Feedback

Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri

Publicat Joi, 23.05.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 22
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 1
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel dezvăluie primele detalii despre Corsa-e: versiunea electrică are 136 CP și autonomie electrică de 330 de kilometri - Poza 2
Opel a prezentat primele informații oficiale despre Corsa-e, care beneficiază de un motor de 136 de cai putere și un acumulator de 50 kWh cu autonomie de 330 de kilometri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La numai o zi după ce primele imagini cu versiunea electrică a lui Opel Corsa au "scăpat" pe internet, constructorul german a decis să ofere o serie de imagini oficiale și informații tehnice.

Noul Opel Corsa-e devine astfel primul model electric al constructorului de la Rüsselsheim, iar acesta are o lungime de 4.06 metri, în timp ce linia plafonului are profilul unui coupe și este cu 48 de milimetri mai coborât, fără ca spațiul pentru capul pasagerilor să fie afectat.

De asemenea, Opel Corsa-e este echipat cu faruri IntelliLux LED Matrix, care sunt alcătuite din 8 elemente și adaptează lumina în funcție de trafic și mediul înconjurător.

La interior, Opel menționează introducerea unor noi sisteme de infotainment, iar clienții vor putea alege între Multimedia Navi cu ecran touch de 7 inch și Multimedia Navi Pro cu ecran touch de 10 inch.

Sistemul de propulsie este asigurat de un motor electric de 100 kW (136 CP) montat pe puntea față, iar acesta oferă un cuplu maxim de 260 Nm. Corsa-e are nevoie de 2.8 secunde pentru a ajunge de la 0 la 50 km/h și de 8.1 secunde pentru plajă de la 0 la 100 km/h.

Opel menționează că bateria integrată are o capacitate de 50 kWh care oferă o autonomie de 330 de kilometri, valoare provizorie calculată conform standardului WLTP. Acumulatorul poate fi încărcat la stații de încărcare rapidă într-un interval de 30 de minute pentru a ajunge la o capacitate de 80%.

Așa cum era de așteptat, șoferul are posibilitatea de a seta unul dintre modurile de condus intre Normal, Eco și Sport.

Mai multe informații despre Opel Corsa-e și, mai ales, despre versiunile cu motoare termice vor fi devaluite la lansarea oficială programată pentru 4 iunie.

Via Opel


Comentarii (22)

  • andrei
    frumos, super ok pt oras si drumuri de pana in 200km, sunt curios de pret. evident, problema ramane infrastructura de incarcare.
    14 15
  • Arată foarte bine.

    Şi apoi totuşi Bucureşti - Craiova, sau B - Constanţa, B - Sibiu, B - Sibiu, B - Buzău toate sunt sub 300 km.
    12 14
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • B- Braşov
    11 13
  • Rudolf D.
    330 in realitate 250 hai max. 300. Dar hai sa socotim cu 330.
    Caz1
    Stau in Constanta. Vreau sa merg la Bucuresti. Cu ce ma mai invart prin oras fac 250km. Nu-mi ajunge bateria sa ma intorc. Trebuie sa stau sa se incarce. Nasol. Merg la ski la Sinaia. Nu pot, nu ajung cu o baterie, trebuie sa ma opresc cateva ore in Bucuresti sa caut o statie de incarcare si sa incarc. Pierd timpul. Merg pe litoral. Am destula baterie sa ma fatzai pe acolo. Aaa da stai eu chiar sunt pe litoral. Daca merg in Bulgaria pot sa vizitez Balcik si sa ma si intorc. Ba chiar pot sa dau drumul si la aer conditionat. Cool. Pot merge si pana la Albena sa Varna eventual, cu putina atentie.
    Cazul2
    Stau in Bucuresti. Pot merge la ski la Poiana, dar nu ma pot intoarce. Trebuie sa cobor in oras sa gasesc o statie de incarcare. Renunt si ma duc la Sinaia de unde ma pot intoarce fara sa incarc din nou bateria. Ma tine dus-intors. O bila alba. Mai pot merge la Sibiu Craiova, dar nu ajung la Turnu Severin. Nu ajung la Timisoara, Cluj si Iasi. Bila neagra.
    Caz3
    Stau in Brasov. Vreau la mare. Nu ajung. Trebuie sa incarc in Bucuresti. Consum timp la greu, deci nu pot da o fuga la mare in weekend. Ajung la Cluj, la Iasi la limita. Nu ajung la Timisoara, Oradea. Merg la aeroport la Otopeni. Teoretic imi ajunge si de intors la limita. Sa ma risc? Sa nu ma risc? Sa opresc incalzirea sau aerul conditionat? Problematic. Cel mai bine as incarca din nou in Bucuresti, dar pierd timpul asa. Sau astept sa se faca aeroport la Brasov.
    CazX. M-am cam plictisit, continuati voi sau trageti concluzia. Merita o astfel de masina? Chiar si cu prima de 10000 de euro de la stat.
    5 24
  • Octavian
    - Masina arata bine. Daca si pretul va fi ok ar putea fi super pt oras.

    - Nu-mi place unde e pozitionata priza pt incarcare. Mi se pare un pic incomoda in spate-stanga (au folosit gaura deja existenta de la benzina. hmm...). Ar fi mai la indemana sa fie in fata, sau eventual sa aiba 2 prize. Asta ca sa nu insiri cabluri incomode de jur imprejurul masinii.

    - "constructorul german" - uitati de aceste stereotipuri
    3 14
  • Octavian : tu nu stii parca cu spatele ? Mare ti-e gradina .....

    Asteptam detalii de pret , altfel masina arata brici
    10 9
  • Da ,se pare ca pozele "scapate" acu 2 zile sunt chiar cele reale pt. e-Corsa. Acum ma intreb daca o sa fie ceva diferente la Corsa termica. Ma gandesc in special la interior unde in continuare imi pare extrem de fortata orientarea consolei centrale catre sofer iar solutia spatiului acela de subt blocul climei cu acel decupaj imi pare cel putin ciudata, nu stiu daca as putea sa ma obisnuiesc cu asa ceva. Este foarte posibil sa fie mai practic ( pt. genunchi si acces mai usor) dar tot arata ciudat. Acolo cred ca-i mana / decizia francezilor mai necomformisti din fire ,nu cred ca facea neamtu' asa ceva.
    2 11
  • Pretul? cam 35k si ne-a luat tot entuziasmul. Lafel si cu 208 BEV.
    Astept cu interes noul Zoe cu baterie de 60, dar daca vine la 40k, iar va fi degeaba.
    Inca mai am rabdare, dar tare mi-e ca tot la Otto-GPL ajung. Of.
    16 3
  • Dle Rudolf D.... dacă aveţi nevoie să faceţi Bucureşti - Timişoara şi retur sau să faceţi şi mare şi munte şi cumpărăturile la mall în aceiaşi zi.... dvs puteţi să vă cumpăraţi un diesel SH cu rezervor de 70 litri şi... SUCCES LA NOXE!

    Fiecare cu ce vrea. Succes la parcat în garaj, să nu tuşiţi, sau vedeţi în parcările la mall dacă vă plac noxele...

    Că unele mall sunt zgârcite cu aerisirea...
    8 14
  • https://ev-database.org/car/1192/Opel-Corsa-e

    ...dă unele detalii, comparații și prețuri estimative - fără ecobonusuri -, care ar fi cu cca. 6% mai mici decât ale e208-ului (23.500 lire vs. 25.000 în UK sau 33.000 € vs. 36.000 în Olanda.)
    În fine, rata de schimb nu pușcă, dar Olanda-i cam comunistă la impozite, deci Corsa-e n-are cum să fie peste 28K € la noi. Sau chiar ceva mai ieftină, din moment ce e208-ul nu va sări de 30.000 în Vest.

    Prevăd deci că Zoe nu va avea viață ușoară. Mai ales că nu *arată super-bine*...hehe (argument major în decizia cumpărării, deși niciodată argumentat.) :-p
    21 7
  • Rudolf D.
    Domnule Edik. Nu dorm in garaj si nu cred ca copiii mor de cancer la plamani din cauza noxelor motoarelor Diesel. Dar oricum ar fi, asta nu schimba faptul ca autonomia si timpul de incarcare al bateriilor masinilor electrice sunt mizerabile, iar aceste masini nu sunt bune decat ca masina a doua de oras, de cumparaturi la mall asa cum spuneti si dvs.
    4 9
  • Judecatorul
    MASINA DIN Imagine Opel Corsa-E este practic surioara de Platforma a micutului Peugeot 208-E hatchback mic '' Chiar daca ambele Sunt Construite pe aceeasi Platforma Franceza PSA si ambele au aceelasi Motorizari Pe Benzina electric sau standard pe Benzina indiferent daca am perfecta dreptate aici! :) :3
    4 9
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • @Rudolf D: nu va avea autonomie reala nici 150 km. Va avea ~200 numai cand sunt 19 grade afara si nu folosesti climatizare si mergi cu 80 kmph. In orice alte conditii, adica in 90% din timp, n-o sa faca nici 150 km autonomie. In plus, bateriile se vor degrada de la an la an si practic din start range-ul o sa fie tot mai slab.
    4 11
  • @Kiro: Ok, si cum sa dai 28.000 de eur pe asa ceva? Cine, in deplinatatea facultatilor mintale, va da atatia bani pe o masina mica cu utilizare foarte limitata? Chiar sunt curios. :)
    4 13
  • bla bla
    PMC cine va da 28k euro - 10k de la stat = 18k pe o masina electrica de oras. Clar o persoana inteligenta care face cel mult 50-100 km zilnic. Si care face 2-3 drumuri mai lungi pe an, unde poate sa-si inchirieze o masina "normala" pt acele situatii. Vezi costul de exploatare a unui EV, muuuult mai mic decat al unui diesel.
    Bateria nu se degradeaza asa mult precum dezinformezi tu. Vezi Tesla, dupa 160k kilometri pierde sub 10%.
    Legat tot de baterii dintr-o alta postare de a ta. Masinile electrice iau foc mai rar decat o masina pe combustie.Sunt statistici ce atesta.
    4 1
  • bla bla
    Rudolf ba chiar din cauza aerului poluat din orase mor anual doar in Europa cateva sute de mii de persoane. Sunt studii, daca te intereseaza. Te invit sa vii in Bucuresti si sa mergi pe strada sau sa conduci la ore de varf. Sa-mi zici ce aer "curat" inspiri.
    4 2
  • Edrany
    @PMC Masinile electrice le vad ca pentru oameni care isi permit sa cumpere si sa intretina mai mult de o masina. Pretul ar ajunge la 18.000 euro cu un tichet rabla plus pentru electice. Si e excelenta ca o masina de naveta pentru ca sunt putini cei care fac naveta zilnic o o distanta mai mare de 100 de km. Iar daca stai la casa si ti-ai permis si o instalatie solara producatoare de curent electric atunci mergi pe gratis in mare parte.
    7 5
  • @Edrany: OK, mergi pe gratis daca stai la casa, iei masina electrica cu 18000 si iei si instalatie de panouri solare. OK, foarte frumos. Numai ca daca faci un calcul simplu, de clasa a 3-a, e simplu sa intelegi ca suma totala, chiar si cu bonusul de 10.000 de eur (din banii prostilor pe care nu i-a intrebat nimeni daca sunt de acord sa-i dea), ajungi la o suma totala care ti-ar permite sa-ti iei o masina termica exact acelasi brand si model, care ar avea o utilizare mult mai larga, nu e poluanta nici aia, si din diferenta ai bani de benzina pentru mers in oras pe toata durata de utilizare a masinii, vreo 10 ani, + inca vreo 10 la o masina noua pe care o iei dupa 10 ani.
    Eu m-as astepta ca alegerea sa fie simpla pentru cam orie om cu o inteligenta medie...
    Masinile electrice cu baterii 18650 legate intre ele nu au niciun viitor. Vor ramane intotdeauna niste produse de nisa pentru entuziasti ca a 2-a sau a 3-a masina si pentru virtue signalers.
    5 10
  • Rudolf D.
    @Erdany Si instalatia fotovoltaica (panori + restul), "producatoare de curent gratis" o bagam si pe aia la socoteala? Cat costa in plus? Costuri, costuri costuri. Pentru ce? Ca sa fii eco?! Atat? Eu sunt fan electrice, sa nu ma intelegeti gresit, dar nu cred ca sunt altceva decat un produs de nisa. Vom vedea asta mai bine in ~5 ani.
    5 3
  • bla bla
    PMC Iar vii cu subventiile pt masini electrice?Ti-am zis si an alt articol, idiotii ca tine comenteaza impotriva subventiilor pt energia verde dar nu au nimic impotriva celor cateva sute de miiliarde $ anual date de tari din intreaga lume pt industria petrolului.
    O masina pe combustie nu e poluanta? De aia mor anual doar in Europa sute de mii de oameni din cauza poluarii aerului?Care principalul poluator din orase, unde majoritatea populatiei traieste?
    Inteligenta ta e sub medie
    5 7
  • bla bla
    RudolfD Custul acelor panouri intra si in alimentarea cu energie a locuintei. Trebuie privita ca o investitie pe termen mediu. Vezi canalul YouTube a lu' Buhnici pt casa lui.
    5 7
  • Rudolf D.
    Bai bla bla, eu nu sunt prea inteligent, insa tu esti stupid de-a dreptul. Nu exista niciunde in Europa vreun certificat de deces unde sa scrie ca respectivul sau respectiva au murit datorita poluarii aerului. Pune mana pe carte si studiaza si nu mai emite pareri de retardat pe aici. Si da-ti numele real mai che guevara ecologist de carton ce esti. Puti a ecomarxism de la o posta iar cel mai fericit lucru pentru tine ar fi sa fii doar un idiot util, lesne manipulabil de cei care vor sa-ti ia banii mai usor convingandu-te ca e mai ok sa fie bine decat sa fie rau. Verstanden? Dumme Kuh.
    4 7
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru