• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

valy_budascu

  • Membru din 01.12.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 80 in total
  • E ceva normal in conditiile in care toti constructorii produc hot hatch-uri cu peste 200 cp sa se treaca la tractiune spate si pentru acestea. Dupa cum a aratat si BMW cu 130i, tractiunea spate este indicata si pentru modele mai mici, detronand astfel tractiunea fata sau integrala care afecteaza mult comportamentul unor masini cu pretentii sportive. Iar cu tehnologiile zilelor noastre, vechile probleme cum ar fi supravirarea necontrolata se pot indeparta destul de usor. Eu cred ca Toyota GRMN Hot Hatch nu o sa ramana un caz izolat, ci reprezinta doar inceputul unei noi mentalitati in domeniu.
    Toyota lucrează la un coupe de clasă mini cu tracţiune spate
  • Iar un Wiesmann le da lectii ambelor. Ce-i drept, nu are atata noblete insa integreaza cu succes o linie clasica superba. Best looking: mf4 gt
    HMC Hidalgo, faţa retro a actualului Mercedes SLK55 AMG
  • Ma simt nevoit sa te consiliez. Nu am spus ca nu e eficient ci doar ca eficienta e obtinuta prin setari si reglaje duse la extrem si executate pe o baza destul de subreda. Sincer, nu inteleg ce are acest autovehicul in plus fata de un hibrid. Ca in minus vad ca are. Deci...sa fiu mai explicit, nu cred ca aceasta varianta este cea mai eficienta configuratie ce se poate obtine cu componentele ce fondeaza masina. De aceea cred ca scopul principal al masinii e mai degraba sa medieze trecerea catre autovehiculele electrice decat sa fie un etalon al eficientei.
    Chevrolet Volt are nevoie de carburant premium
  • Frectie...la piciorul de lemn. Te cari cu ditamai masina + un motor cu ardere interna + un rezervor de combustibil + un motor electric + un set de baterii si zici ca mergi ecologic. Eu inteleg ca trebuie sa incepem evolutia in vreun fel, dar parca e jenant sa obtii ecologia doar din setari marunte aplicate pe niste principii gresite.
    Chevrolet Volt are nevoie de carburant premium
  • Se tot vehiculeaza ideea asta cu prime pentru lucratorii Dacia. Mie mi s-ar parea mai nornal sa fie platiti pt. productie, nu pentru vanzari. Adica daca modele Dacia se vand foarte bine, atunci e nevoie de o productie mai mare si astfel lucratorii vor munci mai mult si vor primi mai mult. Daca cererea scade, se reduce productia si lucratorii sunt platit mai putin sau, daca e cazul, intervine vreo lege de protectie sociala si le mentile salariul. Primele, din punctul meu de vedere, ar trebui sa vizeze alte aspecte ale succesului.
    Audi le va oferi angajaţilor săi o primă de 1.350 de euro
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău