• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Teoretic e o veste foarte buna. Insa ca sa si aiba efect este necesar ca in teste sa fie in stare sa faca cat mai multi kilometrii. Daca as fi in locul lor as merge in teste cu doua monoposturi ca sa pot face ture si daca sint probleme de fiabilitate. Mai ales pentru ca dezvoltarea motoarelor este permisa din nou totul se reseteaza. singurii care au un mic avantaj raman Merc dar pot si ajunsi mult mai usor din urma acum.
    Noul monopost Lotus a trecut testele de siguranţă ale FIA
  • Ce frumos i-au stricat "strategii" Mercedes cursa lui Hamilton! De ce a trebuit sa stea in spatele lui Rosberg pana ajunge la boxe si dupa asta sa mai dea inca o tura cand de ture bune se tot plingea ca nu mai are pneuri? Hulkenberg/Sauber omul zilei. Cu DRS cu tot sa nu poata sa-l depaseasca un Ferrari sau un Mercedes? Incredibil cat de bine iesea din primul viraj. Bravo lor, au aratat foarte bine in cursa de azi. Pacat de Mark. Despre Massa nu mai spun nimic.
    Vettel a triumfat în Coreea de Sud într-o cursă plină de tensiune şi incidente
  • De ce sint toate postarile de la aceasta stire votate masiv cu negativ? Pe cine deranjeaza si ce anume ? Aticolul de fata este inexact: Mark a avut probleme cu treptele 2 si 3 iar lui Vettel i s-a spus despre treptele 5,6. Interesant e ca si Alonso a avut probleme cu cutia de viteza ... tot treptele 2 si 3. Cu toate problemele pilotilor de pe locul 2 si 3 Massa tot nu s-a putut apropia de ei. De ce oare?
    Red Bull: "Problemele cu cutiile de viteze de la Monza sunt bizare"
  • pt.91Schumi06 Pai Kobayashi este deja intr-un combinezon rosu! Este pilot de teste la Ferrari.
    Massa admite că este în pericol să piardă locul la Ferrari
  • Masaa este foarte instabil! Alterneaza rezultatele bune cu ... "demolarea" monopostului. Nu stiu de cati ani nu s-a mia intimplat ca un pilot sa distruga atatea masini! Nu pot sa inteleg de ce Felipe tine neaparat sa imaprta sezoul in doua etape: una slaba spre groaznica si una buna spre foarte buna. Cum sa castige Ferrari titlul cu astfel de mentalitate ?
    Massa admite că este în pericol să piardă locul la Ferrari
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău