• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Nici in 2007 ALO nu a avut trecut in contract ca e pliotul nr.1 dar l-a executat echipa cand au vazut ca ar putea castiga titlul la piloti un britanic. Nu a fost asa. Au avut cel mai bun monopost dar au pierdut ambele titluri. Asta ar trebui sa tina minte Ron Dennis din "experienta" anului 2007. Daca ALO nu ar fi fost dezavantajat de catre echipa probabil nici nu ar mai fi existat episodul Spygate. Asta acum e oricum istorie. Sper sa nu se mai repete niciodata asa ceva!
    McLaren: "Alonso nu a cerut să fie pilotul numărul 1 al echipei"
  • Dap. Si despre Richi anul trecut s-a spus ca e un an de acomodare. Si l-a trimis pe "marele" campion Vettel la ... Ferrari. Kvyat e talentat. Ce au de pierdut doi piloti tineri si cu talent intr-un monopost bun? Nimic! De castigat? Da, desigur!
    Mercedes nu se aşteaptă la o nouă dominaţie autoritară în 2015
  • Wow. Asta e chiar o stire excelenta! Setari apropiate la acelasi monopost? No way! Asta inseamna ca ambii piloti vor cere aproape aceleasi setari? OOOOoooo da! Numai sa-i tina motorul Honda!
    Button susţine că are aceleaşi preferinţe pentru setările monopostului ca şi Alonso
  • Frumos monopost. Arata ca un castigator de curse in sezonul urmator. Poate face o figura frumoasa. Sa vedem cum se impaca cu motorul Honda.
    McLaren a prezentat noul monopost pentru sezonul 2015
  • Consumul excesiv de Redbull dauneaza grav sanatatii! Si asta nu e o reclama, e o realitate. Sezonnul trecut Richi a castigat 3 curse in care pilotii Merc au avut probleme cu monoposturile. Le-ar mai fi castigat daca nu erau incidentele? Eu zic ca e exclus! Ca sa nu mai vorbim de diferenta de putere dintre motoare. Mult prea mare diferenta in favoarea Merc. Practic, pe linia dreapta un RBR nu are nici o sansa sa depaseasca un Merc. Raman sansele de depasire in curbele de pe circuit. Aici pilotul face diferenta. Deci? Sa vedem testele si primele curse. Apoi mai "dam in boabe".
    Ricciardo: "Cred că pot să lupt pentru titlu în 2015"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău