• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • @Banditos : e de-a dreptul grosolan ce ai scris mai sus. De ce sa fie maimute cei care stiu sa manuiasca o cheie ? Presupun ca tu esti din cei cu "mai multa scoala" , nu-i asa ?! Nu stiu daca chiar asa ai vrut sa sune , dar nu m-as mira la ce spectacole grotesti sunt de ceva buna vreme pe aici , la comentarii !
    Mașini electrice: Costuri ridicate și timpi de așteptare mai mari în service, comparativ cu termicele
  • Nu ca bavarezii s-ar fi chinuit vreun pic sa promoveze acest model. Cred ca numai fanii marcii stiau de existenta acestuia , de fapt cred ca si cei de la BMW uitasera de el !! Un esec probabil asumat inca de la inceput , sunt momente in care producatorii isi dau seama ca un anumit model poate fi un esec dar nu mai pot opri lansarea acestuia , pe ideea "ori la bal ori la spital, dar eu nu mai bag nici-un ban aici" !
    Adio, BMW Seria 6 Gran Turismo. Modelul, scos la vatră din cauza vânzărilor slabe
  • Strict comparativ cu celelalte elctrice din piata , acest model incearca sa se pozitioneze ca si performante si design ca si Passat-ul termic - sedan spatios , functional ( bravo in mod special pt. deschidere portbagaj cu hayon) , cu o calitate de constructie peste medie , design usor anost dar totusi curat si elegant, performante nu slabe dar nici sportive, etc. Acum sa vedem cu preturile...dar in lumea electricelor e greu sa definesti un pret corect acum, cererea este inca mult mai mare decat decat oferta si asta din cauza capacitatii de productie inca limitata . Sincer cred ca aceasta problema va fi inca multi zeci de ani de acum incolo , asa ca ...eu nu as astepta vreo reducere de preturi la modul general in aceasta piata ! Oricum, testul suprem pt. acest model nu va fi neaparat pretul , ramane in primul rand de vazut daca aceast tip de caroserie ramane totusi desirabil indeajuns cat sa acopere capacitatea lor de productie sau va trebui rapid inlocuit de un "suv". Cred ca sunt si multi alti producatori de volum care o sa urmareasca cu mare interes raspunsul pietei la acest model.
    Înlocuitorul electric al lui Volkswagen Passat este aici: 700 km autonomie
  • Partea de eco-marketing din acest "text-drive" este uluitor de ...penibila . Si nu este neaparat vina celor care au redactat textul sau care incearca sa copieze cat mai fidel textele originale. Doar arata "orbecaiala" in care sunt afundati toti producatorii de prin toate industriile in goana lor pt. a-si machia cat mai eco-bio-sustenabil orice produs , chiar daca multe dintre aceste produse/industrii este evident ca nu pot fi nici macar apropiate de conceptul de a fi "eco", cum este si cazul de fata. Un automobil ( mai ales cu motoare termice, dar nu exclud deloc nici pe cele electrice), este exact opusul oricarui concept de transport eco, bio, sustenabil sau cum doresc ei sa le mai numeasca. Acestea- caii, vehicule de lemn trase de animale, barci, corabii .etc- au disparut odata cu progresul si in goana dupa viteza si timpi mai scurti de transport . Este penibil sa incerci sa folosesti materiale asa zis eco in orice automobil modern. si mai penibil este sa incerci sa explici cat de eco este . Este o balbaiala generalizata in piata, fiindca de fapt nimeni nu prea intelege nimic, doar ca trebuie sa arate cat mai "eco" . Si iata mai jos extrase din textul de mai sus : "Așa cum ne explică Renault, fibrele sunt compuse dintr-un lemn natural provenit din mai multe păduri semi-naturale din Europa, protejate în mod ecologic." - nu exista fibre "compuse" din lemn , ci doar extrase din lemn ! Sau : "Aceste fibre, produse de specialiștii de la Tencel, unul dintre cei mai longevivi parteneri ai mărcii franceze, pot să absoarbă cantități mari de dioxid de carbon și nu necesită îngrășăminte chimice sau irigare artificială. " - nu exista fibre care sa absoarba co2 sau care sa necesite ingrasaminte/irigare , presupun ca se refera la copacii din care sunt extrase aceste fibre ! In sfarsit ,strict la subiect , se pare ca inginerii au terminat bugetul pt. exterior la partea frontala, ca nu cred ca au considerat ca partea din spate nu ar mai avea nevoie de retusuri ! Iar aceasta parte frontala nu arata asa de "agresiv" , doar s-au chinuit mult prea mult ( dupa parerea mea) la grilele alea. Eu cred ca cei de la Renault aveau nevoie in primul rand de un facelift/update cat mai agresiv la preturi, sunt curios care o sa fie .
    Noul Renault Clio facelift aduce cel mai agresiv design de până acum: motor hibrid de 145 CP și materiale ecologice noi
  • Utati-va la poze. Ce nevoie aveai de suv/crossover, daca aveai o asemenea garda la sol la dispozitie ? Asa erau mai toate marcile de volum pana in anii 2000 , puteai intra fara probleme pe un drum desfundat sau forestier sau sa urci o bordura la nevoie , etc. Acum toate zici ca sunt preparate sa intre pe circuit . Toate cunostintele ce si-au luat suv-uri in ultimii ani mi-au spus ca acesta a fost principalul motiv- garda la sol , aproape fara exceptie. Inca nu sunt lamurit daca producatorii si-au dorit asta sau doar au facut-o din prostie.
    Volkswagen pregătește șampania: Passat împlinește 50 de ani
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău