• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • Un model construit in stilul caracteristic Skoda. Cehii nu puteau sa lipseasca de la imparteala placintei Clasa B-Suv (ulet) care a devenit deja suprapopulata as zice, pe cand acu' vreo zece ani era aproape inexistenta. Luat la puricat , acest nou K..q se dovedeste (din pacate) a fi una din cele mai complete oferte in aceasta zona/clasa. Spun "din pacate" cu gandul la americolteanu' nostru -Puma -care iata ca trebuie sa faca fata unei concurente acerbe , sufocante as zice ,chiar daca cele 2 modele au o total diferita abordare . Iar Puma ( nu stiu cat se realizeaza asta) reprezinta un punct de referinta pt. economia noastra, o speranta pentru mii de firme si zeci de mii de angajati. Ma rog, revenind la Kamiq, cum spuneam , Skoda puncteaza in stilul caracteristic la spatiu interior - mult mai mare pt. picioare si cap decat aproape toti ceilalti competitori ,doar latimea tradeaza clasa din care face parte si pe ce platforma a fost construit. Interiorul este la fel de plictisitor ca si exteriorul, te duce imediat cu gandul la o masina de buget , dar inspira constructie solida si totul este la locul lui . Atentie insa cu nivelele de echipare, simplitatea din prezent a bordului la Skoda face sa se vada si mai mult diferenta intre nivelurile de echipare, orice tuseu cromat sau inch in plus se vede imediat, nivelul slab de echipare arata oribil . Un mare plus pt. modulul multimedia cu touchscreen - functioneaza foarte bine si arata foarte bine, un lucru extrem de important in in prezent. Dar ATENTIE, un detaliu mic dar zic eu foarte deranjant - din dorinta de a-i impaca pe toti cred, Skoda a pus mai jos pe consola si un modul separat de comanda pt. AC , de la care ( nu stiu daca este o scapare ) poti controla doar temperatura nu are insa si comanda pt. nivelul de ventilatie ce poate fi schimbat doar daca intri in meniu pe touchscreen - destul de "stupid" as spune eu . Dar pe de alta parte K..q-ul cel mic puncteaza cu alte mici detalii : buzunare pe lateralele scaunelor fata ( un loc poate pt. manusi/masca- zilele astea !!??) , umbrela din usa sau (foarte haios mi-a parut) lumina din portbagaj ce poate fi detasata si folosita pe post de lanterna la nevoie . La nivelul portabgajului, Skoda a taiat vreo 12 cm dupa axul spate ca sa ramana si Scala cu ceva in avantaj si au rezultat "doar" vreo 400 litri capacitate, suficient zic eu pt. ca unii clienti sa fie deturnati de pe la niste compacte de la competitie. De altfel este clar ca acest model abordeaza clientii care doar "au nevoie" de o masina si nu sunt pasionati de auto , adica cei care conduc din necesitate si nu din placere ( si credeti-ma ca primii sunt mult mai multi) si care din motive "de turma" vor o masina mai "cocotata" chiar daca una cat mai compacta. Iar Skoda le ofera un pachet destul de complet prin acest model . Nici exteriorul nu este punctul decisiv pt. acesti clienti , din contra, majoritatea se feresc de un design "cochet" sau extravagant sau prea sportiv , drept urmare Skoda isi permite sa experimenteze putin doar cu fata modelului - o combinatie ciudata intre actualul Karoq si un plagiat la Kona ( care apropo @AM ,lipseste cu desavarsire din comparatiile voastre , de altfel observ ca taiati cu obstinatie modelele sud coreene la sectiunile unde faceti comparatii , nu am nici-un interes deosebit doar ca nu imi pare corect). PS1 : am 'vizitat" modelul , sper ca si cei care pun etichete pe-aici. PS2 : scuze pt. "cearceaf". PS3 : @zarne , Edik e deja un vis frumos..
    Trucuri de magician
  • @fan skoda : "The Octavia, despite its saloon-y looks, is a family hatchback rival for the VW Golf and Seat Leon with which it shares a chassis and engines, and the ubiquitous Ford Focus." Am ales sa incep cu acest citat ca ma gandesc ca Top Gear iti spune ceva . Nu ca ar trebui luati ca etalon ,sunt departe de asta, doar poate tartacutei tale i se aprinde vreun beculet daca aude numele asta , dar poti cauta pe net si o sa dai de alte sute probabil de teste cu Octavia de-a lungul timpului in care regasesti ce fel de caroserie este si cu cine concureaza. Ca sa-ti intre bine la tartacuta, orice auto cu deschidere a portbagajului cu tot cu luneta ( pe intelesul tau) se numeste hatchback - adica are inca o usa in spate, acestea pot fi deci cu 3 sau 5 usi. Ca si modelele din tabelul de mai sus , Octavia este un hatchback , un model in 2 volume ( adica cand deschizi portbagajul=a 5-a usa dai de acelasi spatiu/volum in care stau si pasagerii , adica le poti scuipa seminte in cap p-acolo - ca sa-ntelegi) si care ( te rog retine asta) intotdeauna a concurat cu Golf, Focus, Astra, Megane, etc..adica tot ce inseamna clasa compacta . Tu te auzi ce prostii debitezi de obicei ? Cum adica , Octavia nu e in clasa compacta dar e un sedan de clasa C care concureaza cu clasa D ? Definitia de "sedan" ( sa-ti intre bine si asta la bostan) trebuie sa ramana = saloon= masina cu 2 sau 4 usi= masina in 3 volume ,adica daca deschizi portbagajul -care are balamalele sub luneta, deci nu se deschide cu tot cu luneta ( adica nu le poti scuipa in cap seminte pasagerilor pe acolo) , adica portbagajul e cel de-al 3-lea volum ,separat de cel al compartimentului motor si cel al pasagerilor, capisci !!? Adica Focus sedan, Megane Sedan, Civic sedan..etc , daca vorbim de clasa compacta. Deci, un hatchback e un hatchback atata timp cat are 3 sau 5 usi , nu conteaza ce forma are , asta trebuie sa retii tu si Octavia e un hatchback de clasa compacta atata timp cat este realizata pe platforma compacta a grupului VAG si chiar are dimensiuni exterioare similare cu alti competitori din clasa compacta in variante sedan , nu mai vorbesc de ampatament care este acelasi sau poate chiar mai mic decat la altii. Singurul lucru pe care l-a facut Skoda de la inceput cu Octavia si in care a perpetuat a fost sa vina cu o singura caroserie , cu forma de berlina dar pastrand avantajul hatchback-ului ,spre deosebire de majoritatea celorlalti concurenti care continua sa ofere doua caroserii diferite -hatchback in 2 volume si sedan in 3 volume. Skoda este un producator din fostul bloc comunist est european traditional iubitor al formelor berline (sedan) si probabil asta a fost rationamentul pt. care ei au venit de la inceput cu un altfel de mix si care s-a dovedit unul castigator cred. P.S. : ca sa te bulversez si mai tare, sa stii ca si Superb este un hatchback ! Tare , nu !? Sunt variatiuni ,in clasa medie in general, in cazul caroseriilor traditionale de berlina ,in care putem gasi deschideri de tip hatchback ( vezi Insignia, Mondeo, Superb, noul 508, Audi A5, etc) denumite gen liftback, sportback, fastback, etc, dar nu gresesti cu nimic daca le numesti hatchback. P.S2 : am o rugaminte/intrebare la tine - ai putea sa te abtii sa comentezi la orice subiect si comentariu ?
    Noul Seat Leon este disponibil și în România: prețurile hatchback-ului compact pornesc de la 17.000 de euro
  • Facand abstractie de unele asemanari pe ici pe colo la anumite elemente cu ceva competitori ( de altfel inevitabile se pare in ultimii ani in lumea auto si nu numai) , mie unuia imi place noul look al lui Leon , pastreza forme inconfundabile de la vechea generatie dar arata mult mai maturizat si cu ceva tuse mai elegante/fine , dar totusi per total are un look cu accente sportive asa cum a avut intotdeauna. La interior regasim acelasi "in trend" design simplist , cam prea simplist dupa ale mele gusturi si intotdeauna intunecat dar nici ca ar fi excelat vreodata Leon la interioare. Iar cu lindicul ala pe post de selector la automata nu stiu daca voi putea sa ma obisnuiesc vreodata, imi pare una din cele mai penibile decizii ale grupului VAG din ultimii ani, puteau sa gaseasca solutii sa-l repozitioneze total daca vroiau neaparat spatiul acela . Destul de ciudata pozitionarea ca si pret fata de Skoda Octavia , sesizabil sub pretul cehilor - care apropo @AM - este colega de platforma a Leonului si nu Scala cu care ati tinut voi neaparat sa faceti comparatie . Sa inteleg ca ati decis , Octavia nu mai concureaza la compacte ? Pai si atunci unde concureaza ? Atata timp cat are caroserie in 5 usi si e platforma compacta atunci trebuie sa apara aici. La Hyundai i30 - nu mai exista motorizarea de 1.4/140 cai , de ce faceti comparatie cu 1.0/100 cai ? Bine ar fi multe de comentat la tabelul comparativ, dar cel mai important ar fi ca puteati lua fie motorizarea de 1.0 l fie pe cea de de 1.5/150 cai , dar voi ati ales ca etalon ultima "gaselnita" a grupului VAG - varianta lesinata a 1.5-ului TSI - scoasa pe piata sa aiba motive de a cere mai multi bani pe amaratii aia de 150 cai , intorcand inca o data limitele impuse de UE in favoarea lor .
    Noul Seat Leon este disponibil și în România: prețurile hatchback-ului compact pornesc de la 17.000 de euro
  • Wow, consens general pe AM pe tema aspectului unui Seria 3 ...breck !!! Asta nu poate decat sa ma bucure si sa ma faca sa gandesc ca nu din cauza varstei imi place Seria 3 Touring de ceva ani incoace ( si generatia precedenta mi-a placut mult). Adevarul ca primele fraze de la sectiunea design parca mi-au fost luate de pe limba ! Dar, cu toate ca as vrea sa fiu la fel de optimist ca @dan_grc ,visul cu mine la volanul unui 3-ar propietate personala se pare ca devine din ce in ce mai mult...doar un vis , cu fiecare generatie care trece . Asta e ...ramanem la ...ati ghicit - Skoda - cea mai buna in toate cele !
    Pachet complet
  • Concurent direct pt. Puma -felina noastra adoptata ,varianta 2WD cel putin. Din pacate ii trage o serioasa scatoalca dupa ceafa Pumei cu varianta 4WD , reusind iata sa impace toate gusturile/necesitatile. Nu inteleg de ce se tot face comparatie cu d-alde CX-30 , aia este facuta pe platforma Mazda 3= compacta.
    Toyota a prezentat noul Yaris Cross: modelul producătorului nipon are tracțiune integrală și sistem hibrid de propulsie
Pagina
12345...525354...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău