@Zarnesteanu : Salut , da, sunt chiar din inima bavariei si cei din Ingolstadt , desi dintr-un motiv sau altul majoritatea ii asociaza doar pe cei de la BMW cu land-ul in cauza , probabil notorietatea Munchen-ului isi spune cuvantul aici.
Nu am fost plecat de tot, doar ca interesul mi-a scazut mult datorita circului ..cu aspecte grobiene de multe ori ..care se petrece p-aici de la o vreme. Las' ca voi ati evadat in gasca o vreme , crezi ca nu am vazut ?
@Kirotractor : chiar imi pare bine sa vad ca ai revenit pe aici de ceva vreme, sper ca nu doar testezi apele , "binevoitori" o sa tot mai fie ca vad ca asa merg lucrurule p-acilea.
Revenind la subiect , sunt insa nedumerit de aprecierea ta la adresa design-ului exterior , ce anume iti pare inspirat aici ? Mie personal imi pare grosolana si de-a dreptul incredibila exact LIPSA de inspiratie a bavarezilor din Ingolstadt cand vine vorba de design. Stiu ca ei sunt poate cei mai traditionalisti in acest aspect si chiar au reusit cumva sa duca actualele linii de design ( ma rog , la ei actuale insemnand cele pornite acu vreo 15 ani) la rang de arta pe unele modele - vezi A7 Sportback sau Q8 , dar continua evolutie 'cu picatura" ale acestor linii vechi devine exasperanta , chiar si pt. clientii lor fideli ( Audi se bazeaza mult pe acestia). Altceva in afara de niste muchii mai ascutite sau alte muchii in plus nu prea mai vezi pe nici-un model nou de multi ani incoace. Iar in cazul de fata chiar , multitudinea de muchii si linii de pe caroserie imi pare extrem de deranjanta . Ma rog , una peste alta acest nou model A3 sedan nu imi da nici-un motiv in plus sa-i inteleg rostul cum nu l-am inteles nici pe-al vechiului . Ma asteptam sa-l duca din punct de vedere al design-ului spre o zona moderna, cosmopolita .
Ba sa-mi fie cu iertare, dar tehnologia de incarcare wireless este viitorul evident in ceea ce priveste electrificarea. Daca cei de la Volvo cred ca incarcarea wireless odata pusa la punct nu va avea castig de cauza in fata cablului si nu va fi ceruta de clienti inseamna ca nu stiu pe ce lume traiesc sau in ce lume au pasit. Mai ales ca incarcarea wireless nu presupune renuntarea la cabluri , ambele metode pot supravietui impreuna pe acelasi dispozitiv si o vor face mult timp de acum incolo. Daca au intrat in hora asta , producatorii trebuie sa joace pana la capat si sa realizeze ca trebuie sa evolueze non stop in privinta tehnologiilor care vor trebui implementate . Una este sa te opresti si sa te cablezi pentru un timp pt. a reincarca si alta e sa comuti pe mod incarcare, sa tragi masina pe banda speciala de incarcare prin inductie de pe Autostrada ( banda pe care probabil se circula la viteze mici dar totusi se circula) si apoi sa dai talpa cand crezi ca bateria e incarcata sufiecient . Aaa..si banda de incarcare sa fie eventual alimentata de energia degajata de circulatia auto de pe celelalte benzi de viteza ..eeii..cum ar fi ? Nimic iesit din comun probabil in 50 ani. Asta e viitorul ! Din fericire ..eu nu-l mai prind ( sau cel putin nu de la volan). Hai ca o iau dreacu razna daca mai stau mult p-acasa ..!
@Tony : mai incearca o data , poate reusesti sa scrii ceva inteligibil. Cand au scos nemtii posibilitatea conectarii telefonului la sistemul audio prin bluetooth ( probabil asta vroiai sa spui ) tu cel mai probabil nici nu stiai ce inseamna tehnologia bluetooth , de scris sigur nu stiai . Nemtii aveau aceasta tehnologie pe toate marcile lor de renume din anii 2000, in standard, stai fara grija , pana si eu am pe o Skoda din 2008. Nu am nimic cu tine sau cu masinile nemtesti , dar nu inteleg ...la orice subiect ..hop..apare unul ca tine si bate campii despre "cazanele" nemtesti . Culmea ...pe motive de lipsa de tehnologie acuma..!
15% in visele lor frumoase ! Numai de cumparat masini nu o sa le arda italienilor anul asta . "Tara arde si babele se piaptana" la un alt nivel , nici nu a inceput bine panica si sectorul auto deja intinde mana dupa pomana , ca de la ei din buzunar n-ar da un sfant . Sa nu cumva sa le scada profitul ca o sa-si stranga jucariile si o sa plece acasa.
Ultimele comentarii
674 in total