• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • Raman la parerea ca hidrogenul este solutia pe termen lung. Se discuta deja tot mai intens cum si de unde va fi furnizata energie pentru atatea masini? Si cum vor fi statiile de incarcare? Ganditi-va la parcarile din zonele cu multe blocuri...sute si mii de masini parcate intr-o arie restransa. Cam ce fel de infrastructura ar fi nevoie pentru a incarca simultan sute sau mii de masini intr-un singur cartier? Sunt atatea minusuri pentru a continua cursa asta de electrificare incat nu stiu daca se justifica. Si mai este un aspect extrem de important: sunt curios cat timp vor mai putea producatorii auto sa vanda electricele atata timp cat ele inca nu genereaza profit (https://www.mckinsey.com/industries/automotive-and-assembly/our-insights/making-electric-vehicles-profitable#). Tesla de exemplu de-abia in Q4 2020 a trecut pe profit, dar nu fiindca au vandut multe masini, ci pentru ca au vandut credite de emisii altor producatori auto care trebuiau sa isi faca "tinta" de emisii. Iar cand auzi de investitii de 80 mld € din fonduri publice, ca sa se creeze infrastructura pentru o industrie care inca nu genereaza profit, hmmm...imi cam da cu virgula...
    Raport: UE trebuie să investească 80 de miliarde de euro în stații de încărcare pentru 30 de milioane de electrice
  • Exemple precum cei care merg pe contrasens si folosesc banda de viteza, arata ca pe oamenii astia pur si simplu nu ii duce mintea. Ei nici macar nu constientizeaza pericolul imens la care se expun pe ei insisi dar si pe ceilalti participanti la trafic. Daca si-ar folosi creierul, ar putea gandi ca atunci cand din greseala se ajunge pe contrasens, solutia este sa folosesti banda de urgenta, nu cea de viteza! Un alt aspect ale unor asemenea evenimente demonstreaza cat de usor se pot lua permisele de conducere si cum fabrici de permise precum cele din Pitesti si Suceava au facut ca astfel de soferi sa fie constant un pericol public (cunosc si eu pe cineva, si chiar daca nu am dovezi, sunt 100% sigur ca asa si-a luat permisul). Cum spunea cineva, se mai intampla sa gresesti sa ajungi pe contrasens, unele noduri rutiere pot fi chiar complicate, iar daca marcajele nu sunt bine facute se poate gresi. Dar cand un tembel intra gresit pe autostrada iar apoi goneste pe banda de viteza in sensul opus, acolo trebuie aplicate amenzi maxime si anularea permisului! Nu scrie nicaieri ca toti oamenii trebuie sa aibe permis de conducere. Unii mai bine circula cu mijloacele de transport in comun, e mai sigur pt toata lumea.
    STUDIU: majoritatea românilor care circulă pe contrasens pe autostradă o fac în mod conștient
  • @@dan_grc - la Mercedes s-au facut resoftari si cel putin mie mi-au spus ca vor face resoftarea, dar ce-i drept consumul mi-a crescut vizibil (cca 20% mai mult). Totusi, nu am simtit nicio schimbare in puterea motorului. Acum sunt in proces sa ma indrept impotriva lor...ceea ce au facut este josnic, si chiar daca sunt fan al marcii, asta nu inseamna ca sunt fraierul lor.
    Mercedes prezintă noul sistem de infotainment MBUX Hyperscreen: display curbat de 141 cm și funcții controlate de inteligența artificială
  • @MarDark - nu ma refer strict la costuri. Este clar ca nu asta este problema. Dar daca ramai fara masina pentru 2 saptamani sau chiar o luna pt ca ceva nu mai fuctioneaza, nu cred ca ti-e tot una...cu atat mai mult cu cat ai multi bani dar si afaceri si trebuie sa te deplasezi des. Si sunt multe astfel de situatii. Iar cand cumperi o masina in leasing si platesti rate de mii de euro lunar, chiar daca iti permiti sigur nu ti-e indiferent. Se stie ca cei cu bani multi sunt si cei mai pretentiosi :)
    Mercedes prezintă noul sistem de infotainment MBUX Hyperscreen: display curbat de 141 cm și funcții controlate de inteligența artificială
  • Trebuie spus ca arata exceptional de interesant, zici ca este ceva dintr-un film SF. Dar mi-e teama ca ramane o mare intrebare legata de intretinerea unor astfel de echipamente. Daca apare o simpla defectiune intr-un astfel de echipament, sunt curios ce costuri si conditii vor avea repararea / inlocuirea acestuia. Va putea orice reprezentanta sa efectueze operatiuni asupra unor asemenea echipamente, sau trebuie pusa masina pe trailer si dusa te miri pe unde, la niste centre regionale? Poate este defect profesional, dar vad multe scenarii care vor da dureri mari de cap atat proprietarilor cat si producatorilor.
    Mercedes prezintă noul sistem de infotainment MBUX Hyperscreen: display curbat de 141 cm și funcții controlate de inteligența artificială
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău