Tu confunzi viteza de rotaţie axului turbocompresorului cu cea a arborelui cotit.
În text este vorba de viteza de rotaţie a palelor turbinei(montate pe un ax, desigur). În acest domeniu, sunt comune viteze de peste 100.000 de rotaţii pe minut.
În cazul motorului 1.0 EcoBoost de 125 CP, puterea maximă a motorului este atinsă la 6.000 de rotaţii pe minut.
EcoBoost-ul testat în Spania nu era echipat cu jantele standard de 16 inch şi anvelopele aferente, ci cu jante de 17 inch şi anvelope Michelin Primacy HP.
Vă asigur că este o diferenţă.
În compania jantelor de 17 inch şi a anvelopelor mai mari, Focus se comportă ceva mai bine pe drum, de unde şi nota diferită.
Sigur, totul merge astfel până la un punct, în care revenim la trăsăturile menţionate în testul anterior, cu versiunea diesel.
Nu.
Trebuie să treacă 35 de ani de la ieşirea din producţie şi să fie în stare originală ca să fie acceptată de Retromobil ca vehicul istoric.
Orice modificare te face să pierzi acest statut.
1. Corect, aşa este.
Doar că trebuie să fie de competiţie, nu standard şi să pretinzi că este destinată competiţiilor. Dacă încerci să faci o conversie şi o transformi la loc, intră la taxă toată ziua.
2. ”Organisme internaționale și organizații nonprofit și de caritate, prin donații sau finanțate direct din împrumuturi nerambursabile, precum și din programe de cooperare științifică și tehnică.”
Ultimele comentarii
545 in total