• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Pai da , fara gluma , asta este marea oportunitate pt. constructorii auto si pentru tot ce tine de automotive in general, aceasta criza reprezinta "motivul perfect" pentru concedieri masive. Piata automotive era oricum in criza de anul trecut doar ca nimeni nu vroia sa o recunoasca sau sa o expuna pe fata fiindca imediat le sareau sindicatele si guvernele in cap . Deci din punctul asta de vedere , aceasta criza chiar este o oportunitate pentru majoritatea constructorilor si vor profita la maxim de ea.
    Șeful Audi, despre criza COVID-19: “Avem ocazia să încercăm lucruri noi, vom depăși impasul până în 2022”
  • Consider o greseala sa alegi o astfel de motorizare pe un autoturism care sigur sare de vreo 1700 kg ( asta daca esti singur in masina), ca Volvo nu face masini prea usoare. Dar ma rog , miscare facuta de Suedezi probabil dupa ce au vazut ca mare parte din clientela e reprezentata de sexul frumos caruia nu-i prea pasa de astfel de detalii si poate si ajuta la scaderea emisiilor la nivel de producator. Nu ma refer doar la performante , dar motorul ala viata lunga nu o sa aiba ,iar consumul o s fie departe de cel indicat mai sus. Sunt curios , oare o sa ai si optiune AWD pe varianta asta ?
    Volvo XC40 are o nouă versiune de bază: motor pe benzină de 1.5 litri cu 129 CP. În România, de la 32.800 de euro
  • erata : asamblat
    Tesla reduce la jumătate garanția pentru ecranul touch: unitatea este înlocuită gratuit doar în primii doi ani de la achiziție
  • deci ca sa inteleg , acel instrument care troneaza in mijlocul bordului si prin care se controleaza cam toate functiile acestui automobil , are garantie 40.000 km ? Pfiuuu...bai da ai dreacului mai sunt americanii astia...cum le da lor prin cap d-astea...cum sa nu-i iubesti domle'...Musk presediiinte..Musk presediiinte !! Pai daca el cumpara touchscreen si are garantie la el 2 ani ,de ce sa ofere el mai mult ? Spuneam nu mai demult de acu vreo 2 ani p-aici ca masinile vor deveni in scurt timp computere pe 4 roti si nume din industria IT vor deveni mult mai importante in alegerea autoturismului decat actualii constructori auto ce pot deveni simplii producatori de caroserii . Gigantii IT pot trai fara industria auto dar gigantii auto nu mai pot trai se pare fara industria IT si nu peste foarte mult timp nu trebuie sa ne miram daca vom putea cumpara de exemplu un Samsung ansamblat la uzinele din ..Bavaria ( las pt. latitudinea imaginatiei voastre sa aleaga din cei 2 bavarezi).
    Tesla reduce la jumătate garanția pentru ecranul touch: unitatea este înlocuită gratuit doar în primii doi ani de la achiziție
  • @aha : pai de ce nu e in regula ? Si ne mai plangem ca de ce preturile sunt din ce in ce mai mari in industria auto. Fara suparare ,aia e o abureala cu "mild hybrid" ,probabil stii si tu , cel mai castigat este constructorul daca-l vinde si tocmai de aia (te)incurajeaza sa-l cumperi , el si-a facut socoteala . Dar uite ca Audi nu profita ca altii de "convigerea" unora ca tine ca tehnologia "mild hybrid" si a unei cutii automate ar trebui sa fie mai scumpa si nici nu vrea/are nevoie sa imparti cu ei ce mai castigi tu din "pomeni" gen eco bonusuri . In definitiv este o masina compacta cu dimensiuni si performante in media clasei ,nu e de ajuns 31,5 k euro pt. brand/calitate ?
    Prețuri pentru noua generație Audi A3 Sedan: start de la peste 28.600 de euro
Pagina
12345...495051...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău