• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • @AM : este Stirling (si chiar cu Sir in fata) si nu Sterling . A pasit in lumea celor drepti chiar de curand. Eu singura bijuterie din asta am vazut la Tiriac , are un S. Moss edition acolo superb.
    Un McLaren SLR deținut de Michael Jordan, scos la licitație pentru 700.000 de dolari
  • Da, era cazul sa schimbe vechiul logo extrem de tern in opinia mea. Dar totodata cred ca un logo trebuie sa fie mai mult decat un simplu inscris al numelui companiei respective . Nu imi pare nimic inspirational in acest nou "logo" ,nu ma duce cu gandul la nimic . Sa inteleg ca nu o sa mai existe un fundal oval sau ceva de genul , doar Kia scris stilizat ? Exista vreo culoare macar ? Ma rog, astept mai multe info despre noul Sportage ( care din primele imagini pare dedicat mai mult pietei nord americane), probabil vedem atunci cum arata noua sigla.
    Kia are un nou logo: constructorul va prezenta o nouă strategie în 15 ianuarie
  • @sandersander : cred ca se refera la varianta fara "e" cum este cea din test, eu asa inteleg .
    Tradițional
  • De aceea Skoda a fost "fortata" sa ridice usor nivelul Rapidului si sa scoata Scala pt. ca aceasta sa fie comparata direct ( fortat dpdmv) cu Golful si sa se evite pe cat posibil comparatiile ca cele din mesajele de mai sus cu Octavia. Dupa cum se pare, nu le-a reusit in totalitate. Celor de la VW , ca Skoda iese in castig oricum o dai , Scala e ridicata fortat mai sus in comparatii si astfel e luata in seama de mai multi potentiali clienti , iar Octavia e cam din start castigatoare la (asa zisa) clasa compacta-sedan.La detalii interior Octavia e peste Golf acuma, ca spatiu e incomparabila mai buna, pierde usor ca tinuta de drum . Una peste alta totusi , cumperi mult mai multa masina la aceeasi bani si e greu sa nu o iei in considerare chiar daca VW incearca sa ne 'educe' prin vocea presei auto ca acum de fapt Scala este concurentul . Mie personal nu imi place noul Golf , cel putin inca nu pot sa 'inghit" noul look , masina privita la exterior pare una veche si din clasa subcompacta. La interior designul plansei de bord este unul reusit insa, dar apoi te lovesti peste tot de taieri de costuri vizibile. Per total nu poti sa nu iti pui intrebarea "unde este evolutia" ,oricine se asteapta de la un nou model sa fie mai evoluat cam in toate fata de vechiul model, nu poti sa vii sa punctezi aici doar la sistemul multimedia . E greu sa nu remarci ca Octavia a evoluat cam la toate capitolele ( in afara de design exterior - dar asta e doar ceva personal/subiectiv)...aaa..scuze..uitasem ca Octavia nu se pune aici ! Ca sa fiu sincer , desi acum cativa ani nu as fi spus asta, acuma as alege fara a sta prea mult pe ganduri un Civic sau un Focus in detrimentul lui Golf , chiar daca ambele sunt usor deficitare la materiale si calitate constructie interior/detalii in fata lui ,dar per total raportul intre pret /calitate/ce ofera este unul net superior. Dar Golful are fanii lui , cei care nu vor sa riste si inca au mare incredere in fiabilitatea VW , una care ramane la nivel foarte ridicat per total viata a masinii , cu toate discutiile si hate-relile din ultima vreme. O masina pe care o poti folosi si peste 15-20 ani daca o ingrijesti.
    Tradițional
  • Logic si cel mai echitabil ar fi sa se raporteze la venitul mediu net , e o valoar raportata cred de INS periodic.
    Amenzile rutiere ar putea crește cu 50% de la 1 ianuarie 2021: plafonarea punctului de amendă nu a fost încă prelungită
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău