• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

wolful

  • Membru din 21.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 181 in total
  • Oare chiar Brown nu trage in calificari? Daca pana acuma era adevarat, si ca dovada masinile lor erau mai grele, acum sunt mai usoare chiar decat RBR-urile. Brown simte ca s-a terminat suprematia si trage tare cat mai poate prinde ceva avantaj pana ce nu se refac ceilalti ( Ferrari, McLaren, RBR, etc).
    Greutatile monoposturilor dupa calificari
  • FOTA a decis ca daca nu stau cei de la FIA de vorba cu ei, despre regulamentul tehnic, nu se inscrie nimeni pentru la anul. Nu inteleg de ce se pune totul in carca celor de la Ferrari. Mosley are un motiv personal de pe vremea filmelor sexy dar ar fi bine de stiut, daca s-a uitat, ca Montezemollo este presedintele FOTA si vorbeste in interesul acestei organizatii. De fapt atunci cand a criticat el decizia deja cei de la McLaren si BMW se plansesera ca nu le place ideea cu doua regulamente tehnice. Toyota nu face decat sa intereasca decizia FOTA. Poate ca in spiritul acesta trebuia redactata stirea. Cei de la Autosport interpreteaza drastic prezenta lui Montezemollo si a lui Domenicali la Le Mans unde Luca M. va da startul. Bernie pe de alta parte a spus-o raspicat F 1 fara Ferrari nu se poate. Bernie vrea bani si Ferrari inseamna FANI si BANI.
    Toyota ameninta ca nu va participa in F1 in 2010!
  • Daca Massa incarca bine Kers-ul si este pe faza poate sa sara cel putin peste Barichello care oricum este un adormit la starturi. Dupa aia sa tina pasul cu cei doi si in tururile suplimentare poate sari macar inca un loc. Pentru salvarea campionatulu este important sa termine in fata celor de la Brown. Eu trag nadejde ca Sebi sa castige. Cu Massa pe doi ar face bine si lui Sebi si campionatului.
    Greutatile monoposturilor dupa calificari
  • Ecclestone a sarit deja la gatul lui Max si a declarat in Times ca nu va lasa ca Max Mosley sa distruga o echipa emblematica asa cum este Ferrari. Tot el a declarat ca este sigur ca si la Ferrari se pune problema limitarii cheltuielilor asa ca este necesara o armonizare a ideilor pentru a multumi pe toata lumea. EL STIE CA FARA FERRARI NU VA AVEA CE SA VANDA!!. Formula 1 va supravietui dar nu va face bani fara Ferrari!!!
    Mosley: "F1 poate supravietui fara Ferrari"
  • Mad Max este ca un animal incoltit. Stie ca la finalul mandatului va disparea si acum incearca sa atraga spre sine micii intreprinzatori prin masuri care vor face din F 1 un fel de alta formula searbada cu reguli prea inguste gen Champcar. El se bazeaza pe adversitatea dintre echipele britanice si Ferrari. Dar la FIA nu sunt numai britanici si aici greseste. De fapt FOTA se va intruni in curand exact pe tema bugetului limitat si a regulilor care insotesc decizia.
    Mosley: "F1 poate supravietui fara Ferrari"
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău