• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

sherlock

  • Membru din 12.12.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 16 in total
  • si inca ceva, chiar asa de vorbareti sunt cei de la ferrarri: montezemolo asta da o declaratie si apar 10 stiri punctate pentru ferrarri. Eu propun drept pedeapsa sa le taiem limba celor de la ferrarii ca sa se oftice toti cei care "involuntar" au in echipa din concurs ferrarriiii. Hai bafta, si vezi ca din declaratia lui montezemolo mai sunt vreo 10 aprecieri de facut (si evident punctat)
    Montezemolo: "Ferrari poate castiga ambele titluri"
  • uite ce spune "Am pierdut multe oportunitati, am avut probleme de fiabilitate" si afurisitii de ferrarri au mai primit niste puncte. INTR-ADEVAR e laudabila sinceritatea pe care se pare ca dl. Popescu o puncteaza cu "+". Bravo si la mai mare. Totusi ar trebui sa ne spui si noua cu ce sociologi te consulti cand acorzi puncte in concurs.
    Montezemolo: "Ferrari poate castiga ambele titluri"
  • totul depinde de hamilton care nu primeste nici un punct ca si piesa principala a acestui articol, evident daca vrea puncte tre sa fie la ferrrrrraaaarrrriiiii
    Domenicali: "Soarta titlului este in mainile lui Hamilton"
  • eu cred ca toti pilotii care au terminat in fata lui massa ar trebui penalizati. A cam inceput sa mi se faca sila si de F1 - seamana tot mai mult cu divizia nationala de fotbal din romania.
    Bourdais penalizat, Massa castiga inca un punct
  • actualul sistem de punctaj in concurs este de cacao. Adica, sa facem o paralela cu fotbalul sa zicem: fecali cel vorbaret ar trebui sa castige campionatele toata viata, iar cei de la pronosport sa imparta castiguri.dupa declaratii. Parerea mea este ca nu ar trebui punctate decat rezultatele pilotilor, echipelor, mecanicilor, atat in curse cat si in antrenamente (de orice fel) nemaidand posibilitatea speculatiilor in privinta punctajelor pe declaratii. Unii sunt mai vorbareti, altii mai tacuti, dar totusi fiecare fac performante (mai bune sau mai putin bune). NIMENI IN LUMEA ASTA NU PUNE PRET PE CE SPUI, CI DOAR PE CEEA CE FACI. Pana cand concursul continua asa pe mine personal nu ma mai intereseaza. Adica, etapa trecuta cu teste, calificari si cursa puteam fi printre primii 50 sa zicem, dar dupa ce iei o stire (intamplator aleg cu ferari) o imparti in 3-4 stiri si punctezi de fiecare data deja diferenta e mare si evident nu am mai fost nici in primii 100. Pana atunci felicitari organizatorilor si nici nu ma intereseaza premiile care le impartiti intre prieteni sau nu, nu exista competitie, sau exista dar e falsa.
    Di Grassi, favorit sa-l inlocuiasca pe Piquet Jr
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău