Volvo XC40 are o nouă versiune de bază: motor pe benzină de 1.5 litri cu 129 CP. În România, de la 32.800 de euro

de Cornel Șocariciu
Luni, 13.07.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo XC40 are o nouă versiune de bază pe piața din România. SUV-ul poate fi comandat cu o motorizare pe benzină de 1.5 litri cu 129 de cai putere. Prețul de pornire este de 32.785 de euro.

Volvo a introdus pe piața din România o nouă versiune de bază pentru XC40. SUV-ul de segment mic dezvoltat de constructorul suedez va putea fi comandat cu un propulsor pe benzină de 1.5 litri.

Unitatea cu trei cilindri dezvoltă 129 de cai putere la 5.000 rpm și 245 Nm începând cu 1.600 rpm. Propulsorul va putea fi comandat atât cu o cutie manuală cu șase trepte, cât și cu o transmisie automată cu opt rapoarte.

Indiferent de transmisia aleasă, XC40 T2 (denumirea comercială folosită de suedezi pentru noua variantă de bază) accelerează de la 0 la 100 km/h în 10.9 secunde, iar viteza de top se oprește în dreptul valorii de 180 km/h.

Consumul mediu mixt al versiunii cu transmisie manuală este de 6.7 litri/100 de kilometri, în timp ce consumul anunțat pentru varianta cu transmisie automată este mai mare cu 0.5 litri/100 de kilometri.

Pe piața din România, Volvo XC40 T2 cu transmisie manuală are un preț de pornire de 32.785 de euro. Pentru varianta cu transmisie automată, prețul crește cu 2.000 de euro.

Mai mult decât atât, noua versiune de bază va putea fi comandată doar cu nivelul de echipare Momentum.

Comentarii (15)

  • netam-nissan
    un duster mai iute de 150 cp costa cam jumate.. consuma mai putin si are porbagaj mai mare iar pe coclauri ii face valvoului valvoi paru daca e 4x4.
    plus ca are un cilindru in plus.
    hai ca am glumit nu mai dati cu rosii stricate, stiu si eu ca nimic nu se compara cu masinile made in china.
    35 5
  • Am un fix cu preturile usa-europa. Aceeasi masina costa la americani in varianta mai bine echipata si cu motorul de 190cp de la 34000dolari,adica 30 000 euro. Adusa cu vaporul peste garla.
    22 2
  • Tembelus Rex
    @netam Nissan ai dreptate in mare parte.....cu o excepție ce ne facem cu impactu', cu stelele Ncap......e o diferență enormă la siguranță între cele două ..... diferența merită pentru cine are cașcaval.......oricum cu Dusterul e o întreagă discuție.....e cam prea scump ...adică există alternative mai un Asx ....mai un Tucson.....ambele la 16 000 și ceva de euro intrare în gama dar suficient de bine dotate.....dacă amintesc de Captur sau Kona concurenți direcți deja e jale .....știu veți spune că stai că 4x4, că dotări etc. - nu e chiar așa aprofundați subiectul Duster, Lodgy și o să vedeți că sunt cam scumpe...... când a ieșit din fabricație Dusterul prima generație era 10900 acum e 13 600 - e adevărat pe undeva se vede diferența (antifonare, dotări, manevrabilitate ceva mai bună, materiale etc) și totuși......asta o spun în calitate de proprietar de Dacie nouă 2018 luată cash - cu motor anemic SCE (de care nu îmi pare rău că am luat-o)......când depășim un anumit preț Dacia are o problemă PS: răspunsul de genul..... "De aia duduie vânzările in Vest" nu ține......vorbim de contexte diferite.....
    16 7
  • @netan-nissan. Eu nu mi-as lua Duster in primul rand din cauza preturilor practicate,in Franta incepe de la 12 490 iar la noi de la 13600 euro.Nu inteleg,facut aici,carat pana acolo si iese mai ieftin,echiparile identice.Cine nu crede sa intre pe dacia.fr
    22 1
  • Păi poate prețurile mai mari ca-n Vest sunt croite ca să muște și pomana dată de statul român, adică să tai rabla din preț și să ajungi cam tot pe acolo.
    Exact ca la pensionarii ăia bucuroși de 100 de lei în plus la pensie care nu vedeau că inflația le mănâncă la piață 200 în plus dar ziceau merci de pomană.
    Asta-i țara, chiar și cei care știu că pomenile astea tot noi le plătim, se înfig bucuroși că azi plătește altul, până mâine mai vedem.
    15 3
  • @kap . Eu nu i-as judeca pe pensionari,sunt mult prea saraci si batrani sa se gandeasca la inflatie avand burta goala. 90%din batrani,aia cu pensii nespeciale,cand primesc pensia,incep sa-si imparta banii pentru medicamente,taxe(nu prea sunt restanti la intretinere,sunt cuviinciosi) si restul mancare,cartofi goi si varza si multi fac si foamea cu cateva zile sa vina postasul si nimeni nu-i vede si nimanui nu le pasa de ei.Am vazut o batranica la o cofetarie langa Miciurini care s-a cautat de 3 lei intr.un buzunarul de la portofel sa isi ia o amandina,?M-am oferit dar m-a refuzat rusinata. Pe tefelisti,p'aia de radeau de batrani ca n-au dinti in gura,p'aia i-as urecha bine,p'aia frumosi si" liberi"
    21 1
  • PS. Imi e frica sa nu ajung vreodata sa ma bucur la 100 de lei. 100 de lei sunt bani pentru unii mai putin norocosi si care au muncit corect o viata.
    16 1
  • Consider o greseala sa alegi o astfel de motorizare pe un autoturism care sigur sare de vreo 1700 kg ( asta daca esti singur in masina), ca Volvo nu face masini prea usoare. Dar ma rog , miscare facuta de Suedezi probabil dupa ce au vazut ca mare parte din clientela e reprezentata de sexul frumos caruia nu-i prea pasa de astfel de detalii si poate si ajuta la scaderea emisiilor la nivel de producator. Nu ma refer doar la performante , dar motorul ala viata lunga nu o sa aiba ,iar consumul o s fie departe de cel indicat mai sus. Sunt curios , oare o sa ai si optiune AWD pe varianta asta ?
    17 2
  • Aveți dreptate cu toții, chiar dacă merge și câte un disclaimer la fiecare părere.
    Ex.: dacă socotim și diversele sales-taxes, prețurile din State nu mai sunt chiar minuscule, iar dacă le-am pune și TVA se apropie de *asistata* babă Europă. Benzina rămâne în schimb o semi-pomană în veritabila țară a făgăduinței... pentru știu unii cine.

    Cu prețurile Dacia umflate mioritic e însă un paradox rușinos, de xy ori disecat p-aici și tot degeaba (detaliu hazliu oarecum: nevastă-mea s-a inervat de prețurile balonate ale mărcilor *serioase* în ciuda covrigilor cu multe găuri și a mers la un showroom Dacia, ca să afle discount-ul oficial cică pe luna iulie -- 150 euroi !!! :-))

    Ontopic, XC40 nu are opțiune 4WD la căluții ăștia, suficienți oricum pentru cei 180 km/h limitați. Mașina nu e rea chiar dacă stilul nu diferă mult de Suzuki Ignis, dar sare-n sus ca preț cu 4x4 și opțiuni, e și grea, deși e mic copil pe lângă obezul Jaguar e-Pace.
    Nu mai zic de scorul debil în statisticile fiabilității (2,5 stele JDPower dar și la alții), că iar mă ia-n vizor colegul @Arogantu. :-P
    Concluzie: BEV-ul Polestar-2 (78 kWh) rămâne după mine unul din puținele Volvo de luat în calcul, dar la 58.800 €... hai 50K cu e-pomeni, nu-i pentru orișicine nici el.
    21 2
  • Hai ca am ajuns sa comparam si Dacia cu Volvo...e bine, in ritmul asta, in 2 ani de zile o sa aflu de pe AM ca ce mare diferenta e intre Logan si un Lamborghini. Sigla domne, in rest cam tot aia. Ce ti-e si cu strugurii astia...
    9 11
  • @Kiro : in stilul lui Ignis !!?? Sa ma bata tata !!...p-asta nu o inteleg ..poti dezvolta ? Ca eu nu vad nici-un numitor comun intre cele doua in afara faptului ca au 4 roti si un volan ambele !
    4 11
  • @pipo: Profilul *cutios* cu montantul C și conturul geamurilor laterale practic identice au același... ADN
    Clar însă că XC40 nu-i vreo copie fidelă Ignis, chiar dacă Volvo e sub umbrală Geely.

    În rest, cred că orice comparație poate fi pertinentă, inclusiv cele *crăcănate* :-) la maxim cu Dacia. Altfel n-ar exista atâția potențiali clienți de *triadoase-volvoase* (inclusiv... sau mai ales vestici) care preferă totuși Duster-ul.
    Fără să fie deci obligatoriu, realismul poate lua fața snobismului (nu dați cu pietre, vorba lui @netam, că exagerez de dragul simplificării.)
    ...Altfel m-aș arunca în eseuri despre necesitatea diversității (sau nu peste anumite limite), exploatarea ego-ului ș.a.m.d.
    14 0
  • @pipota
    Pe langa faptul c-ai luat-o peste bot de la domnul kirotractor,''4 roti si un volan'' n-au ambele.Volvo nu vine cu roata de rezerva inclusa :)
    8 0
  • @@pipota : amice daca atata te duce capul ..ce pot sa spun..imi e mila de tine !
    @Kiro : raman la parerea mea, nu pot fi comparabile/comparate din nici-un punct de vedere. De la asemanarea formei montantului C pana la avea un stil similar e o cale lunga. Insa da, recunosc ca ai gasit un "numitor comun" daca vrei. Mai cred ca ai pus ochii pe Ignis de ceva vreme si vezi fara sa vrei mult mai repede decat altii diverse asemanari cu alte modele ? Zic si eu ,nu dau cu parul...ca vad ca ti-ai tras "badigarzi" ( cu sau fara voia ta) !
    2 6
  • @pipo: No hard felings man, n-am bodyguarzi și de fapt nici mașină nu mai am de-o vreme. :-)
    E așa de relaxant cum nu poți crede (exagerez un pic, că nevastă-mea are încă.)

    Și de Suzuki m-am distanțat însă de când s-au aliniat la hibridizarea la ordin, deci nici gând de vreun Ignis.
    ...Care, repet, are un profil similar XC40-ului -- sau viceversa dacă vrei (și nu le scot din burtă, ca ex-ex-designer auto *pro* la VAG dominanții nemți, pe vremea când Skoda cea mai luxoasă era Felicia :-))
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru