Aia a doua am vazut-o pe un drum de munte spre o statiune de ski, printre cele mai tari din lume. Truck-ul ala era in elementul lui si soferul avea zero greturi daca gaseste charger sau nu la hotel. In general unul care isi permite un truck din asta, isi permite si hotel cu charger, sau are vila lui langa partia de ski.
Dar ce sa-i faci, cand le stii pe toate, trebuie sa si semnalizezi.
Indiferent cum se ascund unii dupa deget, Porsche are un model de business care nu mai merge in clipa de fata. Iar modelul de business nu are de a face cu masina electrica sau termica.
De-a lungul istoriei, Mercedes, Porsche, Alfa, si absolut toata lumea, au avut momente de glorie sau momente cand s-au aflat pe marginea prapastiei. Pentru Porsche e un moment in care trebuie sa-si regandeasca strategia si pozitia pe piata. Masina electrica le mananca din paine in termeni de performanta si nu doar atat. Sunt la o rescruce de drumuri, dar noi o sa-l lasam pe inexorabil/jan de caracal/hipocausticu samd sa le arate el directia clara, inapoi la termice, ca asta e tot ce-si mai aduce aminte din Alzheimer.
Intre timp trumpica si putinica vor pune mana pe resursele Ukrainiene si le vor exploata ruseste, fara nici o perdea si lege internationala. Iar aplaudacul de mai sus va bate pas de defilare la 9 mai, cu lacrimi in ochi la ramasitele armatei rusesti pe oriunde vor mai cotropi. Caini lingai, slugi pe langa sacalii siberieni.
In sfarsit vin cu niste performante demne de Mercedes. Totusi, e doar 7-8k mai ieftin decat GLC, de ce ai lua un GLB?
Interiorul mi se pare rece si impersonal. Consola aia parca e facuta sa ascunda axul cardanic din secolul trecut. Iar display-ul e horror. Cu siguranta interioarele de la clasa A si B nu sunt unde ar trebui sa fie, ca si atmosfera ambientala.
In rest, daca esti intr-o zona cu zapada, AWD e solutia cea mai buna. La electrice momentul maxim este instant la orice viteza si daca pedala un este calibrata ca lumea, patinezi in nestire. Le urez bafta maxima si sper ca trumpica si gasca de dinozauri sa nu mai aiba zile multe la Casa Alba. Deja nu doar ca se agata ca inecatii de petrol si imputeala, dar vor sa aduca din nou omenirea in Evul Mediu. Ingenuncherea Americii la ideologia lui hitler/putin va fi fatala democratiei si libertatii individuale si sociale. Daca Europa cedeaza si nu-si recapata independenta tehnologica, va fi vai si amar de toti.
Automobilul electric vs ICE e doar un aspect.
@alex, cred ca confunzi GM cu Chrysler. Masinile din articol sunt facute exclusiv sub Chrysler/Stellantis. Diferenta de calitate dintre GM si Chrysler uneori e de la cer la pamant.
Momentan detin doua electrice de la GM si pana acum (sa bat in lemn) au fost perfecte. Zero probleme cu amandoua. Calitatea materialelor si asamblarii este de top pentru clasa din care fac parte.
Weekend-ul trecut am facut un drum de 600km cu un Hyndai Kona pe benzina, 1.6L turbo. Dupa 9 luni de condus masini electrice, contrastul cu motorul ice este socant. Pentru cineva in situatia mea, (ma refer la necesarul meu de mobilitate) e inimaginabil sa mai gasesc vreun motiv in ziua de azi sa mai cumpar o masina pe benzina/motorina. Motor lesinat, trepidatii, cutie de viteze asa si asa, zgomot la rulare (e drept ca am cauciucuri de iarna pe ea).
Experienta la volan este incomparabila in defvoarea masinilor ice, cel putin la categoria productie de masa. In fine, a fost un dus rece, dupa care am realizat si mai clar cat de recunoscator trebuie sa fiu pentru tot ce am, nu doar la masini.
Un weekend super tuturor!
Ultimele comentarii
1869 in total