@andrei ( si altii) : chiar nu va inteleg de ce-i dati apa la moara ! Presupun ca realizati ca acest personaj nu este unul real , nu poate fi nimeni atat de .."istet" . Individul , care probabil este un mai vechi personaj de p-aici si care probabil inca mai scrie p-aici si sub reala semnatura , are clar o mare problema izvorata din ...prea mult timp liber. Si uite asa si-a facut un tel din a terfeli AM-ul si deasemenea numele producatorului Skoda , fiindca e clar ca el face o antireclama aici.
@AM , chiar nu se poate face nimic ? Voi pierdeti si nimeni altcineva ( in afara de Skoda) !
Mda...e scumpa , asa cum din pacate si dealerii se asteptau inca de anul trecut. Style acum este intr-adevar mai bogat decat la vechea generatie dar asta nu justifica pretul piperat , pana la urma motorizarile sunt aceleasi si dealtfel si platforma este cam aceeasi , doar cu mici update-uri. Ma uit ca de exemplu , vrei nu vrei , te obliga sa platesti pt. navigatia Columbus daca iei Style , care la generatia precedenta costa o groaza de bani ( cred ca era peste o mie ). Acum daca comparam cu preturile Golf 8 , iese mai scumpa binisor Octavia .
In sfarsit , sunt si ceva vesti bune , daca sunt pe aici persoane chiar interesate - chiar vin de dealer , si surprinzator sunt deja disponibile pachete ( actiuni Clever - pt. cei care sunt familiarizati cu Skoda) , iar pachetul Clever Style este gratis si include : blocuri optice spate TOP led , Camera video spate, Climatronic pe 3 zone , Park assist, Priza 230V + USB C in spate si oglinda retrovizoare. Deci astea sunt in plus fata de ce are Style in echiparea standard . Si...f. important , se dau si ceva discounturi , una peste alta eu am obtinut oferta de 22.800 eur pt. un Style 1,5 TSI cu cele de mai sus. Masina ar putea veni cel mai repede la sfarsit de Iulie . Honda Civic pare cea mai completa solutie si are un farmec aparte si ma atrage tare dar totusi pe Octavia tehnologia digitala pare mult mai noua si masina ar trebui sa fie mai solida din experienta mea , pe Civic mi-a parut suspect de subtire tabla. Hmm...nu credeam vreodata sa ma gandesc daca sa dau mai multi bani pe o Skoda decat pe o Honda, Mazda sau VW..
@AM : toata lumea care are legatura cat de cat cu industria automotive stie care este motivul pt. care vanzarile vor stagna anul asta ( asta in cel mai fericit scenariu) si ar trebui sa stiti si voi si nu doar sa dati copy-paste la tot felul de informatii fara sens . Aia cu- "unul dintre motive fiind așteptarea unor noi generații pentru mai multe modele în 2021" - e o prostie . Adevaratul motiv este situatia din China , zona Wuhan fiind un mare furnizor pt. industria automotive globala. O sa vedeti in perioada urmatoare cum aproape toti marii furnizori de piese si subansamble auto isi vor inceta partial livrarile catre fabricile auto. Deocamdata au anuntat pt. 3 luni dar nu se stie de fapt cat o sa tina. Si pe la noi , mari jucatori ca Hella, Continental, Honeywell, Malle , Bosch , etc ..sunt deja afectati fiindca au anumite piese pe care le aduc din China ( e de ajuns sa fie un singur surub sau un mic comutator de plastic ) si pe care nu le pot inlocui peste noapte ( a se citi 6-12 luni) cu altele de la alti furnizori. Dacia se pregateste sa anunte intarzieri la comenzi de peste 3 luni ..Vor urma concedieri in industrie de ordinul sutelor de oameni la fiecare companie sau trecerea la program scurt .
Asta este motivul si nu prostiile scrise mai sus in stire .
Ochiosul asta are toate sansele sa devina un succes global. Chiar sunt surprins ca inca se vorbeste prea putin despre ce ar putea reprezenta acest model pt. economia noastra . Eu sper sa ia decizia pe viitor sa vina si cu o integrala , in clasa asta sunt putine alternative si sunt convins ca sunt multi doritori la nivel global care ar fi dispusi sa bage mana mai adanc in buzunar in caz ca platforma ar necesita modificari serioase.
Nu stiu de Diesel ( dar sunt convins ca diferenta reala la dealer e mult mai mare fata de acest hybrid), dar pe benzinara de 1,5 TSI eu am oferta de 23.500 euro ( bine, cu manuala) . Nu vad de ce as fi excitat de pretul acestui hybrid , mie imi pare mare. Este clar ca producatorii nu vor sa scape de Diesel ci doar sa profite de marketingul agresiv din jurul electricelor/hibridelor. Din calculele mele ( 25% in oras si 75 % afara -din total km) , eu mi-as recupera diferenta de bani abia dupa 500.000 km , asa ca ..NO thank's ! Asa e , pe asta am DSG , am niste cai in plus , dar...mie nu-mi trebuie astea, nu ma incalzesc cu nimic, 150 cai imi sunt de ajuns iar manuala de pe Skoda daca este asa ca cea pe care o am in prezent ( 11 ani si zici ca-i noua) e perfecta. Mi-am facut calculele astea doar asa..cu gandul ca imi iau o casa in curand , dar nu o sa-mi iau , asa ca iese oricum din discutie , dar vreau sa subliniez APASAT ca aceste PHEV-uri nu sunt o alternativa daca nu stai la casa si ma intreb cati din cei care comenteaza pe aici stau la casa de urmaresc cu asa mare interes pretul la Phev-uri si sunt excitati de o Skoda de 35.000 euro. Mai iesiti si voi din casa, din fata calculatoarelor, mai coborati cu picioarele pe pamant, mai si munciti pt. banii aia , si apoi sa va vad cum aruncati cu banii pe PHEV-uri. Oamenii normali isi fac calcule cand isi cumpara masini , nu e de ajuns ca producatorii sa adauge un motor electric pe fiecare model si gata...cerem 10.000 euro in plus.
P.S. : @d-alde skoda/Edikkk - ati transformat site-ul asta intr-un circ !
Ultimele comentarii
674 in total