Eu zic ca pretul e rezonabil, avand in vedere ca primesti calitate Mercedes iar tehnologia de pe ea este de actualitate.
Lumea va trebui sa se obisnuiasca cu ideea ca masinile se vor invechi la fel de repede ca si telefoanele sau laptopurile. Este clar ca generatia urmatoare a unui automobil va fi net superioara celei care iese din productie. Totusi, daca iti satisface nevoile curente de locomotie, masina poate fi folosita minim 10 ani fara probleme. Iar aici ma refer la longevitatea bateriei.
Problemele europenilor abia acum incep. Chinezii s-au strecurat pe sub sanctiuni si impozite si au bagat calul troian prin fel de fel de fabrici din UE.
Din pacate Magna Steyer nu e un neica nimeni iar asta o sa dea apa la moara propagandei chineze. Sper ca europenii sa se trezeasca si sa puna mana serios pe R&D ca au ramas cam in urma. china are literalmente milioane de ingineri cu care spioneaza, fura si imbunatatesc continuu tot ce e de top in US - Europa.
Cu firmele subventionate de stat, elimina competitia si pe urma dicteaza preturile si politicile. Dominatia teritoriala si invazia fizica urmeaza imediat ce avansul tehnologic nu mai lasa loc de raspuns celor agresati.
Sper din toata inima sa n-am dreptate.
Daca n-ar fi avut calitatea absolut abismala, cel mai probabil as fi detinut un Evoque pana acum. De gura nevestei.
Acum, eu sper ca JLR au invatat cate ceva de la Jaguar E-Type si urmatorul Evoque va fi de top. Am spus de ani de zile ca tehnologia electrica este o sansa unica pentru toti producatorii sa inceapa de la zero si sa-si re-construiasca reputatia care si-au pierdut-o in ultimii 20 de ani de motoare cu combustie (JLR, Fiat, Ford, Chrysler, Jeep, etc).
In teorie, motoarele electrice ar trebuie sa fie mult mai simple si mai robuste pe termen lung, fara costurile uriase de intretinere si utilizare de la ICE. In practica ... vom vedea.
In spiritul adevarului, trebuie mentionat ca sa mergi fara clima pe vremea asta, trebuie sa stai cu geaca si caciula in cap. Cam ca si colegul meu cu Focus-ul electric acum 10 ani.
Indraznesc sa spun ca un proprietar de BMW, indiferent de clasa sociala, n-o sa faca niciodata asa ceva.
Strict tehnic vorbind, da, e o realizare sa mergi 1000 km cu un plin de baterie de 113 kW. Un consum de aproape 10/100km. Atata doar ca daca faci de vreo 50 de ori cascadoria asta sa cobori pana la 2% din baterie s-ar putea sa o arunci la gunoi mai repede decat prevede legea.
In rest, cum spuneam, progrese mici, dar vizibile, de la o generatie la alta. Deja masinile ice isi arata varsta tot mai accentuat. Mai vorbim peste 10 ani :)
@Hipopotamu', la mine dura cam 10 minute ca faceam plinul la rezervor + timpul de platit la casa. Tu inteleg ca pui de 10 lei si dureaza 5 secunde, de-aia nu esti obisnuit cu timpii astia. Mai prinzi o pompa lenta si lume la casa e clar ca stai mai mult, dar deh, la tine in localitate nu e cazul.
Ultimele comentarii
1861 in total