• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1835 in total
  • Interiorul, si masina in general arata mult mai premium decat sarakiile de acum 10 ani. Nu doar a crescut in dimensiuni, dar calitatea interiorului pare la ani lumina fata de trecut. In alta ordine de idei, n-am sa inteleg niciodata de ce in 2025 un producator vine cu un ecran fancy dar afisajul e dreptunghiular, cu o banda groasa si multa suprafata nefolosita. Arata extraordinar de invechit. Deasemenea nu mi-au placut niciodata functiile de pe ecran incadrate intr-un patrat. Simbolurile pot fi foarte bine de sine statatoare, integrate pe fundalul ecranului. Cadillac a facut o treaba exceptionala la capitolul asta. Si GM in general, de fapt. Oricum, ma bucur sa vad ca modelele de baza de la Audi incep sa primeasca un design solid si materiale de calitate.
  • Chinezii vin cu sute de modele, cauta tot felul de subterfugii sa intre pe piata europeana, dar in final vom ajunge sa lucram pentru ei. Ultima gaselnita e sa vanda modele chinezesti sub sigla Opel. Bun asa. Intre timp albii nu mai fac copii, nu mai vor sa lucreze si cel mai rau, nu mai merg la scoala. Europa e deja infestata de rasele invazive, iar America lupta din rasputeri sa se curete cat mai poate de cancerul care mananca America Centrala si de Sud de sute de ani. Cand spuneam cu ani in urma ca masinile japo si coreene nu trebuie cumparate indiferent de oferta, mi-am luat ciomege in cap cu duiumul. Astazi japoneze si coreene sunt pe toate drumurile. Urmeaza chinezii si deja putem sa ne ascundem. Fara sa punem osul la treaba serios, cu simt de raspundere, si fara o intoarcere fara echivoc la Biblie si tot ce scrie in ea putem sa punem cruce pe civilizatia Europeana. Am ajuns sa urc in Piatra Craiului iar la Curmatura sa dau de o indianca la bucatarie !!!! La lucru, inginerii albi sunt supusi la presiuni maxime si impinsi afara prin tot felul de gainarii indiene, in timp ce indienii sunt angajati fara nici o rusine, chiar daca la firma de dinainte desenau capace de buda. Literalmente !!! In project management esti angajat doar daca esti egiptean sau din Africa de Nord. In vanzari doar arabi, de la Est la Vestul continentului. E doar o chestiune de timp pana vom disparea, diluati in propria tara, lasata de Dumnezeu. Tara udata cu sange si lacrimi secole de-a randul de cei de dinaintea noastra. Dar intre timp ne pute crestinismul, ne pute munca, profesionalismul si educatia (elementara sau avansata). Hai si cu chinezismele, goarna ma-sii, ca de japoneze si coreene ne-am umplut oricum. De luna viitoare o sa am pe driveway un hyundai kona, second hand (2019) si nu vreau sa scriu aici conjunctura absolut incredibila prin care mi-a ajuns masina asta pe mana. Sper sa fie prima si ultima, dar cum se zice la Zarnesti, never say never. Ciudata e viata asta uneori !
    Geely va lansa 15 modele noi în Europa, în următorii 3 ani
  • In America de Nord permisul il ai de la 16 ani. Primele 9 luni conduci doar cu un adult in masina, care are nivelul maxim de permis de conducere. Pe urma esti pe barba ta. Am pierdut demult contactul cu realitatile din Romania, dar in America de Nord, majoritatea sunt cu picioarele pe pamant si cu instinctele de conservare bine ascutite. Ca sunt exceptii la regula, da, sunt, dar aia de obicei ajung la stiri si isi cam merita soarta. Selectia naturala inca functioneaza.
    Uniunea Europeană anunță reguli noi: permis de conducere de la 17 ani
  • https://www.arenaev.com/stanford_study_says_gentle_driving_advice_for_electric_cars_is_wrong-news-5237.php Avand in vedere ca nu e vorba de "cercetatorii britanici au descoperit ca ..." are un pic mai multa credibilitate, mai ales ca studiul a fost facut de Stanford :) In alta ordine de idei, ca 3000 de pre-comenzi or fi multe, or fi putine, e irelevant. Discutam despre vanzari abia peste 2-3 ani cand se limpezesc apele si avem cifre reale. Pana atunci, se pare ca multi uita ca suntem doar la stadiul de dat cu parerea :)
    BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni
  • @Dan_grc, bine punctat. E vorba doar de Germania. E interesant ca tara cu autostrazi fara limita de viteza, prefera pentru prima data un model electric in detrimentul unui ice. Sa fie vorba de range-ul fabulos de 800km + viteza de incarcare care au schimbat perceptia electricelor? E un articol interesant care spune ca bateriile pe litium-ion se simt foarte bine atunci cand accelerezi tare si franezi cu regenerare, pentru ca asta reduce cu 38% degradarea bateriei si adauga approximativ 314k km la distanta de exploatare. Deci bateria va ajunge mult mai tarziu la pragul de 70-80% cand se considera ca e terminata. Tin minte acum cativa ani cand se spunea aici pe site ca nu mai e nimic de inventat la baterii :) Asta inseamna ca sunt sanse mari ca pila electrica sa tina mai mult decat sasiul masinii. O fi adevarat, n-o fi? Important este ca se fac pasi seriosi de la o generatie la alta si alternativa electrica devine tot mai atractiva. Daca producatorii ar reusi s-o aduca si in zona de "affordability" pentru majoritatea dintre noi, ar fi absolut fabulos.
    BMW: Cererea pentru noul iX3 a depășit orice așteptări. 3.000 de comenzi în 6 săptămâni
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău