Renault in SUA ? Haide bre ! Sper s-apuc eu sa o mai (re)vad si p-asta ! Abia rezista "colegii" de la Nissan p-acolo si aia au ceva experienta pe acel continent. Cu ce sa se duca Renault p-acolo ? Cu ce motoare, cu ce tablaraie, cu ce bucsaraie ? Pai aia te dau in judecata daca stau sa schimbe bare/bielete/pivoti/bucse din 10 in 10k.
Pt. mine este Megasinistru si o mare idiotenie ce se intampla acum in industria auto. O sa ajungem (ca si specie, ca eu unul sigur nu ) sa conducem vreo 5 marci toate in cam 50 ani de aici incolo. Ar trebui sa existe organisme internationale care sa impiedice asemenea aliante sau fuziuni . Adica 'nspe marci care se aliaza si-si impart platforme, motoare ,tehnologii ? Ati inebunit !? Cui anume foloseste asa ceva pe termen lung ? Nici macar lor , v-o spun eu. Nu vreau sa intru in detalii sau discutii dar numai prin diversitate si competie poate progresa o industrie si nu prin mega aliante care scot in final pe piata niste "aceleasi marii cu alte palarii".
@zarnesteanu : vorbesc la modul general, de un principiu. Ce spui tu mai sus nu rezolva problema in sine. Oamenii aia nu au "inchiriat" restul de 20% din baterie , au platit pt. ea si TREBUIE sa aiba dreptul sa o incarce 100% cand vor ei. Ca platesc ceva in caz ca masina stationeaza mai mult decat trebuie asta e altceva ( desi si aici ar fi o discutie) . E ca si cand mi-as lua eu un motor de 150 cai dar calculatorul l-ar reduce la 100 cand ar vrea producatorul (over the air) ca am mers deja prea mult cu viteza si e consumul prea mare !!
Doamne Dumnezeule ce idiotenie ! Adica eu sa platesc zeci de mii de dolari/euro pt. un model cu o capacitate mai mare dar "cineva" sa comande de la departare cu de la sine putere cat anume sa fie incarcata bateria mea ! Daca maine Tesla o sa considere ca "intervalul ideal" de incarcare va fi pana la 50% !? Daca si americanii vor accepta asa ceva inseamna ca ne-am dus pe apa sambetei !
Ultimele comentarii
674 in total