@mip : JLR-ul e pe panta de "ori la bal ori la spital" in aceste momente. Asta este explicatia. Parere personala bineinteles. Cu Jaguar ai vazut ce ultima solutie au gasit - o compacta !!! Asa ca sa nu te miri daca peste vreo cativa ani Defender si Discovery o sa se transforme in...ATV-uri !!!
Este binevenita si cred ca toti producatorii ar face bine daca ar oferi informatii cat mai detaliate dar in acelasi timp simplu de inteles ,dar nu neaparat prin intermediul unei aplicatii . Majoritatea potentialilor cumparatori inca nu stiu cum functioneaza lucrurile in cazul unei electrice iar la hibride e mai rau . Si cel mai rau este ca de fapt nici dealerii nu au habar , daca te duci si ceri detalii majoritatea din ei iti spun numai prostii sau cum au inteles ei mai bine.
Credeam/speram ca odata cu revenirea la C4 francezii vor renunta la detaliile de design gen "pachet drumuri grele" . Nu pot intelege obstinatia acestora pt. imaginea de autoturism gata sa ia in piept orice drum forestier. Nu arata rau per total ( francezii nu au suferit niciodata de lipsa de originalitate) dar eu personal tot nu pot sa sufar multitudinea de elemente de protectie de plastic care le caracterizeaza modelele de atatia ani incoace. Asteptam detalii si dimensiunile in primul rand, desi designul dar si platforma de subcompacte pe care se pare ca este construit nu ne duce cu gandul la cine stie ce miracole ( se pare ca numai Skoda stie d-astea !!).
Eu unul consider ca ar fi o minune ca G8 sa mai ramana mult timp in frunte la inmatriculari. Imi pare rau sa o spun dar in realitate masina e uratica tare, sincer din poze nu mi-a parut asa de nereusita. Am vazut-o acum de curand parcata la un supermarket si am ramas socat de cat de mica si urata arata. Ok, poate nu acesta o sa fie principalul impediment , fiindca pana la urma e greu sa fii obiectiv in privinta design-ului exterior, dat totusi, masina nu prea vine cu nimic in plus fata de modelul anterior ( cu exceptia bineinteles a digitalizarii dar care trebuie considerat doar un "must" trend ), din contra , se pare ca are multe minusuri . Iar faptul ca a ramas la aceleasi dimensiuni de atata amar de vreme/generatii il consider deja un conservatorism exagerat care nu cred ca mai atrage clientii. Per total ,pur si simplu modelul asta nu arata ca merita mai mult de 20.000 euro in orice echipare , asta este problema. Sa fim seriosi , Golf si Passat au o serioasa problema de imagine ( pe langa faptul ca sunt cele mai urate la clasa lor, asta e clar) in acest moment si nu ma refer deloc la dieselgate aici fiindca eu personal consider ca in continuare 1,6 si 2,0 TDI sunt niste motoare foarte reusite (stiu ca 1,6 nu mai este in gama dar este in continuare pe strazi ) ,eu cel putin nu am avut niciodata probleme cu ele si pe cel de 2,0 il conduc si acum pe o masina de 12 ani si a functionat/functioneaza impecabil fara sa fi avut nici cea mai mica problema ( dar da, recunosc, as alege acum 1,5 tsi-ul fiindca nevoile mele s-au schimbat si mi-a placut mult si cand l-am condus).
Oricum, clasamentul asta e fara nici cea mai mica valoare, Aprilie 2020 va ramane probabil in analele istoriei vanzarilor auto si au fost totusi tari care au fost lovite mai rau de pandemie/restrictii decat altele in Aprilie.
Ultimele comentarii
674 in total