• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1753 in total
  • Deci CLA are 790 km autonomie cu o singura axa propulsoare si 770km cu AWD. IX3 asta are 800km autonomie !!! Eu cred ca "the writing is on the wall". Este clar ca lumina zilei ca nu doar bateriile, dar si gestiunea lor + optimizarea consumatorilor a ajuns la parametri optimi. Daca ai incarcator la casa, si curent la pret de consumator particular, motoarele ice nu mai au nici o sansa. Mi-am instalat charger-ul de level 2. In 45 de minute am inapoi bateria la 80-85% dupa o zi de umblat normal prin oras si suburban. Daca am o zi grea de condus, incarcarea dureaza maxim 2 ore. La doua masini electrice un level 2 acasa e mai mult decat suficient. La drum lung de 650km, softul mi-a calculat doua opriri: una de 47 de minute si alta de 10. Iesiri de genul asta am maxim odata pe an, poate si mai rar. In rest, absolut totul e in raza de +500 km autonomie a masinilor. Cred ca nu are rost sa mai discutam de range anxiety la 800km cu cat vine BMW-ul asta. Si tineti cont ca producatorii in general ofera raza de actiune foarte conservator, pentru a evita procesele la tribunal. Deci ai mari sanse la un condus normal sa treci bine de ceea ce scrie in carte. Eu cred ca daca Romania isi rezolva reteaua publica de incarcare, gen Tesla Superchargers, adoptia pentru masinile particulare, inclusiv camionete, o sa fie substantiala. Europa de Vest si America de Nord nu mai au problema asta. Am inceput sa vad foarte multe masini electrice pe strada, de la diversi producatori. Si din ce observ, calitatea materialelor, asamblarii si design-ul incep sa fie la paritate cu (sau peste) masinile clasice pe benzina/motorina. Felicitari BMW. Macar ei sunt pe drumul cel bun.
    Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
  • @Dutz, daca te referi la commentul lui @dan sa stii ca a glumit. O gluma amara referitor la atmosfera pe care o face unul pe-aici. Chiar ma gandeam ce-o sa iasa din gura lui x si y la articolul asta :) Eu cred ca cei care au capul pe umeri au inteles demult ca piata n-o putem controla. Cum vor fi vanzarile maine, nu stie nimeni. C-or fi electrice, c-or fi ice de acum incolo, pe mine nu ma mai intereseaza. Am exact ce-mi trebuie si tot ce pot sa sper este ca si cel de langa mine e la fel de multumit. Cu ce vrea sufletul lui. Imi place o natura sanatoasa, un aer curat, dar pana sa ma apuc eu sa ma iau de alegerile altuia, pe chestii ecologice, e cale lunga. PS, Astazi mi-am instalat in sfarsit charger-ul si pentru ce prevad ca necesitati in viitorul apropiat si mediu, e mai mult decat suficient. Un week end placut tuturor si baterii/rezervoare pline :) Si va mai urez ca benzina/motorina sa se ieftineasca si la voi vel putin ca la mine. Ca mie oricum nu mai imi trebuie :):):)
    Ram reintroduce motorul V8 HEMI pentru modelul 1500. Va ajunge și în Europa
  • @Fast&Curious, infrastructura deficitara spre inexistenta din Romania m-au facut sa inteleg reticenta masiva pe care o au romanii fata de masinile electrice. Este absolut de inteles. Daca nu poti sa incarci acasa, ieftin, la pret de consumator privat, nu ai nici un fel de "impulsionare" sa iti iei electrica. Pai trebuie sa fii batut in cap sa te faci dependent, de buna voie, de o retea publica proasta, scumpa si lenta. E la mintea cocosului. Restul e can-can. Sunt ferm convins ca romanii nu sunt mai retrograzi sau inapoiati decat oricine altcineva din restul lumii. Dar cand puterea de cumparare e mica, trebuie sa iti faci calculele foarte bine inainte sa te arunci la o cheltuaiala masiva pe o masina de care depinzi ani de zile. Am spus-o si mai demult: daca as fi in Romania si n-as avea casa, masina electrica ar fi exclusa din discutie. Foarte probabil, nici aici unde stau n-ar fi fezabil financial sa incarc exclusiv la retelele publice. Desi cred ca daca ai abonament la anumiti furnizori, s-ar putea sa ai niste preturi preferentiale. Am folosit doar de doua ori reteaua publica, la un drum de 650 km. In rest, in trei luni de zile am incarcat doar de-acasa. Combinat, pe amandoua masinile am peste 6000 km, aproape exclusiv city driving iar economiile la carburant sunt semnificative.
    Încă o marcă chineză vine în România: Nio va ajunge pe piața noastră în 2026
  • Canadienii sunt excelenti si cu un simt al umorului foarte bine dezvoltat. N-am urmarit niciodata Grand Tour sau Top Gear, dar sunt sigur ca Amazon a facut o alegere foarte buna. Bafta maxima!
    Emisiunea The Grand Tour are prezentatori noi: doi prezentatori auto din Canada și un pasionat de trenuri
  • Ford a fost intrebat odata, la vremea lui: "Ce isi doreste omul in ziua de azi"? Raspunsul a fost: "Un cal mai iute" :):):):) Personal, fara sa fac nici un fel de caz din treaba asta, mi se pare ca lucrurile stau la fel si acum, la peste 100 de ani. G Wagen e un caz aparte, o nisa cum spunea oficialul de mai sus. Versiunea electrica a ajuns la 14% din vanzari, in primul an. O fi bine, o fi rau? Eu zic ca mai trebuie asteptat un pic. Indiferent cum o dai si ce scuze gasesti, pana la urma piata (vanzarile) vor decide succesul unui produs. Daca omul nu semneaza hartiile, produsul dispare rapid de pe piata pentru ca nimeni nu se baga in faliment de buna voie. Eu unul, nu m-as mai intoarce la masini pe benzina. Asa gandesc acum. Poate la anul o sa am alta parere, dar momentan, sunt sigur de asta. CLK-ul decapotabil pe care abia asteptam sa-l scot la soare in fiecare an, a vazut soseaua o singura data anul asta. E foarte drept ca n-am fost la birou de peste o luna de zile. Dar chiar si asa, cand merg la tenis, tot cu o electrica prefer sa ma duc. In fine, om trai si-om vedea. Deocamdata, trebuie sa ne bucuram de vremea calda si de ce avem. Ca timpurile astea de liniste si pace nu se stie cat mai tin in contextul politic din ziua de azi.
    Mercedes-Benz: mai mulți oficiali recunosc că Clasa G electric este un eșec comercial
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău