In sfarsit vin cu niste performante demne de Mercedes. Totusi, e doar 7-8k mai ieftin decat GLC, de ce ai lua un GLB?
Interiorul mi se pare rece si impersonal. Consola aia parca e facuta sa ascunda axul cardanic din secolul trecut. Iar display-ul e horror. Cu siguranta interioarele de la clasa A si B nu sunt unde ar trebui sa fie, ca si atmosfera ambientala.
In rest, daca esti intr-o zona cu zapada, AWD e solutia cea mai buna. La electrice momentul maxim este instant la orice viteza si daca pedala un este calibrata ca lumea, patinezi in nestire. Le urez bafta maxima si sper ca trumpica si gasca de dinozauri sa nu mai aiba zile multe la Casa Alba. Deja nu doar ca se agata ca inecatii de petrol si imputeala, dar vor sa aduca din nou omenirea in Evul Mediu. Ingenuncherea Americii la ideologia lui hitler/putin va fi fatala democratiei si libertatii individuale si sociale. Daca Europa cedeaza si nu-si recapata independenta tehnologica, va fi vai si amar de toti.
Automobilul electric vs ICE e doar un aspect.
@alex, cred ca confunzi GM cu Chrysler. Masinile din articol sunt facute exclusiv sub Chrysler/Stellantis. Diferenta de calitate dintre GM si Chrysler uneori e de la cer la pamant.
Momentan detin doua electrice de la GM si pana acum (sa bat in lemn) au fost perfecte. Zero probleme cu amandoua. Calitatea materialelor si asamblarii este de top pentru clasa din care fac parte.
Weekend-ul trecut am facut un drum de 600km cu un Hyndai Kona pe benzina, 1.6L turbo. Dupa 9 luni de condus masini electrice, contrastul cu motorul ice este socant. Pentru cineva in situatia mea, (ma refer la necesarul meu de mobilitate) e inimaginabil sa mai gasesc vreun motiv in ziua de azi sa mai cumpar o masina pe benzina/motorina. Motor lesinat, trepidatii, cutie de viteze asa si asa, zgomot la rulare (e drept ca am cauciucuri de iarna pe ea).
Experienta la volan este incomparabila in defvoarea masinilor ice, cel putin la categoria productie de masa. In fine, a fost un dus rece, dupa care am realizat si mai clar cat de recunoscator trebuie sa fiu pentru tot ce am, nu doar la masini.
Un weekend super tuturor!
Incapabili sa produca masini ice fiabile si moderne, au facut o incercare lesinata sa intre pe piata de electrice. Au dat-o-n bara rau de tot, in special pe partea de software, care e critica la o masina moderna, iar acum, in final, se intorc la epoca de piatra, motoare ice.
Din pacate looserii raman loosers. Foarte putini au curajul, energia sau know-how-ul pentru a mai prinde un loc in era moderna. O sa-i scuture china pana se alege praful de ei.
Cam asta e marea intoarcere cu coada intre picioare la motoarele cu combustie. O confirmare a faptului ca sunt incapabili sa scoata o masina electrica decenta. E plina istoria ultimilor 150 de ani cu firme falimentare, dintr-un motiv sau altul. Trist este ca in timpurile de astazi cu informatii vitale si AI la varful degetelor, unii totusi nu reusesc sa stea pe picioarele lor. Pacat de Charger-ul electric, pentru ca este o masina fenomenala. Dar ca si in trecut la masinile clasice, e plin de probleme, ergonomie ciudata si executie dubioasa per ansamblu.
Cand am vazut pretul am crezut ca e vorba de o benzinara 'eftinache, ceva p-acolo.
Pentru o electrica eu zic ca e decent, avand in vedere ca discutam la peste 400km range, nu pocnitori la 200 si-un pic. Incep sa-si aduca aminte de normal cu preturile si performantele.
Oferta e foarte buna la masina asta. Pretul de entry level e si el adecvat, dar nu stiu despre dotarile de varf. Avand in vedere ca vorbim de o Skoda, nu poate fi foarte scumpa si nici proasta la calitate.
Masina arata foarte bine din punctul meu de vedere. Pentru drumurile scurte din Romania, e brici.
Ultimele comentarii
1866 in total