Spune-ne ce ai schimba la modelul si ti-l desenam asa cum vrei!
  1. Spune-ne ce ai schimba la modelul pe care ti-l prezentam saptamanal
  2. Noi alegem cele mai intresante propuneri ale voastre
  3. Desenam masina asa cum o vreti voi
  4. Vezi masina desenta de tine pe automarket

FII DESIGNER: Ofera-i o noua fata lui Citroen C4 Coupe!

Automarket si Andrei Avarvarii va invita astazi sa redesenati actualul Citroen C4 Coupe. Modelul francez exista pe piata inca din 2004 si se pregateste de o noua generatie.

Saptamana aceasta, Automarket propune redesenarea unui nou model in cadrul rubricii "Fii designer". Este vorba despre un compact care exista pe piata de mai bine de cinci ani si care a primit in 2009 un facelift binemeritat, dar destul de timid, mai exact Citroen C4. Un rival de temut pe segmentul compact, C4 a fost vandut in doua versiuni de caroserie, una cu cinci si una cu trei usi. Astazi ne vom ocupa insa de cea din urma, pentru ca, in momentul lansarii, varianta coupe a suscitat cele mai multe controverse.

Modelul francez a debutat in toamna anului 2004 si a marcat o noua era de design pentru Citroen, liniile sale fiind contestate de cei mai conservatori sau apreciate de catre excentrici. Individualismul de care s-a bucurat C4 Coupe se datoreaza in primul rand lui Donato Coco, designerul de geniu care a ajuns cativa ani mai tarziu la Ferrari si care din aceasta iarna conduce propria sa echipa in cadrul Lotus.

In momentul lansarii, C4 Coupe a venit cu o serie de inovatii care au zdruncinat serios segmentul compact. Francezii au promovat afisajul complet digital, proiectat in partea centrala a plansei de bord, au introdus deja popularul Lane Departure System si "au luat ochii" clientilor cu volanul cu butuc fix si o multime de comenzi.

Faceliftul operat de Citroen anul trecut a adus o serie de modificari minore designerului exterior, dar a introdus in gama de motorizari o serie de propulsoare pe benzina, de 120 si 150 de cai putere, dezvoltate in parteneriat cu BMW.

In conditiile in care viitoarea generatie a modelului compact francez se afla deja in lucru in atelierele Citroen, va invitam astazi la o analiza critica a designului si la o serie de sugestii pertinente, capabile sa dea modelului C4 Coupe un aer mai atragator, mai sportiv si contemporan. Andrei Avarvarii se va ocupa de restilizarea coupe-ului, ghidandu-se dupa opiniile si comentariile voastre.

  1. EU la 04.01.2010 (12:23)
    Nimic...
    Nu as schimba nimic la ea. Mie imi place cum arata asa. Citroen intodeauna a fost diferit la design, in sens bun. C4 Coupe atrage priviri din 2004 pana acum.
    13 vote 6 vote
  2. Ilene la 04.01.2010 (12:55)
    duster
    Pentru cei care isi doreau ca si mine, o redesenare mai aproape de concept, nu uitati de farsa de 1 aprilie: http://www.automarket.ro/stiri/oficial-iata-versiunea-de-serie-a-lui-dacia-duster-19699.html
    3 vote 0 vote
  3. alexneamt la 04.01.2010 (13:05)
    jante
    ce-mi place e ca ... pe jante e sigla noua si pe calandru si haion e aea veche .... bv :))
    0 vote 3 vote
  4. alexneamt la 04.01.2010 (13:06)
    jante
    com. era pt. Dacia Duster ... nu shtiu de ce sa dus aici ... la C4 Coupe ... :-??
    1 vote 1 vote
  5. Perti la 04.01.2010 (13:41)
    Oaaaa
    Cand a facut, Andrei Avarvarii, modificarea asta? Cred ca dupa o betie crunta din care inca nu era treaz de-a binelea! :) Daca tot a "ascultat" de userul Patrocle si-a schimbat sigla noua cu aia vechea, pe fata si pe spate, putea sa dea un pic (MAI MARE) de atentie si altor amanunte... ca dexemplu siglele de pe genti. Probabil n-o fi cerut nimeni acest lucru, dar e vorba ca masinile nu au 2 sigle diferite pe ele...
    Numai bine si la mai mare ATENTIE!
    2 vote 2 vote
  6. alinmarina la 04.01.2010 (13:46)
    Masina oricum e super si asa dar...
    Cred ca un pic de retusuri pe ici pe colo nu i-ar strica...
    Eu unul as incepe cu farurile care cred ca ar trebui putin ingustate pentru un look mai agresiv iar in locul proiectoarelor de ceata un set de leduri in forma de bumerang.... mmmm... yummy...!
    In ceea ce priveste capota ar trebui sa incercati desenarea unei jumatati de oval la la saab 9.3, ca tot vorbim de marci cu design original...
    Pentru partea din spate, desigur nelipsitele leduri, un must-have in zilele noastre... As propune insa nu doar incadrarea lor in vechile blocuri optice ci mai degraba dispunerea unor seturi de leduri tot pe verticala dar incercarea unui efect de built-in adica sa para iesite direct din caroserie... Ei? Ce ziceti? Ma ia si pe mine cineva in serios?
    Spor la treaba!
    2 vote 1 vote
  7. alinmarina la 04.01.2010 (13:49)
    Am uitat ceva...
    Ce ati zice ca pentru lateral sa imprumutam montantul B de la noul DS3...?
    Cu asta v-am dat gata...! :))))
    2 vote 0 vote
  8. DaSilva la 04.01.2010 (14:13)
    C4
    Este specific Citroen designul futurist, asta e un lucru stiut si este vorba de o identitate a marcii. Avangarda a fost insa, nu de putine ori, in cazul marcii franceze, destul de prost inteleasa, in sensul unor complicari inutile, regasite mai ales in zona detaliilor. Asa se face ca unele modele, inclusiv dintre cele actuale ale gamei au ajuns mult prea bogate in "ornamentatie". Acum, C4 este un model foarte aproape de finalul carierei, iar linia, desi avangardista la lansare, si-a pierdut din "inedit", chiar daca partea posterioara este inca originala.

    Fata
    - farurile trebuie sa capete o alta forma, poate si mai complicata inspiritul marcii, sau poate mai legata. In orice caz le-as desena in spiritul noului C3, dar mai mult pe "led". poate ar merge chiar ceva gen "Revolte", cu accente ceva mai conventionale.
    - masca trapezoidala ar trebui sa fie mai inalta si la partea superioara sa cuprinda si sigla cu barele alungite, dar ar trebui gasit un artificiu formal care s-o diferentieze mai bine de grila Ford cu care seamana foarte tare.
    - calandrul mai proeminent si nu concav ca acum ci convex, cu o forma mai ascutita care sa se termine eventual la colturile superioare ale mastii.

    Lateral
    - forma geamurilor ar trebui usor ajustata, ingustata spre spate si ceva mai ridicata.
    - pavilion complet vitrat prin extinderea parbrizului in genul celui de la C3-ul nou
    - jantele in genul celor de pe conceptele Citroen ar fi foarte potrivite ca element de avangarda si spectaculozitate, zic eu numai bune pentru un vehicul cu certa tenta sportiva.
    - alte retrovizoare, mai ascutite si in niciun caz cu semnalizatoarele alea meschine la baza, arata ieftin si nu se potrivesc in ideea de avangarda.

    Spate
    - as extinde luneta la partea inferioara urmand linia ei concava
    - stopurile neaparat led si cu o forma bumerang specifica marcii cu o prelungire transfersala care sa devina vizibila prin luneta doar cand blocul optic lumineaza. Ar fi o chestie de mare efect (ceva in genul VW UP dar cu alta forma)
    - eleronul care imparte luneta in doua sa fie ceva mai vizibil, fie vopsit in culoarea caroseriei, fie, si mai elegant, profilat din sticla lunetei.
    - as face pseudodifuzorul ceva mai mare, iar catadioptri din spoiler i-as include in acesta, le-as da o forma de bumerang si i-as face mult mai subtiri, cred ca s-ar potrivi mai bine in linia cu forme trapezoidale si in noua identitate Citroen.

    Cam atat. Mult succes la desen si mai multa atentie la detalii Andrei. Dincolo de criteriile dupa care se redeseneaza aceste modele cred ca trebuie mult mai multa atentie la detaliile de finisare. Fusereala nu are nicio scuza, chiar daca rezultatul nu poate multumi pe toata lumea!
    5 vote 3 vote
  9. tomita la 04.01.2010 (14:39)
    c4 coupe
    spate:
    - exact in locul stopurilor de ceata introducerea unei evacuari duble si cu o bagheta de leduri rosii (in stilul proiectoarelor de pe porsche 911 turbo) pentru avertizarea pt ceata pozitionata deasupra esapamentului.
    - forma stopurilor poate fi pastrata dar cu leduri
    - un eleron lipseste totusi la versiunea de baza
    fata:
    - faruri in stilul noului audi a8
    astept neaparat realizarea, deoarece sunt posesor de c4 coupe
    4 vote 2 vote
  10. Andrei la 04.01.2010 (14:59)
    re:
    La acest model n-as schimba chiar nimic. La capitolul design, Citroen sta intotdeuna f bine.N-ai cum sa confunzi modele lor cu alte marci, de ex: DS, CX, BX.
    Fiind un facelift facut anul trecut, doar peste 4-5 ani ne putem astepta la ceva nou.
    Pana atunci sa ramana asa ca e f ok.
    Eventual urmatorul model Citroen, prezent in aceasta rubrica, propun sa fie Citroen C4 sedan.
    1 vote 6 vote
  11. Ilene la 04.01.2010 (15:11)
    Duster
    Pentru cei care isi doreau ca si mine, o redesenare mai aproape de concept, nu uitati de farsa de 1 aprilie: http://www.automarket.ro/stiri/oficial-iata-versiunea-de-serie-a-lui-dacia-duster-19699.html
    0 vote 1 vote
  12. rica rica la 04.01.2010 (15:15)
    intrebare pt Avarvarii
    Bv Avarvarii!!! Apropo, ce softuri folosesti pt desenarea acestor capodopere?
    0 vote 0 vote
  13. ReDIYack la 04.01.2010 (15:15)
    C4 Coupe
    Eu cred ca ar fi misto ca noaptea sa se poata aprinda cu leduri sau neon sigla Citroen de pe capota :P
    1 vote 0 vote
  14. Bethurbazal la 04.01.2010 (15:26)
    Opinie
    @ A. Avarvarii
    Multumesc pentru explicatii. Toate cele bune.
    0 vote 1 vote
  15. RS la 04.01.2010 (15:52)
    *erata
    Masina asta fina desenata de voi, cu fata gen "fund de bebelus", nu se preteaza iesirii de pe drumurile asfaltate
    0 vote 0 vote
  16. djufx la 04.01.2010 (20:32)
    bravo
    felicitari, acum kiar arata a sandero/golan, mai bine de atat nu se putea, au reusit astia de la dacia/renault sa scape de botul ala si voi dupa ce nu lati mai vrut lati readus in prim plan
    0 vote 0 vote
  17. bozzo26 la 04.01.2010 (21:43)
    la citroen c4 as schimba decat motorizarea....un 2.0 turbo ar fi excelent cu tractiune integrala...................apropo C4 are un design mult prea avansat ....maine , poimaine va aud ca vreti sa modificati Honda Civic .
    Sunteti patetici !!!!
    0 vote 1 vote
  18. ion lorinczi la 04.01.2010 (21:56)
    dasia
    trebuia sa ramana sigla noua
    1 vote 0 vote
  19. ion lorinczi la 04.01.2010 (22:00)
    va bat sigla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    1 vote 0 vote
  20. citronada c4 cap la 04.01.2010 (22:03)
    faruri ds3, montante ds3, stopuri ds3, sa scapam de geamul ala despartit,
    1 vote 1 vote
  21. ion lorinczi la 04.01.2010 (22:21)
    @noname
    bravo e misto tine-o tot asa
    0 vote 1 vote
  22. ma adresez doar lu rica rica la 04.01.2010 (23:11)
    ba penalule
    ba penalule logic ca e usor sa corectezi ceva o masina de srie cum iti place tie sau cum ti se pare tie mai misto...da incepi tu de la zero liniile si formele unui model sa te vad ce nava spatiala care nu se preteaza niciunui model din anul in care traiesti...daca o faci prea "batraneasca" no ia nici ion de 12 ani daca o faci prea fara in nume de rau "honda civic" nu tio ia nici tataie ca nu se crede in star wars..deci terminatica cu desenele voastre dupa ce altii si-au stors creierii la "designarit" linii curbe modele culori si proincipii ca sa aveti voi portbagaj nu stiu cum garda la sol nu stiu cum si marime nu stiu cum ..penalilor masina e cum e nu e seria 5
    1 vote 0 vote
  23. Carlos la 04.01.2010 (23:17)
    Ce lectii ne dai tu Avarvarii! Ii iei pe toti de fraieri? Crezi ca nu stiam ca Dacia nu poate prelungi stopurile pe haion din cauza costurilor de productie? Insa ideea este ca Dacia a creat un artificiu interesant domnule "designer". Masina asta reprezinta ceva diferit in clasa crossoverelor, dar tu ai reusit s-o transformi in ceva absolut banal... Iar barele longitudinale ii dau robustete. Ce vroiai ? bare tip suport pentru prosop, cum ai in baie?!! Asta nu-i masina de "fetite"!
    5 vote 0 vote
  24. Andy la 05.01.2010 (10:52)
    Geamuri fără ramă ca la Passat CC
    1 vote 1 vote
  25. bozzo26 la 05.01.2010 (12:40)
    eu vreau faruri de elicopter sa-i puneti ..
    0 vote 0 vote
  26. SIP la 05.01.2010 (12:47)
    c4
    Sunt un posesor de C4 cupe.
    La un moment dat am vazut desenat, expus la un targ , nu mai stiu exact, un C4 foarte futurist . Pe acela il vreau .
    Sunt convins ca va aveau acelas succes, daca nu mai mare !
    0 vote 0 vote
  27. hai hui la 05.01.2010 (15:27)
    redesenare duster
    DA !!! Arata mai bine si din fata si din spate !!!
    0 vote 2 vote
  28. hai hui la 05.01.2010 (15:29)
    duster
    DA!!! Arata mai bine si din spate si din fate !!! Va spune un doritor de DUSTER !!!
    0 vote 2 vote
  29. hai hui la 05.01.2010 (15:33)
    BAAAAA>>>>>>>>>>> Mutati comentariile la DUSTER !!!!
    1 vote 0 vote
  30. hai hui la 05.01.2010 (15:37)
    fii designer
    Dusterul arata mai bine redesenat !!! Apartine familiei DACIA chiar daca are elemente de sandero ! In fond este un alt fel de SANDERO ! Si nu pare a fi o masina rea !!!
    0 vote 3 vote
  31. Koch Wentzel la 06.01.2010 (01:47)
    Faruri C4
    Pleoapele (pozitia) de la farurile din fata ce au aparut acum cativa ani la Citroen C4 si acum o vedem frumos pronuntata la BMW mi-ar place sa fie evidentiata mai bine si in aceasta redesenare. Incerca sa o redesenezi putin neuniform si sa o mai prelungesti putin spre grila fata.

    Spatele nu mai trebuie lucrat pentru ca inca mi se pare original, dar ar fi frumos de adaugat 4 guri de evacuare sport. Ar fi si mai original ca gurile sa aiba forma noi sigle si intr-o parte si in alta.

    Semnalizarea de pe usi ar fi bine sa fie repozitionate pe partea din fata a oglinzilor, chiar pe colturi.

    Geamurile fara rama si imbinarile sa se realizeze la interior cumva pentru a fi o linie continua a geamurilor la exterior. Pe usa este greu de facut un singur geam, din punct de vedere estetic aspectul va fi perfect, dar geamu ala il vom cobori doar cativa centimetri sa intre aerul in acel caz.

    Un plafon de sticla deschis la culoare si prelungit pana in spate poate ar fi pre SF, dar un interior pe alb ar fi chiar de senzatie.

    Foloseste noua sigla peste tot si gentile dela prototipuri cum a mai spus cineva mai sus ar fi de bun augur.

    Sunt curios ce iese.
    2 vote 0 vote
  32. C4 la 06.01.2010 (10:40)
    redesenare C4
    Legat de vopsea , doua dungi negre pe capota ca la Mustang GT
    1 vote 0 vote
  33. cici la 06.01.2010 (12:42)
    nu trageti in pianist!!!
    de ce criticati desenatorul?el face bine ce face!!Noi ceilalti nu prea stim ce vrem,asa ca rezultatul este specific romanilor!!!o struto-camila romaneasca,ha,ha!luti-o mai usor,mai cu umor!!de ce atita inversunare???
    0 vote 2 vote
  34. Koch Wentzel la 06.01.2010 (20:14)
    Mi se pare normal
    Mi se pare normal sa fie cat mai multe opinii si desenatorul, care are un ochi mai format decat al nostru sa ia in considerare ce crede ca este mai bun. Asadar rezultatul va fi parerea tuturor exprimat in desenul facut de un profesionist.
    0 vote 2 vote
  35. dragos la 06.01.2010 (23:30)
    cine a vrut s-o redesenati asa?
    spatele imi place cum a iesit.. dar fata?!?!?!?
    ce-ati facut fratilor? ori e duster, ori sandero?
    mai bine ati fi lasat fata asa cum era. jalnic
    1 vote 1 vote
  36. Tom la 07.01.2010 (01:16)
    @ Andrei Avarvarii
    Bravo, Andrei !
    Bun comment !

    Desi nu imi place Duster-ul,
    retusurile facute in urma criticilor, l-au mai "spalat" putin.
    Daca ar arata in realitate, macar asa... "nu ar trebui sa inchizi ochii pana te urci in el." :D
    0 vote 3 vote
  37. Koch Wentzel la 07.01.2010 (18:33)
    Ce tot discutati de Dacia?
    Ori adminul a gresit ceva lapagina asta, ori nu stiu ce tot discutatia aici de Duster cand discutia e pe C4 Coupe.
    0 vote 0 vote
  38. Andrei la 08.01.2010 (22:22)
    C$
    masina asta e prea frumoasa!!!imi ia ochii mereu cand o vad..nijte modificari subtile iar prinde bine...cum ar fi dungi..sau farurile putin mai agresive...subtiate...spatele nul modificati !e cel mai frumos lucru la aceasta masina:)
    0 vote 1 vote
  39. Andrei la 11.01.2010 (20:03)
    redesenare C4
    Ce sa-i mai faci?......E o masina mai mult ca perfecta!
    Dar daca totusi as schimba ceva ar fi ca oglinzile sa fie
    patrate .
    0 vote 1 vote
  40. butabeni la 12.01.2010 (22:15)
    redes.
    spatele masini lasa de dorit
    0 vote 0 vote

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod

Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru