• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

wolful

  • Membru din 21.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 181 in total
  • Din pacate la traducerea regulilor pentru 2010 s-a omis o chestie pe care eu o consider interesanta: Pentru 2010 s-a sters din regulamentul tehnic paragraful care impune ca masinile sa aiba doua roti motrice. De aici se poate concluziona ca va fi voie la 4X4. Ca o prima consecinta eu cred ca va fi montarea de KERS si pe rotile din fata roti care vor putea fi antrenate de KERS. Un alt punct interesant este cel ce spune ca printre favorurile facute economilor este si posibilitatea de a regla unghiul elementului superior al aripii spate. Aceasta poate avea avantaj pe circuitele care au linii drepte lungi dar si zone cu viraje lente.
    Oficial: Bugetul maxim anual, fixat la 40 milioane de lire in 2010
  • si sa fie produs de Brown ca doar ei stiu mai bine cum se face. Toate motoarele sa fie Cosworth, Electronica deja este Mc Laren, volanul sa fie Williams, Aripile Ferrari, Botul Toyota si capota motoarelor Renault. Sa vezi ca curse interesante vom avea
    FIA vrea sa introduca un deflector standard din 2010
  • Eu nu cred ca cei de la Aston Martin vor intra in F1. Ford nu are bani de aruncat s-au fript cu Jaguarul si cred ca le-a ajuns.
    Ecclestone ofera 10 milioane de dolari noilor echipe din F1
  • In era turbo nu numai ca nu era voie sa alimenteze in timpul curselor mai era limitata si cantitatea de benzina. Asa a zis FIA asa s-a facut. Prost a facut pana seaca pe linia de sosire la cateva sute de metri de finish si a impins masina si nu numai el a patit din astea. Insa atunci nu era regula cu inghetatul proiectelor la motoare. Daca nu se renunta la asta va fi cam greu pentru ca motoarele de acuma nu sunt proiectate in spiritul aceste reguli. Daca nu se renunta la inghetarea proiectului, care ar trebui sa ramana asa pana in 2012 regula este cu dedicatie, ca si aia cu un set de gume de acus cativa ani.
    Oficial: Realimentarea cu combustibil, interzisa din 2010
  • sunt curios cum va face FIA diferenta dintre Renault, Ferrari si Toyota care fabrica si motoarele si Williams, Brown si altii care le cumpara. Tare ma tem ca s-a deschis o portita pentru noi smecherii. Motoarele inghetate sunt o abureala, nu cred ca un constructor de motoare se poate incadra in 5 milioane cat parca se impune pentru un furnizor ca pret de livrare.
    Mosley: "FIA a aprobat bugetul maxim in Formula 1"
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău