Da tata, absolut!!! Altfel discutam la caracteristicile astea. O masina brici care nu te va lasa la greu si cu o autonomie mai mult decat suficienta pentru viata de zi cu zi. Mai ales in Europa, unde nu vorbim de distante astronomice intre orase. Sa vedem preturile, dar pe hartie arata excelent.
Foarte interesant. Cu cateva articole in urma spuneau ca renunta la camionete electrice.
Intre timp pe-aici ne zmulgem parul unul altuia pe contre electrice vs ice.
PS Observ ca incet incet producatorii isi dau seama de avantajele masinilor electrice, nu doar pe partea de exploatare, dar si de productie. Degeaba le spune inginerul ceva, ei vor sa vada in viata reala cum sta treaba si cati bani fac.
Anii astia au incercat marea cu degetul. Se pare ca unii au prins curaj sa se bage in apa pana la gat si sa inceapa sa inoate. Odata ce te-ai obisnuit cu temperatura, incepe distractia.
@Jiane, dupa 20 de ani cu Mercedes, anul asta am trecut la Cadillac fara nici o remuscare. Designul si pretul de +20k in plus pentru aceeasi masina cu performante mai slabe, au avut o pondere foarte grea in alegere. 80% din clientii de Lyriq vin de la firmele premium. Daca dau 20-30k pe o masina estetica e in coada clasamentului. De la alte sume in sus, incepi sa te uiti cum te imbraci. Da, designul chiar conteaza.
Gunoierul emissiilor,
zarnesteanu
Structura de incarcare se pune la punct in fiecare zi. In afara de tesla superchargers au intrat puternic si europenii de la Ionic, etc. Totul cu echipamente Alpitronic, deja testate si verificate in viata reala, in Europa. Fara echivalentul benzinariilor din ziua de azi, masinile electrice nu au nici o sansa.
https://insideevs.com/news/767025/alpitronic-ev-chargers-usa/
Administratia curenta din US e un dezastru pentru masinile electrice. Toata lumea se plange cat de tare e electrificarea impinsa fortat de guverne, dar toata lumea tace malc atunci cand vine vorba de trump si suportul fatis pentru drill baby drill. Asta e ok, dar daca vrei electrica esti gunoier de emisii, gay, sosetute roz si glezne goale :) E ok, gura lumii o astupa doar pamantul.
Intre timp, masinile electrice lucreaza 24/7 pentru mine si deocamdata nu am absolut nimic sa ma plang. Curentul lunar mi-a crescut la minimum iar din Aug-Sep, la noua locatie ne instaleaza chargere gratis la lucru, deci va fi posibil ca nici banii pe curent n-o sa-i mai dau.
Ce mi se pare interesant este ca am stat litaralmente ani de zile pe internet sa ma uit la preturile de GLE, GLC, CLS, S Class, SL, etc si salivam in fiecare zi la o bijuterie pe care s-o tin pentru restul vietii. Din clipa in care am trecut la electrice, mi-am pierdut complet interesul pentru orice masina ice. Parca nici n-au existat vreodata. Ma doare drept in c.r de Ferrari, Lambo, Rolls Royce, samd.
Vara asta am fost fix de trei ori la lucru cu CLK-ul, iar alta data, abia asteptam sa vina 1 Mai s-o scot la aer. Daca nu era nevasta-mea si fiu-meu masina era vanduta demult.
Deci infrastructura chiar daca ramane la nivelul asta, pentru mine e perfect. Oricum nu folosesc chargerele publice. Acum 2 saptamani am fost la plaja la 155 km de casa. Dupa un drum dus-intors cu Lyriq-ul (minim 310 km) mi-a aratat autonomia ramasa la 45%, adica 230 km. Nu mi-a trebuit nici un charger public. Deci masina mi-a aratat la plecare 494 km cu 100%, dar in realitate, as putea merge cam 540 km. La o masina de 2.7 tone si 500 cp, eu zic ca e fantastic. Benzina zero, public charger zero.
Am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa stai departe de gura lumii si sa te bazezi 100% pe experientele personale. In rest fiecare cu crucea lui :)
Ultimele comentarii
1777 in total