• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

stedo53

  • Membru din 20.04.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 23 in total
  • de Alonso nu mai zic nimic! Ce mare scofala ca si-a invins in fiecare cursa coechipierul?
    Hamilton poate deveni cel mai tanar campion din istorie
  • Daca in loc de Hamilton era massa in "acest context" erau desigur si cca 10, 15 puncte! Cel pitin! Dar asa d e s i g u r, nu-i cazul de punctat, pai nu?!!!
    Hamilton poate deveni cel mai tanar campion din istorie
  • Asta da idiotenie desavarsita ! Premiem neputinta, lalaiala, sau orice altceva decit calitatea, inteligenta, competitivitatea! Iertati-ma domnilor "admin"-i dar este mult mai greu sa obti (de ex.) 1000 de puncte in 10 zile decat in 20 sau 100 de zile ! ABSOLUT CATEGORIC LOCUL UNU TREBUIA SA REVINA ULTIMULUI INSCRIS SI NU CELUI INSCRIS IN PRIMA ZI !!! Dar m-am convins ca voi sinteti paraleli cu logica in multe privinte! In clasamentele de etapa am acceptat in sinea mea ca fiind "corect" sa clasezi mai in fata pe cel inscris mai repede ca o compensatie pentru contributia adusa la realizarea "obiectivului" pe care vi le-ati propus cu acest site! Dar sa nu-mi spuneti mie ca unul inscris pe 12.02.2008 care a adunat (de ex.) 30.673 puncte pana azi este mai bun ca altul care inscris " al 3009-lea" in 23.04.2008 a realizat acelas numar de puncte ! CATEGORIC CORECT SI LOGIC : ULTIMUL INSCRIS CEL MAI BINE CLASAT ! (desigur la acelas numar de puncte acumulate ) Cine stie, poate la anul o sa ganditi ceva mai corect si in aceasta privinta ! In rest, cu bune si rele ca-n minunata noastra ROMANIA, recunosc ca a fost destul de amuzant ! Sper doar sa nu muriti la fel de repede si plin de sictir la adresa iubitorilor de F1 precum cei de la F1Xtream ( sau F1extreme ?) prin aniiii 2004 !!! Si "apropo", nu v-ar tenta la anul sa introduceti in paralel cu F1 si ceva asemanator pentru motoGP ? Macar pentru clasa gp? Cred, sincre ca numarul celor inscrisi ar fi aproape dublu fata de F1 ! IN FINAL RESPECTUL MEU TOTAL ATAT INVINGATORULUI CAT SI PRIMILOR 100 DIN CLASAMENTUL GENERAL PENTRU PERFORMANTA !
    F1 Champ: Lupta roata la roata pentru excursia la Istanbul!
  • Daca adun numarul "fanilor" pe echipe, piloti, manageri, piloti de teste rezulta ca sant inscrisi 3296 de participanti la aceasta competitie ! Daca ma uit pe ultima pagina a clasamentului ( fie general fie de etapa, ) apar inscrisi doar 3295 concurenti! De ce?
    Motorul, avantajul lui Massa la Interlagos
  • De cand ma stiu sant fan Ferrari, dar felul in care acordati punctele ma lasa cu un gust amar ... santeti penibili ! Daca pana la urma Hamilton va castiga titlul si cu o diferenta mai mare de cinci puncte cum veti proceda ? O sa-i dati lui Ham 120 de puncte iar pacaliciului de Massa "-90" ? Chiar asa o diferentiere drastica de punctare doar pentru ca s-a trezit Briatore vorbind... mi-e greata, va rog, cu tot respectul, sa ma iertati dar chiar mi-e greata !
    Briatore: "Massa va castiga titlul"
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău