Wow, sincer nu ma asteptam la o astfel de veste asa curand. Sa dea domnul ! Revenirea industriei auto ar fi un semnal extrem de puternic pt. zona Euro.
@AM : "comparativ cu iunie 2020" !!!??
Foarte urata chestia asta cu upgrade-urile multiple la masini pe parcursul unei generatii. Adica unul care abia a achizitionat facelift-ul Superb acum cateva luni ce-o face/zice acuma?...cand vede ca putea sa beneficieze de un sistem infotainment mult mai performant si mai personalizabil plus cateva detalii nu chiar fara importanta- vezi USB-C. Cand iti iei facelift-ul ( sunt multi care asteapta variantele facelift ) te gandesti ca iti iei cea mai buna varianta de pana la urmatoarea generatie si nu ca trebuie sa astepti si "facelift-ul tehnologic". Din pacate se pare ca asta este viitorul , masinile vor deveni niste computere pe 4 roti iar lumea va uita treptat ce inseamna cu adevarat un automobil si ce este cu adevarat important la el , in goana dupa cea mai noua tehnologie/ gadgetarie ,iar producatorii incurajeaza asta cu sau fara stiinta in goana lor dupa castig si pt. a nu ramane in urma . In ziua de astazi daca nu ai crestere in fiecare an esti zburat si este un loser !
Din punctul meu de vedere nu-i vad rostul unui motor turbo atata timp cat nu vor sa intre in zona "hot hatch". Motorul de care aminteste si Kiro mai sus -G-ul 2.0 de 150 cai este arhisuficient pt. Mazda 3,personal il prefer oricarui turbo de pana in 2.0 l de pe piata ,inclusiv cel de pe Honda de 185 cai ..182 sau cati dracu mai are.
Pt. Europeni o adevarata surpriza placuta ar fi fost poate o caroserie Estate cred . Dar nu sta Mazda cu ochii pe Europa din pacate..
@noname00 : e mai rau , e ca si cand ar scrie mare pe spatele masinii tale " FAKE" . Mie imi pare incredibila aceasta moda/ manie in lumea auto ,chiar nu imi pot explica motivul . Umpic offtopic : acu cateva luni era cat pe ce sa luam un XCeed pt. firma ,toate bune si frumoase , pret super bun, super dotari, masina arata belea, eram chiar dispus sa trec peste caricatura de levier a schimbatorului de viteze ( era manuala, dar levierul ala e ceva horor ,iar de banii pe automata preferam sa luam pachetul de piele ) ,cand..ajung la ultimii 10 cm ai masinii..2 evacuari false grotesti ...si culmea ca masina avea doar o (UNA) teava de esapament ..am vazut negru in fata ochilor si nu am mai vrut sa aud ..oricum bine am facut ca apoi a venit covidu' peste noi.
Inapoi la Arteon , e clar ca e cel mai aratos VW , iar mie personal interiorul imi place foarte mult , dar e cam scump pt. VW totusi. Estate-ul imi pare penibil , ala nu poti sa-l numesti "shooting brake" si nici ca simplu Estate nu imi pare reusit , dar aici e greu sa fii obiectiv.
@inexo : WTF !!??...pe bune !? ..ti-au dat astia cu "interzis" ? Ma miram eu ! E ciudat si totodata bine de stiut. Pe de alta parte iti spun cu amicitie ca poate ar fi mai bine sa te calmezi ,ca prea aveai razboaie mai mult sau mai putin personale cu orisicine p-acilea de vreun an incoace. Nu mai pune la suflet orice contra , e doar un site de carcotasi despre lumea auto -asa cum bine tot reaminteste maestrul Kiro. Imi e dor de comenturile tale de anii trecuti care oricat de alambicate si lungi erau contineau totusi multe informatii faine si exprimau pasiunea ta pt. auto si eram una din manutele tale verzi. Oricum, sper sa te mai vad p-aici, chiar daca nici eu personal nu prea mai am timp asa de des sa intru, dar...cu o alta stare de spirit.
Ultimele comentarii
674 in total