Mercedes prezintă noul sistem de infotainment MBUX Hyperscreen: display curbat de 141 cm

de Paul Cosma
Joi, 07.01.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes a prezentat noua tehnologie MBUX Hyperscreen ce va fi disponibilă pe viitorul sedan electric EQS. Noul sistem de infotainment dispune de un display curbat de 141 de centimetri, iar funcțiile sunt controlate cu ajutorul inteligenței artificiale.

La sfârșitul lui 2020, Mercedes-Benz a început campania de promovare a viitorului EQS, sedanul electric ce va fi prezentat oficial în cursul acestui an. Reprezentanții constructorului german au publicat atunci un teaser pentru viitorul sistem de infotainment care va echipa modelul electric.

Tehnologia revoluționară MBUX Hyperscreen a fost prezentată acum, iar nemții promit o experiență digitală “intuitivă și fără efort.”

Noul sistem de infotainment oferă, pe toată lățimea planșei de bord, un display curbat de 141 de centimetri care va putea fi accesat atât de șofer, cât și de pasagerul din dreapta.

Mercedes se laudă cu “cea mai bună soluție software” pe care au oferit-o vreodată și susțin că sistemul de inteligență artificială este capabil să devină mai impresionant cu fiecare utilizare.

"MBUX Hyperscreen este atât creierul, cât și sistemul nervos al mașinii,” a declarat Sajjad Khan, membru în consiliul de management al Mercedes-Benz.

Nemții mai spun că noua tehnologie, cu ajutorul inteligenței artificiale, este capabilă să răspundă proactiv la nevoile utilizatorilor și să controleze peste 20 de funcții, cum ar fi navigația, sistemul audio, încălzirea sau masajul în scaune.

Via Mercedes

Comentarii (23)

  • Trebuie spus ca arata exceptional de interesant, zici ca este ceva dintr-un film SF.
    Dar mi-e teama ca ramane o mare intrebare legata de intretinerea unor astfel de echipamente. Daca apare o simpla defectiune intr-un astfel de echipament, sunt curios ce costuri si conditii vor avea repararea / inlocuirea acestuia. Va putea orice reprezentanta sa efectueze operatiuni asupra unor asemenea echipamente, sau trebuie pusa masina pe trailer si dusa te miri pe unde, la niste centre regionale?
    Poate este defect profesional, dar vad multe scenarii care vor da dureri mari de cap atat proprietarilor cat si producatorilor.
    22 4
  • @raduvlase Cred ca cei care își permit cu adevărat astfel de mașini la 100.000+ de euro nu ar trebui sa aibă probleme la un 4-5 mii de euro defecțiune.
    8 16
  • @MarDark - nu ma refer strict la costuri. Este clar ca nu asta este problema.
    Dar daca ramai fara masina pentru 2 saptamani sau chiar o luna pt ca ceva nu mai fuctioneaza, nu cred ca ti-e tot una...cu atat mai mult cu cat ai multi bani dar si afaceri si trebuie sa te deplasezi des. Si sunt multe astfel de situatii. Iar cand cumperi o masina in leasing si platesti rate de mii de euro lunar, chiar daca iti permiti sigur nu ti-e indiferent. Se stie ca cei cu bani multi sunt si cei mai pretentiosi :)
    18 1
  • @raduvlase, la nivelul ăsta bănuiesc că se discuta de "courtesy car", deci nu ar trebui să fie o problemă timpul de reparație. Oricum teoretic vb de oameni cu mulți bani care pot rezolva probleme de genul ăsta... Cu alți vani
    5 0
  • andrei
    ecranele sunt destul de fiabile. nu ecranele ma ingrijoreaza. oricum, asta e trendul.
    5 1
  • @raduvlase
    Daca pui asa problema, nu iti iei masina germana.
    Iei ceva fiabil si mai putin frumos.
    Depinde ce vrei.
    Ce marca a avut cele mai multe recall?
    Nu am luat niciodata masina germana si nici nu voi lua, pentru ca te pacalesc nemtii cu frumusetea si ramai in drum sau faci drumuri dese pe la service.
    13 17
  • si de condus, cand mai conducem?
    10 3
  • Acum a devenit o bila neagra daca faci rechemari, asta fiind valabil doar la marcile europene, cand Toyota rechema milioane de masini, era respect pentru client. Electrocutatul de serviciu este la post.
    11 6
  • @dan_grc
    Depinde si cat chemi si cate probleme ai.
    Daca faci 2 recall in 2 ani e una, daca faci 20 intr-un an e alta.
    Eu credeam ca tu intervii si zici de ce BMW nu a rechemat masinile cand luau foc si au ars in mai putin de jumatate de an vreo 30 pana si-au luat amenda cei de la BMW.
    Sau ca ne explici si noua de ce isi iau germanii amenzi :))
    Dar la intrebarile astea esti foarte tacut.
    Cica Mercedes au pregatit si ei cateva MILIARDE pentru Dieselgate.
    Si mai nasol, cica la fel ca BMW, ar face resoftari fara sa informeze clientii si le mai taie din cai putere si cuplu.
    Cum suna astea?
    5 5
  • Bmw are puteri mai mari in realitate, vezi c-a terminat masina de spalat programul, scoate rufele.

    AM, noul Jeep Grand Cherokee ? Primele stiri pe la pranz, ultimele dupa amiaza, stiu ca este o munca in spate, dar impresia lasata este ca incepeti tarziu si terminati devreme.
    8 2
  • @@dan_grc - la Mercedes s-au facut resoftari si cel putin mie mi-au spus ca vor face resoftarea, dar ce-i drept consumul mi-a crescut vizibil (cca 20% mai mult). Totusi, nu am simtit nicio schimbare in puterea motorului. Acum sunt in proces sa ma indrept impotriva lor...ceea ce au facut este josnic, si chiar daca sunt fan al marcii, asta nu inseamna ca sunt fraierul lor.
    5 0
  • @raduvlase
    Asta mi se si pare normal sa faci.
    Sunt multe grupuri care ii vor da in judecata.
    Mai sunt si unii de la BMW, dar nu toti sunt luminati, a se vedea dan_grc, care le ia mereu apararea.
    https://uk.topclassactions.com/lawsuit-settlements/consumer-goods/auto-news/bmw-recalls-thousands-of-hybrid-vehicles-due-to-battery-fire-risk/
    https://carbuzz.com/news/angry-bmw-owner-sues-over-defective-x5-hybrid-battery
    https://europe.autonews.com/suppliers/bmw-sued-patent-infringement-over-hybrid-engine-technology
    0 1
  • @dan_grc
    Puteri sa ia foc?
    Puteri sa scoata fum?
    Deci daca are puteri mai mari, ar trebui sa ia amenda, ca nu sunt produse conforme cu ce declara.
    Banuiesc ca puterile mai mari se traduc in consum scazut de combustibil :))
    Am scos rufele, dar vezi ca e tarziu. Baga gainile in cotetul ala gri.
    2 5
  • Vezi ca tocmai ce-au iesit pe primul loc la vanzari premium in SUA, pe 2020, cu foc, cu amenzi, asta e.
    6 1
  • @dan_grc
    E normal sa iasa, cand minti si esti corupt,ajungi departe.
    A...stai asa, nu cumva tot ei au fost amendati si pentru raportare eronata a cifrelor de vanzari? :))
    https://www.cnn.com/2020/09/25/business/bmw-sales-figures-sec-fine/index.html
    Cine sa-i mai creada pe germani. Nu dau 2 lei pe cacaturile lor de masini si software mincinos.
    Degeaba ies primii la vanzari cand sunt dati in judecata de proprietari ca nu pot folosi masinile.
    Dar pentru a intelege asta trebuie sa gandesti: cand iei BMW nu prea functioneaza ceva sus la mansadra si sustii coruptia,mafia.
    Cum stau in USla masini premium furate? Tot primul loc?
    Cei mai prosti soferi din lume tot primul loc?
    Atunci sa ramaneti cu ele, nu toti sunt cocalari:))
    0 4
  • Mafioso, n-ai obosit, fratello? Nu-ţi răspunde Dan la întrebări? Dar matale când îţi faci timp pentru alea mai vechi ale mele??

    Sigur că la Toyota nu se doarme noaptea de grija clientului. Mai ales a celui împătimit de sport, căruia i s-a oferit cea mai originală generaţie de Supra concepută vreodată. Iniţial, am avut tendinţa să fiu sceptic, dar mi-am amintit că uitasem, în mod grav, noţiuni de adevăr istoric, în sensul că Austria aparţine Imperiului Nipon, deci inclusiv fabrica auto din Graz.

    În definitiv, zici Extremul Orient, zici “Nicio greşeală!”. Nicio slăbiciune, nicio plictiseală. Doar nemţălăii se îndârjesc să nu priceapă cum se traduce Excelenţa. Apropo, cum ţi s-ar părea să ne debarasăm de acel concept anacronic numit libertate (inclusiv în privinţa selectivităţii) şi să adoptăm nu doar maşinile, ci şi modus pensandi/operandi/vivendi (poate chiar şi amandi) din acea parte de lume, la pachet cu “credinţele” încetăţenite acolo (apropo, ne avertizase pe noi, liceenii, un profesor isteţ, cum că, în acest secol, până şi pe Domnul vom fi obligaţi să-L percepem cu trăsături asiatice) ? Cât de fericit te-ai simţi atunci? Mai ales că nu contează să fii liber, ci “cel mai bun” (sau măcar solidar cu superlativii).
    5 0
  • @dan_grc
    Sa mentionezi si ca BMW este marca premium cu cele mai mari costuri de intretinere in State.
    Acum ca o fi din cauza masinilor proaste, ca o fi din cauza prostilor care le cumpara, asta e altceva. Dar sa cumperi BMW, Audi si Mercedes si sa dai firma in judecata ca te-a luat de prost si ti-a resoftat cotetul si ca nu poti folosi modul sport la super sprotiva BMW e de toata jena.
    https://www.yourmechanic.com/article/the-most-and-least-expensive-cars-to-maintain-by-maddy-martin
    Apropo, prostia se plateste scump si faptul ca sunt cele mai vandute inseamna ca au gasit destui fraieri care sa ii umple de bani si la service :))
    In 10 ani mai dau pentru MENTENANTA inca o masina buna.
    Bine, daca ar lua o Toyota care nu ii place lui inexo, ar face ceva economie si nici nu ar ramane in drum cocalarul, dar na, fitele sunt fire.
    Oare in America isi permit cocalarii sa merga cu troaca pe linia de tramvai, sa parcheze la handicapati, sa intre in mare si pe partii de schi?
    Poate ca de asta sunt asa vandute: tin loc de tramvai, de barca si se snowmobile :))
    Hai ca stie toata lumea ca colarii sunt internationali:
    https://www.motor1.com/features/449986/rudest-drivers-united-states-study/
    2 4
  • Îmi răstălmăceşti afirmaţiile, M. Cum adică nu-mi place Toyota? Sau poate că memoria cu bătaie lungă nu reprezintă unul dintre atuurile tale. Celica şi vechea Supra întotdeauna m-au atras, precum am tot subliniat pe AM. Dar nici faţă de alte “jape” n-am rămas insensibil. De pildă, mereu îmi voi dori un Infiniti M (mai exact: M37x sau M56x) – pur şi simplu “ieşi din mulţime” cu o asemenea limuzină, başcă excelentă şi la capitolul siguranţă (după standardele cele mai exigente, recte ale lui IIHS). Am susţinut, ori de câte ori am socotit de cuviinţă, că, în materie de performanţe turbo, motorul definitoriu 2.0 al lui Mitsubishi este greu de comparat. Admir filosofia de design Kodo. Sunt uimit de spaţiul mai mult decât generos al micuţei Suzuki Baleno ş.a.m.d.

    Problema se naşte pe un plan de idei independent de preferinţele personale. Dar, din moment ce nu eşti capabil să-ţi dai seama ce anume incriminez eu la tine…războiul va continua. La fel de crâncen ca până acum. Fiindcă n-ai înţeles nici menirea, nici chintesenţa unui forum auto.
    6 0
  • Bla bla
    Nimic mai enervant decât metri ăștia pătrați de ecrane.
    4 0
  • Te deranjeaza ca Bmw are intretinerea scumpa ? Ce treaba ai cu acest aspect ? :). Esti ca un pechinez ce latra la un rotwailler.
    7 0
  • @ dan_grc
    Nu ma deranjeaza chiar deloc.
    Prostii o platesc, nu eu.
    Pe langa intretinere prostii mai platesc amenzi si asigurari scumpe.
    Vin la pachet toate cu troaca si mi se pare normal, avand in vedere amenzile de circulatie si faptul ca sunt printre cele mai furate.
    Si mai e un mare avantaj, vinovat sau nu, politia e geana cu ochii pe cocalari cu BMW :))
    Bucura-te de tigaie rotwaillerule.
    1 7
  • De un an de zile am un F11, cea mai mare cheltuiala a fost un set de anvelope de iarna noi, aproximativ 500 de euro, pe asigurare platesc 100 de euro pe an, nu stiu cum este in SUA, dar la noi este ok, tu poti sa-ti cumperi o electrica cu intretinere zero, nu inteleg de ce n-o faci.
    7 0
  • @dan_grc
    In SUA e cam cum arata cei de la asigurari.
    Acum stiu ca vei combate si studiile care scot soferii de BMW cei mai nesimtiti, ca le vei lua apararea cand vine vorba de amenzi, de cifre eronate de vanzari, de reclame banate pentru ca incurajeaza condusul periculos.
    Uite cam cum mai sta treaba prin SUA:
    https://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/a-cumparat-in-2017-un-mercedes-s-class-nou-nout-dar-nu-il-conduce-de-frica-uite-motivul-45781.html
    Ma mir ca ai dat bani pe anvelope de iarna si te felicit.
    Un alt obicei al cocalarilor cu BMW e sa mearga cu anvelope ca la formula 1 crezand ca Xdrive tine loc de cauciucuri bine :))
    S-au vazut cazuri de retarzi:))
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru
Descarcă aplicaţia Automarket