Chinezii de la Leapmotor comercializează mai multe modele pe Bătrânul Continent, inclusiv SUV-ul B10. Numai că, la fel ca toate mașinile produse în China, modelele Leapmotor sunt afectate de noile tarife crescute impuse de Uniunea Europeană.
Grupul Stellantis, care deține parțial marca Leapmotor, ia acum în calcul să comercializeze modelul B10, în Europa, sub sigla Opel. Această transformare ar urma să aibă loc de anul viitor, dar reprezentanții companiei din Russelsheim nu au comentat, până acum, aceste speculații.
Având în vedere dimensiunile SUV-ului B10, acesta ar urma să se poziționeze între Opel Frontera și Grandland.
Așa cum spuneam, în prezent, Leapmotor B10 este asamblat în China, dar Stellantis ar lua în calcul să îl producă la uzina din Zaragoza, Spania. În acest fel, tarifele impuse de UE ar fi evitate. Totodată, și prețul de achiziție va fi mai mic în aceste condiții.
Cele mai recente cifre de vânzări arată că Leapmotor a comercializat 16.485 de vehicule în Europa, în primele nouă luni ale anului.
Dintre acestea, doar 313 unități au fost B10.via Automobilwoche










Da sa iei direct China, hmm am oaresce dubii.
Las pe altii sa ia inaintea mea sa mi zica cum e.
(telefonul pe care scriu e tot China, dar e un telefon, nu o masina) Nu stiu dac ma pareste la unchiu XI