• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • Sa-mi fie cu pardon, dar de unde se intelege ca este vorba despre promisiuni? Din contra, este exact opusul unei promisiuni: “Eu nu cred că vom putea vedea în execuție, mai devreme de trei ani, autostrada de la Ploiești până la Brașov." Daca ar fi spus "in 3 ani incepem lucrarile", atunci clar suna a promisiune. Oricum, fie ca este vorba de o promisiune sau nu, este trist ca dupa 31 ani de la caderea comunismului si 13 ani de la intrarea in UE sa nu fim in stare sa avem o autostrada care sa treaca Muntii Carpati.
    Promisiuni privind autostrada Ploiești-Brașov: lucrările ar putea începe în trei ani
  • @Mircea - imi pare rau sa aud ca pleci, dar inteleg perfect. Cateodata ne dorim o schimbare, este in natura umana. Sper totusi ca acest site sa nu o ia pe domeniul can-can-ului. Ca un avid cititor de continut auto in format print din 1994 (Auto Pro, Auto Motor si Sport, cateodata Auto Bild), am apreciat masiv faptul ca nu am avut parte de tot felul de stiri "showbiz" pe Automarket si ati ramas tot timpul aproape de fenomenul auto. Sunt unul dintre criticii acestui site, atunci cand e necesar, dar sunt si unul dintre cei care apreciaza un continut de calitate. Destul de amuzant, chiar acum cateva zile comentam faptul ca nu s-a mai implementat sistemul de comentarii cu user logat (...ce de minusuri mi-am luat... :) ) si cum de ceva vreme ai cam disparut de pe site. Sper de asemenea intr-o schimbare a fontului, nu stiu cine a decis implementarea fontului "Railway", dar merge mai degraba intr-un site prezentare a unei companii decat pe un site de stiri. Folositi ceva clasic, simplu. In ceea ce priveste continutul, cred ca este foarte mult loc de imbunatatit pe domeniul motorsport, unde continutul este foarte putin si intarziat. Sunt un pasionat de Formula 1, dar sunt atat de multe alte sporturi cu motor care merita promovare (DTM, ADAC GT Masters, WEC, WTCC, Formula E, WRC, Campionatul National de Raliuri, Viteza in Coasta etc. etc.). Este foarte greu de acoperit toate competitiile, dar clar pot fi aduse multe imbunatatiri la partea de motorsport. Iti doresc "multe succesuri" (dupa cum spunea o clasica in viata), toate cele bune si sa ne auzim cu bine.
    Goodbye, Farewell and Amen
  • Atentie! Comentariu off subject! @Radu - posibilitatea de a comenta doar cu un cont valabil este pe masa Automarket de multi ani ani (sa fie vreo 7-8 daca nu gresesc). Mircea Mester care era mai prezent pe acest site avusese o stire despre acest subiect, din pacate nu mai reusesc sa gasesc linkul. Totusi, cred ca cineva n-a avut dosar cu sina sau timbru postal pentru ca mai departe de declaratii nu s-a ajuns, si din pacate avem multe comentarii foarte nelalocul lor. Au fost cateva comentarii pe care le-am raportat personal echipei Automarket, dar cred ca nu asta ar trebui sa fie rolul utilizatorilor. Mie personal imi este tot mai dificil sa doresc sa revin aici, pentru ca sunt un utilizator vechi si pot gasi de multe ori continut foarte interesant. De asemenea, sunt unii utilizatori care au comentarii pertinente si bine punctate, obiective, interesante pentru orice petrol head. Deocamdata trebuie sa ignoram personaje gen Costel sau Dav, pana echipa Automarket va reusi sa gaseasca dosarul pierdut a regulii de a comenta doar cu cont automarket si sa-l implementeze. @Daniel Popescu, @Mircea Mester, @Redactia - se mai aude ceva despre modificarea sectiunii de comentarii?
    Mercedes prelungește termenul limită pentru contractul cu Hamilton: britanicul poate semna noul acord până la începutul lunii martie
  • Ce cursa frumoasa! Cateva comentarii din partea mea: - desi sunt fan declarat Hamilton, m-am bucurat pentru ca Mercedes au ales sa-i dea o sansa lui George, iar modul in care a condus in aceasta cursa, a demonstrat ca are stofa de campion. - Bottas e un pilot bun, dar nu e un pilot foarte bun. Se vede ca nu are acel "race craft" necesar unui campion. Se plange tot timpul cand se regaseste in trafic, dar George i-a demonstrat ca e nevoie doar de o anumita atitudine - Leclerc a facut aceeasi prostie ca in Austria, cand s-a suit peste Vettel, fiindca a incercat o trasa care pur si simplu nu exista. La fel si saptamana trecuta, daca Vettel nu era atent, Leclerc ar fi cauzat un accident asemanator. Leclerc arata ca un incepator, care face mult prea multe greseli. Sper sa se redreseze, altfel nu-l vad bine. Pana la urma, Ferrari are nevoie de piloti si nu de teribilisti. - Sergio Perez - jos palaria! Absolut minunata aceasta victorie. Desi as fi dorit sa castige Russell, m-am bucurat pentru succesul lui Perez, care a avut un sezon foarte bun. Absolut trist ca nici chiar acum nu se stie daca va avea loc anul viitor, avand in vedere ca unii precum Albon, Latifi, Giovinazzi vor ramane. Sa nu mai spun ca vine un Nikita Mazepin, care arata ca o combinatie odioasa Magnussen / tanarul Verstappen - foarte urat se apara in dueluri si nu are niciun fel de respect pentru ceilalti piloti.
    Perez a obținut în Bahrain prima victorie din carieră! Russell a ratat victoria după o greșeală la boxe a echipei și o pană în finalul cursei
  • Asa articole sa tot citesti! Bravo AM si Andrei Stirbu! Ma bucur ca Daimler-Benz nu a reusit sa cumpere BMW, altfel aceasta clasica competitie tehnologica nu ar fi avut loc si nu am fi avut parte de multe modele absolut superbe din partea celor doi constructori.
    Acesta este un BMW
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău