• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1874 in total
  • Pai eu le doresc sa le iasa pasenta de data asta. Au pleznit-o rau de tot in ultimii 20-30 de ani la fiabilitate. Atat de rau incat am schimbat macazul in ultimul moment odata si m-am orientat la altceva, pas pe care nu-l regret nici in ziua de azi. E o firma cu pedigree si chiar merita un loc mai bun decat il ocupa in ziua de azi. Trecerea la electricitate e o ocazie unica sa-si spele pacatele si sa revina pe podiumuri. 1000CP suna foarte bine si imi place ca se concentreaza pe masa masinii. Daca reusesc ce si-au propus va insemna o manevrabilitate superioara care combinata cu momentul de torsiune monstruos de la electrice, va fi un deliciu la condus. Sper sa acorde suficienta atentie la software si calibrarea masinii si au sanse mari sa faca o figura frumoasa, mai ales ca nu sunt la prima generatie de BEV.
    Noi detalii despre viitorul Jaguar electric: 3 motoare de 1000 CP
  • Pai eu le doresc sa le iasa pasenta de data asta. Au pleznit-o rau de tot in ultimii 20-30 de ani la fiabilitate. Atat de rau incat am schimbat macazul in ultimul moment odata si m-am orientat la altceva, pas pe care nu-l regret nici in ziua de azi. E o firma cu pedigree si chiar merita un loc mai bun decat il ocupa in ziua de azi. Trecerea la electricitate e o ocazie unica sa-si spele pacatele si sa revina pe podiumuri. 1000CP suna foarte bine si imi place ca se concentreaza pe masa masinii. Daca reusesc ce si-au propus va insemna o manevrabilitate superioara care combinata cu momentul de torsiune monstruos de la electrice, va fi un deliciu la condus. Sper sa acorde suficienta atentie la software si calibrarea masinii si au sanse mari sa faca o figura frumoasa, mai ales ca nu sunt la prima generatie de BEV.
    Noi detalii despre viitorul Jaguar electric: 3 motoare de 1000 CP
  • Masina e fenomenala! Dupa mine e cea mai evoulata la ora actuala la tehnologia electrica. Imi place chiar si design-ul, si nu pot sa spun ca m-am omorat in ultimii ani dupa cum arata BMW-urile ICE. Se pare ca franarea super lina pe ultimii 2 metri a inceput sa prinda la toti producatorii. Pana si plebeianul meu Equinox o are :) Iti ia putin pana te obisnuiesti sa masori distanta, dar pe urma e super. Nu mai versi nimanui cafeaua in poala sau sucurile in suporti :) Daca nici BMW-ul asta n-o sa raspopeasca pe multi, apai nu stiu cine o s-o faca :) Sa-i uram succes ca si-a facut temele ca un premiant.
    Revoluția electrică
  • Cand am vazut poza din thumbnail deja stiam pe unde o sa bata comentariul lui hipointeligentu. Odata cu micile dezamagiri din viata reala, din primele zile dupa cumpararea masinilor electrice, am invatat foarte repede sa trec peste ineptiile lui x si y. Experienta bizonismului suporterilor ICE fata de electrice, m-a facut sa inteleg clar ca lumina zilei cat de ingusti la minte pot fi oameni de la care te-ai fi asteptat la cu totul alte reactii si perceptii. E trist, cu atat mai mult cu cat imi dau seama, odata cu trecerea timpului, de diferentele uriase in exploatarea unei masini electrice fata de una clasica. Daca inainte abia asteptam sa vina primavara sa pun decapotabila pe drum, acum abia astept o ocazie sa ma urc in masina si sa ma duc unde am nevoie. Pur si simplu pentru mine sunt perfecte. Restul, e zgomot de fond. Mai dau de cate un hipocaustic ici si colo care reuseste sa-mi starnesca un zambet, o confirmare a inchistarii mentale si incrancenarii disperate de a se impotrivi vremurilor. Asa imi inchipui ca-si laudau unii calul cand vedeau pe drum primele automobile acum 150 de ani.
    Mercedes-Benz Tomorrow XX, noul proiect de sustenabilitate al mărcii
  • Ca masina de oras e perfecta. Autonomia de asemenea e suficienta, si avand in vedere bateriile mici, si masa ar trebui sa fie optima. La banii care-i cere e o oferta corecta, avand in vedere ca vorbim de VW, care nu mai e la prima generatie de masini electrice. Pentru aglomerarile urbane si distante medii in afara oraselor, e foarte buna. Daca nu le omoara trumpalacu, putler si acolitii din mafia petrolului, masinile electrice suna tot mai bine de la o generatie la alta.
    Noi detalii Volkswagen ID.Polo: autonomie de 450 de kilometri
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău