• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raduvlase

  • Membru din 17.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 371 in total
  • Stiu ca voi fi "impuscat" cu minusuri, dar eu ma bucur de aceasta stire. Ca un fan al marcii, consider ca Mercedes-Benz trebuie sa faca doar modele de la clasa C in sus. A, CLA, B, GLA au fost create pentru a creste numarul de masini vandute, insa fara a avea marje de profit bune. Iar pentru a satisface cererea mare, calitatea a avut de suferit, in special in defavoarea C si E class, dar nu numai. Daca inainte de anii 90 nimeni nu se apropia de calitatea Mercedes, vedem ca in prezent nu mai este chiar asa - de multe ori materiale ieftine sau de slaba calitate sunt folosite acum, ceea ce era de neconceput acum 20 ani. Mercedes-Benz nu trebuie sa fie un brand de volum urias, ci un brand premium in care tehnologia, calitatea si eleganta sa fie primordiale. Iar daca asta inseamna sa renunte la anumite modele de volum, eu sunt de acord.
    Noua strategie Mercedes: Clasa A și Clasa B ar putea fi eliminate din gamă
  • @ildottore - desi sunt fan Mercedes, sunt de acord cu tine, ar fi total aiurea ca Mercedes sa aiba aproape monopol pe F1 Cred ca RBR vor trebui sa inghita in sec si sa refaca intelegerea cu Renault. Se vede ca Renault a facut pasi mari in ceea ce priveste performantele si fiabilitatea motorului, deci nu ar fi neaparat un pas inapoi pt austrieci. Orisicate animozitati sunt intre Horner si Abiteboul, pana la urma Renault (concernul, nu echipa) sunt sigur ca vor gasi o cale sa semneze contractul cu RBR. Pana la urma este vorba despre multi bani si imagine, si nu de mandria vreunui sef sau altul.
    Honda se va retrage din Formula 1 la sfârșitul sezonului 2021: Red Bull și AlphaTauri ar putea reveni la motoarele Renault
  • @Bd - Ineos incearca sa devina parteneri cu actiuni in cadrul echipe Mercedes-AMG. Zvonul este ca Ineos sa cumpere 70% din actiuni pentru 750 mil. €, iar echipa sa se numeasca Ineos. Totusi aceste informatii sunt foarte improbabile, deoarece ar disparea numele Mercedes din titulatura echipei, iar Daimler in niciun caz nu doreste acest lucru. Cel mai probabil, Ineos va avea o cota din actiunile Mercedes-AMG F1 Team, o posibilitate fiind achizitia celor 10% detinute de Niki Lauda. Ramane de vazut ce se va intampla.
    Hamilton a câștigat cursa de Formula 1 de la Mugello după două accidente colective în primele tururi. Ferrari, 5 puncte în cursa numărul 1.000
  • Absolut superba cursa! Vad niste comentarii rautacioase la adresa lui Gasly, pe care nu le pot intelege. Omul a performat pe tot parcursul acestui an, cu o masina mediocra. Sa nu uitam nici podiumul din Brazilia. M-am bucurat foarte mult pentru francez, pt ca nu a reusit sa isi demonstreze talentul in cadrul RBR, dar si-a depasit conditia cu Alpha Tauri (Torro Rosso). Sainz arata foarte puternic si la un moment dat va fi castigator de GP, poate chiar anul asta...prevad ca in Bahrain cei de la McLaren pot face o noua figura frumoasa. Stroll a obtinut locul in F1 datorita tatalui sau, dar nu arata deloc rau, precum alti piloti care si-au platit scaunul. A reusit cateva momente foarte faine in cursa. Hamilton, a demonstrat ca este unul dintre cei mai mari din istorie, alaturi de alte nume uriase precum Schumacher, Fangio, Senna, Clark etc. Se poate spune ca masina il ajuta, dar fara talentul lui urias, nu ar fi reusit atatea succese. Exemplul este Bottas, care cu aceeasi masina nu a reusit sa depaseasca masini mult mai lente si ramane blocat in pluton. O cursa superba, care a avut parte de multe momente interesante si speram sa mai avem parte de astfel de rezultate total imprevizibile.
    Surpriză la Monza: Gasly a câștigat cursa după o penalizare pentru Hamilton! Sainz și Stroll pe podium, dublu abandon pentru Ferrari
  • @Radu - Vettel a debutat primul in P1, dar a terminat penultimul, in spatele unui Williams condus de Roy Nissany (pilot F2)
    Avancronica Marelui Premiu al Italiei: interzicerea setărilor speciale pentru calificări oferă speranțe pentru Red Bull și Ferrari
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C230, Mercedes-Benz C250 CDI
  • CE MASINI AM MAI CONDUS De toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes C63 AMG, Mercedes W123 280CE
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău