• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1856 in total
  • Porsche: "Ati vrut electric, na electric!" Tehnologia de pe Cayenne e de top. Tinand cont de performante, autonomia e foarte buna. De viteza de incarcare nu mai vorbim. Cand pui benzina, te duci, platesti si iti ia 5-10 minute. La asta in 16 minute esti de la 10% la 80% !!! Unde mai pui ca aprope niciodata nu ajungi la 10% baterie, deci timpul de incarcare am curaj sa spun ca e similar cu un plin de benzina. Fara sa se mai produca nici o imbunatatire, daca tehnologia de pe masina asta ajunge pe productia de masa la preturi rezonabile, electricele nu mai au nevoie de nici un sprijin guvernamental sa se impuna pe termen lung. Oricum, pomana porcului s-a cam dus si cat de curand o sa se termine cu totul. Asa cum de fapt trebuia sa fie de ani de zile.
    Noul Porsche Cayenne Electric, cel mai puternic Porsche de serie din istorie
  • Bah baiatu', ai fixuri putine si puternice. Ce-ti spun eu si ce intelegi? Ma p.s pe link-urile tale.
    Respect
  • Relax guys. Ma doare la basca de simulare de cutie de viteze, de sunete de motor false, samd si toate reminiscentele de la ice. Cel mai tare ma intereseaza autonomia electrica, viteza de incarcare si tehnologia bateriilor. La orice altceva n-ai de ce sa-ti faci probleme cu un Mercedes electric.
    Viitorul Mercedes-AMG GLC electric va avea peste 900 CP
  • „O babă murdară pe picioare, care stă în faţa icoanei Maicii Domnului în biserică, faţă de un laureat al premiului Nobel ateu: baba e om, iar laureatul premiului Nobel e dihor. Iar ca ateu, ăsta moare aşa, dihor“ (Petre Ţuţea)
    Toyota începe producția de baterii în SUA
  • Bah geniule care esti geniu, pentru ca esti geniu te-ai prins ca a fost o corectura de la telefon la cuvantul Ginghis/Genghis sau cum se mai scrie prin lumea asta. Trebuie sa traiesti in universuri paralele sa ajungi sa-ti inchipui ca hibridele intra la categoria electrice. Hibridul e o masina a carei propulsie este in principal termica si e ASISTATA de un motor electric secundar cu diferite roluri, in functie de filozofia producatorului. Este vorba de corectitudine interna si verticalitate morala, concepte pe care logatul si nelogatul nu le are. O fi saracul IT-st, doctorand in diferentiale si alte fantasmagorii dar un lucru e clar. Detine premiul Nobel la obsesii, fixatii si sevraje mentale, refulate pe Automarket.ro. In articol scrie clar pentru ce modele se fac bateriile dar gascarul Nu si Nu. toyota are deocamdata un singur model full electric, si ala facut in colaborare cu subaru. Conform articolului, vor mai veni cu inca un model cu 6-7 locuri, care vom vedea ce succes comercial va avea. Deocamdata vanzarile de electrice s-au prabusit in US datorita opririi subventiei guvernamentale. Le vor trebui cateva luni de zile bune sa-si revina unde au fost in August-Septembrie cand de fapt a fost un boom artificial. Partea buna este ca in segmentul de clienti tineri doar 10% mai considera ca sigura cumpararea unui automobil ice in viitor. In rest toti se axeaza pe electrice. Generatia noastra, care a mai apucat maximul motoarelor ice, inca se mai bazeaza pe ele, dar odata cu timpul, balanta se pare ca se inclina "inexorabil" (sic) spre electrice. Intre timp, hai sa citim stirile si sa procesam cifrele cu mintea limpede si daca se poate fara partinire. ICE au fost bune la vremea lor. Acum vine altceva iar maine poate va fi ceva cu totul diferit. Electricele mai au cale lunga pana sa inlocuiasca motoarele ice si asta nu cred ca se va face complet pe timpul vietii noastre, doar daca apare peste noapte vreo tehnologie mirifica. Mai stiu eu pe unul care acum 80 ani visa la tehnologii revolutionare si iluzii care sa-i salveze tronul. Stie toata lumea ce-a iesit. Apropos, in Germania se pare ca s-a descoperit cel mai mare depozit de Lithium din lume. Daca e adevarat, asta o sa intoarca multe socoteli cu fundul in sus :) PS Vezi mateiush/ mihaita/ samd, ca se poate discuta si normal? Te rog, nu pune placa cu convertitul la crestinism ca ai dat-o de gard si cu aia.
    Toyota începe producția de baterii în SUA
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău