A Klasse ar fi alegerea mea ferma daca ar fi sa aleg dintre premiantii germani ai clasei. Pt. mine arata dezamagitor acest seria 1 chiar daca interiorul mai salveaza totusi o buna parte din aceasta impresie. Nu stiu daca asta si-au dorit bavarezii dar acest model arata absolut banal, nu pot sa spun ca e urat nici pe departe dar parca prea cuminte si chiar familist cu tot cu nervurile/liniiile alea de peste tot pe caroserie. Foarte tare alaturarea pozelor alea cu schita din creion si apoi cu modelul din lut , pai e la ani lumina modelul fata de schita. Ok, au rezolvat-o cu portbagajul ( chiar arata ok ) si poate si cu locurile din spate , dar...daca imi doream asta atunci ma pot uita la un A3 sau chiar si un Focus poate (care oricum arata mai bine). Oricum, nu-l vad bine deloc pe bavarez pus langa un A Klasse si nu neparat numai la design ( ca acolo nu incape discutie) sau langa A3. Pana acum imaginea de "rebel" ii dadea castig de cauza la design iar la condus nu le dadea nici-o sansa, acum ramane sa vedem cu ce a mai ramas.
"Prietene" Clique , gogorite d-astea cu "tehnologie viabila dar peste 50 ani sa spui altcuiva". La fel de "viabila" era data si acu 50 ani cand incercau sa modifice motorul termic sa mearga cu hidrogen , si acu 30 ani si la fel si acu 10 ani de cand cu celulele. Eu nu stiu ce o insemna pt. tine (si altii) cuvantul "viabil" dar in nici-un caz nu se refera la ceva care teoretic va merge peste n ani. De cate ori sa-ntamplat ceva in industria auto in legatura cu combustibilii (crize, scumpiri, emotii ecologiste,etc) de atatea ori a iesit in fata solutia minune - hidrogenul. Daca asa crezi tu, ca sta tehnologia acolo intr-un sertar si asteapta sa se epuizeze actualele tehnologii , e treaba ta ,dar daca asa ar fi gandit lumea ...mergeam si acu pe abur . In ziua de astazi , in acest climat supra competitiv , nu sta nimeni cu o tehnologie VIABILA de motricitate (cu emisii zero ci costuri mai reduse) la sertar , indiferent de motive, consecinte sau presiuni.
M-am saturat de cand se vorbeste de aceasta tehnologie. Sunt convins ca daca chiar era una fiabila o vedeam acum peste tot. Sunt multe decenii de cand se tot vorbeste. Iar faptul ca Toyota revine cu aceasta declaratie nu inseamna decat ca vor sa faca ceva marketing la modelul lor in care au bagat ceva bani de-a lungul timpului si vor sa-si mai scoata acum din cheltuieli odata cu valul "eco"combustibililor din prezent. Iar modelul cu pricina din imagine arata de fapt cat de mult iau ei in serios aceasta tehnologie , sa fim seriosi , e un cosmar pt. orice pereche de ochi din aceasta lume.
Da ,se pare ca pozele "scapate" acu 2 zile sunt chiar cele reale pt. e-Corsa. Acum ma intreb daca o sa fie ceva diferente la Corsa termica. Ma gandesc in special la interior unde in continuare imi pare extrem de fortata orientarea consolei centrale catre sofer iar solutia spatiului acela de subt blocul climei cu acel decupaj imi pare cel putin ciudata, nu stiu daca as putea sa ma obisnuiesc cu asa ceva. Este foarte posibil sa fie mai practic ( pt. genunchi si acces mai usor) dar tot arata ciudat. Acolo cred ca-i mana / decizia francezilor mai necomformisti din fire ,nu cred ca facea neamtu' asa ceva.
Ultimele comentarii
674 in total