• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pipo

  • Membru din 26.10.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 674 in total
  • A Klasse ar fi alegerea mea ferma daca ar fi sa aleg dintre premiantii germani ai clasei. Pt. mine arata dezamagitor acest seria 1 chiar daca interiorul mai salveaza totusi o buna parte din aceasta impresie. Nu stiu daca asta si-au dorit bavarezii dar acest model arata absolut banal, nu pot sa spun ca e urat nici pe departe dar parca prea cuminte si chiar familist cu tot cu nervurile/liniiile alea de peste tot pe caroserie. Foarte tare alaturarea pozelor alea cu schita din creion si apoi cu modelul din lut , pai e la ani lumina modelul fata de schita. Ok, au rezolvat-o cu portbagajul ( chiar arata ok ) si poate si cu locurile din spate , dar...daca imi doream asta atunci ma pot uita la un A3 sau chiar si un Focus poate (care oricum arata mai bine). Oricum, nu-l vad bine deloc pe bavarez pus langa un A Klasse si nu neparat numai la design ( ca acolo nu incape discutie) sau langa A3. Pana acum imaginea de "rebel" ii dadea castig de cauza la design iar la condus nu le dadea nici-o sansa, acum ramane sa vedem cu ce a mai ramas.
    Noua generație BMW Seria 1, imagini și detalii oficiale: platformă nouă cu roți motrice față, mai mult spațiu pentru pasageri și tehnologii moderne
  • "Prietene" Clique , gogorite d-astea cu "tehnologie viabila dar peste 50 ani sa spui altcuiva". La fel de "viabila" era data si acu 50 ani cand incercau sa modifice motorul termic sa mearga cu hidrogen , si acu 30 ani si la fel si acu 10 ani de cand cu celulele. Eu nu stiu ce o insemna pt. tine (si altii) cuvantul "viabil" dar in nici-un caz nu se refera la ceva care teoretic va merge peste n ani. De cate ori sa-ntamplat ceva in industria auto in legatura cu combustibilii (crize, scumpiri, emotii ecologiste,etc) de atatea ori a iesit in fata solutia minune - hidrogenul. Daca asa crezi tu, ca sta tehnologia acolo intr-un sertar si asteapta sa se epuizeze actualele tehnologii , e treaba ta ,dar daca asa ar fi gandit lumea ...mergeam si acu pe abur . In ziua de astazi , in acest climat supra competitiv , nu sta nimeni cu o tehnologie VIABILA de motricitate (cu emisii zero ci costuri mai reduse) la sertar , indiferent de motive, consecinte sau presiuni.
    Toyota crede în “potențialul uriaș” al mașinilor alimentate cu hidrogen: “Vor avea același preț ca hibrizii în cel mult 10 ani”
  • M-am saturat de cand se vorbeste de aceasta tehnologie. Sunt convins ca daca chiar era una fiabila o vedeam acum peste tot. Sunt multe decenii de cand se tot vorbeste. Iar faptul ca Toyota revine cu aceasta declaratie nu inseamna decat ca vor sa faca ceva marketing la modelul lor in care au bagat ceva bani de-a lungul timpului si vor sa-si mai scoata acum din cheltuieli odata cu valul "eco"combustibililor din prezent. Iar modelul cu pricina din imagine arata de fapt cat de mult iau ei in serios aceasta tehnologie , sa fim seriosi , e un cosmar pt. orice pereche de ochi din aceasta lume.
    Toyota crede în “potențialul uriaș” al mașinilor alimentate cu hidrogen: “Vor avea același preț ca hibrizii în cel mult 10 ani”
  • @PMC : in targetul de clienti pt. acest model ar fi mult prea putini (spre deloc) din cei care si-ar dori cutie manuala. Skoda stie asta mai bine.
    Skoda Superb Scout: modelul de familie al cehilor primește în premieră o versiune inspirată din lumea SUV-urilor
  • Da ,se pare ca pozele "scapate" acu 2 zile sunt chiar cele reale pt. e-Corsa. Acum ma intreb daca o sa fie ceva diferente la Corsa termica. Ma gandesc in special la interior unde in continuare imi pare extrem de fortata orientarea consolei centrale catre sofer iar solutia spatiului acela de subt blocul climei cu acel decupaj imi pare cel putin ciudata, nu stiu daca as putea sa ma obisnuiesc cu asa ceva. Este foarte posibil sa fie mai practic ( pt. genunchi si acces mai usor) dar tot arata ciudat. Acolo cred ca-i mana / decizia francezilor mai necomformisti din fire ,nu cred ca facea neamtu' asa ceva.
    Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri
Pagina
12345...848586...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău