• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

popicul

  • Membru din 28.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 96 in total
  • in pauza dintre cele doua bucati de cursa cei de la McLaren au setat masina lui Buton pentru uscat. Oricum nu aveau ce pierde. O data uscata pista a fost mult mai rapid. Asta nu spune nimic de valoarea masinii. McLsaren-ele raman sub RBR -uri dar au strategi destupati, si un pic de noroc. Noroc pentru ca nu a rupt masina cand l-a scos pe Alonso si ca nu l-au penalizat. Poate ca nu l-au penalizat pentru ca cele 5 puncte luate de la Vetel nu schimba nimic din soarta campiuonatului dar mai lungeste lista invingatorilor de curse.
    Button îşi pastreză victoria: nicio penalizare din partea comisarilor
  • Daniele ! Nu crezi ca parerea lui Niki Lauda despre comportamentul favoritului tau ar putea fi o stire interesanta ?
    Button îşi pastreză victoria: nicio penalizare din partea comisarilor
  • prin aceasta masura se vrea sa se salveaza aparenta ca FIA este un organism sportiv. De fapt se evita ruperea in doua a clasamentului. Avem acum doua divizii: divizia cu difuzor suflat si divizia fara. Pentru a se omogniza masinile participante au ales aceasta solutie. Asa cum unii au interpretat regulamentul flexibil in sensul admisibilitatii difuzoarelor suflate, Delegatul tehnic al FIA interpreteaza in sens invers un articol din regulament. Parca a mai patit-o si Bernie cand prin anii 80 a facut un Brabham cu aspirator sub masina. Mie imi pare o masura ciudata, aplatizarea valorilor in jos aduce in memorie momente triste din istoria umanitatii. Totusi, eu cred ca masura e venita un pic prea tarziu pentru a-l opri pe Vettel din drumul spre titlu. Prin aceasta decizie se vrea mai mult evitarea unui an ca cel in care Button a castigat titlul, ceilalti facand figuratie. Astfel Ferrari, care oricum vine in anglia cu o modificare radicala nu va fi singura echipa pusa sa creasca cheltuielile.
    Sistemele de evacuare inovatoare, interzise de la Silverstone
  • Button ar trebui sa nu-si piarda nadejdea. Hamilton daca o tine tot asa fie va fi suspendat fie va face o criza de isterie si i se va lua licenta medicala si atunci Button va deveni omul nr 1 si toti vor trage si gandi pentru el.
    Button nu renunţă la lupta pentru titlu
  • La cat de activa este echipa lui de marketing nu pot garanta ca mesajul ala nu a fost scris de un agent de marketing care se zbate sa spele imaginea lui macar in ochii fanilor de pe acea retea de socializare. Si la cat a stat prin masini, ca a inceput cu cursele de la o varsta frageda, la fel ca multi altii, nu m-as mira ca in multe declaratii el sa vina cu textul pregatit. Ce vine din putul gandirii sale este ca citatul lui andrei de mai sus plin de invective si calificari jignitoare.
    Hamilton le cere scuze lui Massa şi Maldonado
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău