :) PS: nu sint "alonsist". ALO e unul din pilotii care-mi plac. Dar nu e singurul! Exista insa un singur pilot pe grila care nu-mi place. Mai bine spus nu cred ca valoarea lui i-ar fi dat dreptul la mai mult de un titlu de campion. Dar asta e alta poveste.
    McLaren: "Alonso nu a cerut să fie pilotul numărul 1 al echipei"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău