Alonso a abandonat în prima cursă de Formula 1 din 2021 din cauza unei hârtii de împachetat mâncarea

de Alexandru Monenciu
Marti, 30.03.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit directorului executiv al echipei de Formula 1 Alpine, Fernando Alonso nu a reușit să termine prima etapă a sezonului 2021 din cauza unei hârtii de împachetat mâncarea, care a blocat prizele de răcire a frânelor.

Weekend-ul care tocmai a trecut a marcat întoarcerea Formulei 1. Prima etapă din 2021 a fost găzduită de circuitul Sakhir din Bahrain, iar Lewis Hamilton a câștigat după o luptă strânsă cu Max Verstappen.

Cursa a reprezentat și debutul unor piloți tineri, inclusiv a germanului Mick Schumacher, fiul septuplului campion mondial Michael Schumacher. Totodată, după o pauză de doi ani, Fernando Alonso a revenit pentru a concura în Formula 1 alături de francezii de la Alpine.

Numai că revenirea pilotului spaniol a fost umbrită de un abandon în turul 34. Inițial s-a spus că motivul ar fi fost o defecțiune apărută la sistemul de frânare al monopostului, dar directorul executiv al echipei a oferit acum mai multe detalii.

"După a doua oprire la boxe, o hârtie de împachetat mâncarea a ajuns în prizele de răcire a frânelor spate, blocând fluxul de aer. Acest lucru a condus la creșterea temperaturii și a cauzat defecțiuni la sistemul de frânare, așa că am decis să retragem mașina din motive de siguranță," a declarat Marcin Budkowski.

Fernando Alonso a terminat pe locul 9 sesiunea de calificări, iar cu mai mult noroc ar fi putut termina în puncte prima sa cursă de Formula 1 din 2021.

Următoarea etapă va avea loc în perioada 16 - 18 aprilie în Italia.

via Motorsport.com

Comentarii (64)

  • E imposibil sa civilizezi camilarii sa nu mai arunce hartiile pe jos
    25 4
  • Mno,la noi exista pana prostului.
    10 0
  • danbiciclar
    salut ! cât de idiot și disperat trebuie să fi ca manager să angajezi tot felul de expirați gen Robert Kubica sau Fernando Alonso ?
    3 37
  • pisica
    N-are noroc in curse, las' ca ii mai da Toyota un trofeu moca si-i trece.
    7 13
  • Neutru
    Nu putem ști cum a ajuns hârtia acolo. Poate doar ghinion, se mai întâmplă. Și ghinionist ca Alonso în F1 mai rar. Toată lumea știe cine este Michael Schumacher chestia cu „septuplu campion” este deranjantă. Campion e și cel cu un titlu și cel cu mai multe titluri, mai important este cum le-a câștigat fiecare.
    24 4
  • pistol
    Mai neneutre, Scumacher a muncit cel mai mult pentru titluri dintre toti. Altii s-au mutat de la o echipa la alta sau au prins masina buna si eventual si inghetarea dezvoltarii.
    Schumacher a batut o masina mai buna Williams pentru primele doua titluri. Apoi s-a dus la o echipa in deriva Ferrari si a construit and upa an pana cand a fost capabil sa ia titlul.

    Iar Alonso nu a fost niciodata ghinionist, a pierdut pe mana si pe valoarea lui. A luat doua titluri cand Michelin era pe val. Nu a reusit sa bata un debutant pe o masina de tilu. A fugit apoi la o codasa doar ca sa nu mai dea chiept cu coechipierul dificil. A fost o ALEGEERE nu ghinion. Apoi a avut toata echipa Ferrari la cheremul lui si a pierdut iar pe mana lui fiind prea prudent in momentele cheie. In 2016 refuza Mercedes, iar Hamilton iar alegere.
    El stie bine ce face, sa da lovit ca sa nu se vada adevarata valoare iar naivii numesc asta ghinion. Si nu ar fi revenit vreodata daca nu era vorba de Ocon.
    18 19
  • Cum a ajuns hartia acolo... sa nu mai manance salamul cu parizer pe masina.
    14 1
  • Neutru
    Da ar trebui să mă numesc „Naiv” nu „Neutru”. Eu cred că în 2007 și acum în 2021 toate transferurile de piloți au plecat de la Ferrari. În 2007 Schumacher este somat de voci grele din F1 inclusiv patronulF1 să plece că „omoară spectacolul”(din presa vremi că eu am trăit și citit și atunci). Fricosul de Alonso venea să concureze cu Kimi considerat cel mai bun după Schumacher, darFerrari îl „fură„ și rămâne McLaren descoperit. Hamilton, campionul GP2(conform regulamentului) negăsind loc în F1își luase adio de la curse spre disperarea tatălui care țipa în gura mare că-i discriminat. Tot din presă. În vară se certase cu oficialii pe tema asta.Și uite cum i se face milă șefului de la McLaren și-l aduce pe Hamilton alături de Alonso pentru că fiind târziu(Decembrie) nu mai avea opțiuni. Acum la fel Ferrari îi spune „pas” lui Vettel, îl contracteză pe Sainz de la McLaren aceștia îl iau pe Rici și Renault-Alpine rămâne descoperit. Dacă erai șef la Alpine pe cine îl preferai în locul lui Alonso? Fricosul de Alonso își dorea F1 de când a plecat dar na găsit loc. Dar gândește neutru dacă poți, deși dacă ești cine cred eu(analizând comentariul), nu poți. Și recomandarea „fără septuplu” vine din aprecierea lui Schumacher. Să lăsăm titlurile înșirate ca mărgelele(că tot îi place lui lanțurile) „discriminatului” Nu există comparație!
    15 5
  • Neutru
    lol Alonso are mulți „prieteni” în și afara F1 Atitudinea lui de spaniol nu este agreată. Poate are unul și în echipă! Nu uita că eu sunt cam naiv.
    12 4
  • neneutre
    Pai daca nu a gasit volan in F1 inseamna ca nu e dispus nimeni sa i-l dea. Dar eu am zis altceva. Nu ar fi revenit nici la Alpine daca ar fi fost acolo Norris, sau Ricci sau Verstappen sau Hamilton. A fost Ocon ...
    8 4
  • Bine ca i-au gasit hartia acum ca daca o gaseau in 2007 ar fi zis ca i-a bagat-o Ron Dennis acolo. Mai bine ia si el un shake inainte de cursa, parizerul cu franzela e pentru santieristi.
    10 4
  • Am ajuns sa nesocotim multiplele titluri doar pentru ca un anumit pilot nu mai poate spera la multe titluri.
    6 1
  • Neutru
    Schumacher alerga să câștige nu să egaleze sau să facă recorduri. Și nici pe jurnaliștii pupăcioși nu-i lăsa să devieze Avea prestanță, nu-i plăceau lingușitori, deși unii îl considerau arogant din această cauză. Așa că n-avem ce compara, este unic. Și eu naivul am o stimă pentru cei care s-au retras campioni chiar cu un singur titlu, considerând că-i suficient. Nu-mi plac nici femeile cu inele pe toate degetele, dar gusturile nu se discută.
    22 4
  • Neutru
    lol Ron Dennis a pierdut titlul de campion în 2007 în dorința de al scoate pe Hamilton în față. Toată presa scria asta atunci dar unii l-au ascultat doar pe Niki la TVR. El era cu „Pata de culoare în formula1”.
    15 3
  • Astea sunt supozitii ale fanilor. Normal ca daca ai un debutant mai bun decat coechipierul titrat, vrei sa vezi ce poate si il lasi liber. Asa s-a intamplat si cu Vettel Leclerc . Pana la urma racanul de convinge cu viteza si il lasi sa arate ce poate.
    De fapt Alonso nu s-a plans ca e defavorizat ci ca nu MAI e favorizat asa cum fu invoiala. E o diferenta...
    Si asa cum McLaren putea castiga cu Alonso facand din Ham pilot secund, la fel putea castiga si cu Ham facand din Alonso pilot secund. Dar Alonso nu a fost niciodata pilot secund in timp ce Hamilton a fost in primele curse.
    6 1
  • neneutre
    Am inteles, pe tine te roade ca face Ham recorduri, credeam ca Schumacher te deranjeaza.
    2 6
  • De data asta a fost hartia de la mancare, data viitoare se opreste sa ia tigari.
    10 3
  • Vyctor7
    Exista chiar si pe youtube daca nu ma insel o stire la o televiziune de stat italiana in care spune clar ca lumina zilei ca in timpul dominatiei Wiliams-Renault , FIA a dat dispozitie de schimbare de regulament in care cea mai puternica echipa ramanea fara toate inovatiile tehnice si drept urmare era o echipa de pluton ....Acel FW-16 la care a venit Ayrton Senna era o masina practic cheala deposedata de toate inovatiile tehnice care a facut echipa sa domine in acei ani ...acum...vine unul pistol parca pe aici si zice ca Shumacher a castigat cu o masina inferioara dar uita sa spuna un fapt dovedit de altfel ca singurul monopost care mai pastra avantajul electronic INTERZIS era doar monopostul lui Shumacher pe atunci la Benneton echipa patronata de infractorul dovedit Briatorre ! Tot acest pistol uita sa spuna ca ajuns la Ferrari cerea sau se milogea sa se dea coechipierii la o parte samd !
    12 4
  • Data viitoare va fi hartie igienica. Alonso petrece tot timpul langa masina. Adevarat profesionist, pune isi petrece tot timpul in slujba echipei.
    6 3
  • @ Pistol
    Mai copile, 94'Bennetton a folosit sisteme ilegale pe mașină. În cursa se la Adelaide Schumacher l-a acroșat intenționat pe Hill.Da a contribuit la dezvoltarea minoposturi Ferrari, și nimeni nu zice ca nu a fost un geniu în pilotaj, asa putem spune și se Lauda ca tot timpul a avut mașini bune când a câștigat titluri, după logica ta doar Schumacher ar merita sa fie campion mondial.
    12 1
  • pistol
    Daca imi zici mie copil nu inseamna ca prin magie ai dreptate. Au fost controverse, insa raspunsul oficial dupa ancheta oficiala Benneton era in regula. Schumacher era atat de bun incat isca banuieli. Si de ce ai pune sisteme ilegale doar pentru una din doua masini si sa nasti banuieli? Mai tarziu SChumacher a reconfirmat valoarea sa.
    4 2
  • pistol
    NU are treaba Williams cu schimbarea regulamentului. F1 ajunsese prea avansata dpdvd al sistemelor electronice de asta au modificat. Iar Williams era prima echipa sa nu vrea schimbarea. Hill a aratat ca si dupa modificari Williams a ramas prima echipa, Schumacher nu l-a invins usor. Dupa schimbari au iesit la iveala pilotii adevarati, ca Schumacher.
    6 4
  • Problema e sa nu ajunga mustar pe butoanele volanului ... un buton apasat gresit si abandonul e ca si facut.
    12 2
  • De frica sa nu-l saboteze careva, doarme mananca in masina.
    5 2
  • 33+11=44
    Damon Hill despre vettel: “It’s like watching that Mexican game at the party, the pinata. He is getting beaten to a pulp.

    What’s happening to him is awful to watch. I do feel something has got to shift in his psychological constellation. He needs to see a mystic and go and have some sort of evil spirit removed from him. He’s done something wrong to deserve this.

    I think there is some sort of psychological balance tipping point thing. And I think that if you feel on your heels if you feel a little bit tentative about anything. It’s like a rugby tackle, you cannot go in half-baked.

    And he’s feeling like that the punishment he’s been getting. And the bruising he’s been getting has been worrying him. I’m afraid it just gets worse, it has to be a kinda jettisoning of all those bad, negative feelings.

    Once he’s done that, he’s got all the ability in the world. He could race at the front with Lewis and with Max"
    5 8
  • @pistol
    Io nu am negat valoarea lui Schumacher. Și da, au fost exonerati de orice vina, ca Ferrari în 2019.Nu știu ce vârstă ai, io am prins vremurile alea, știu ce am văzut, și Senna a fost peste toți coechipierii lui, și Schumacher la fel, am spus doar ca te pripesti când îl denigrezi pe Alonso. Doar atat.
    8 0
  • Delroy
    @33+11=44

    Villeneuve: "Best for Mercedes image is to win without hamilton."
    4 4
  • Florin
    Alpine(Renault) l-a luat pe Alonso pentru marketing, imagine si pentru fani. Iar Alonso probabil a spus DA inainte de a fi intrebat, anticipand intrebarea.
    Perioada din afara F1 a facut sa cam uite lumea de el, probabil scazandu-i veniturile din vanzarea de imagine, produse marca Kimoa, reclame, etc.
    A fost un pilot bun si inca este unul decent, dar nu poate bate un Verstapen, Hamilton, Leclerc, Norris, Russel, etc , nici macar cu aceeasi masina.
    Omul este dublu campion, da, dar cand: acum 15 ani, si asta datorita gumelor Michelin, superioare celor Bridgestone, care rezistau la stilul sau agresiv de pilotaj, cu mult understeer. Plus ca atunci , datorita varstei, altfel era asumarea riscurilor pe circuit....
    Iar Renault(Alpine) are cam cea mai slaba masina din ultimii ani, doar Wiliams si Haas stau mai prost ca ei , si cam pe acelasi palier cu Alfa Romeo. In Bahrain ritmul de cursa a fost jenant rau: ori au avut probleme cu motoarele si le-au sugrumat ori nu ii intereseaza deloc anul asta si se da totul pt. la anu cand se schimba masinile.
    9 1
  • Alonso a facut aceeasi prostie ca Schumi, in loc sa stea acasa si sa-si savureze faima de dublu campion mondial, s-a bagat din nou la bataie ! La 40 primaveri ! Si la fel ca Schumi, in lipsa unei masini performante, va obtine rezultate derizorii ! Ceva puncte pe ici pe colo si atat ! Din pacate nu toti marii campioni stiu sa imbatraneasca frumos, asa cum a facut-o Jackie Stewart de exemplu, retras la 33 ani din postura de proaspat triplu campion !
    10 2
  • Florin
    .....si in legatura cu abandonul, na, tre sa ii credem, dar cu tehnologia la care s-a ajuns cu transmisiile video de se observa si o musca pe langa care trece masina la 300km/h, chiar nu a prins nici-o camera ambalajul ala care a blocat ventilatia franelor ??? Hmmm.....ca doar nu a stat lipit de asfalt juma de ora si s-a ridicat cand a trecut Alonso pe acolo?
    9 1
  • Palmer
    Karma
    4 1
  • Rezultatele ca rezultatele, nu e mare diferenta, asa era si in era McLaren2. Numa' ca o sa fie usor depasit in pluton si o sa faca greseli.
    Schumacher a avut "norocul" sa aibe un coechipier foarte puternic in Rosberg si asa a aratat ca nimeni la 40 de ani nu mai e ce a fost.
    5 0
  • pistol
    Informeaza-te frate, Benneton a fost oficial ok atunci. Au marait unii dar degeaba. Atat. Hai sa nu mai prezentam suspciunea drept ilegitate.
    Ca dovada ca Wiliams era prima masina, Hill a castigat titlul in 1996 care fu batut de un pilot asa si asa 1997 Villeneuve. Iar cei care au venit in locul lui Shumacher la Benneton erau pe nicaieri. NU mai denigra pe baza de banuieli, susiciuni si pareri personale.
    5 5
  • @pistol
    Termina cu prostiile.
    13 5
  • pistol
    N-ai dreptate.
    5 9
  • Florin
    Alpine a reusit o masina decenta si pe deasupra si poate cea mai frumoasa de pe circuit. Alonso s-a descurcat la prima cursa. Poate are noroc si scoate si ceva rezultate.
    11 2
  • hastag
    I-o pus ma-sa pachetel cu mancare si i-o zis sa aibe grija de el. Na, acuma uite unde o ajuns.
    3 4
  • @Vyctor 7
    Da într-adevăr, în 94' Williams a luat-o practic de la zero. F. I. A., a stopat inovațiile tehnice prin regulament, deoarece ceilalți nu puteau tine pasul cu ei.
    4 1
  • pistol
    Zero, nezero, Williams era echipa dominanta, cum a fost RBR in 2010 - 2013 si cum e acum Mercedes. Lumea se plictisise si se intreba daca va mai scapa vreodata de Williams Renault. Ii mai incurca Schumacher dar atat. Dar timpul a trecut si lumea nu isi mai aminteste sau profita de trecerea timpului ca sa sustina altceva. Numai ca eu am pastrat publicatiile sportive de atunci ... in caz ca ma lasa si pe mine memoria.
    3 2
  • pistol
    Iar inainte de 94 nu electronica facea din Williams Renault cea mai buna masina ci motorul. McLaren Honda era cel putin (daca nu peste) la fel de buna ca Williams la controlul tractiunii & co. Tot motorul a fost cel care a pastrat Williams in fata. Apoi pe rand echipele au lasat motoarele Ford V8 si au trecut pe motoare Renault V10. Ferrari a facut propriul motor V10 renuntand la V12 - un fel de blasfemie pentru ei...
    Mai tarziu Renault s-a retras dar motorul a fost rebotezat si utilizat de echipe sub numele Mecachrome. Atat de bun era. Pana in '98 cand a venit Mercedes cu un motor mult mai bun si a preluat stafeta.
    5 0
  • pistol
    Toti astia care sustin ca Williams nu era cea mai buna masina au o durere comuna: Schumacher il cam batea pe Senna aflat pe cea mai buna masina Williams. Numai ca si Hill si Villeneuve au castigat usor campionatul cu Villiams - cand Schumacher a trecut de la o echipa mai slaba Benneton la alta si mai slaba Ferrari luand-o de la zero. Iar Alesi si Berger au facut nimic la Benetton in timp ce piloti care nu au mai aratat altadata nimic castigau usor cu Williams - Hill si Villeneuve.
    5 5
  • Neutru
    F1 Nostalgie Gata reveniți la actualitate.Și eu aș vrea să mai fie și Toyota, cel puțin ca motorist americanii cu echipa lor nu corcitura asta de Haas că au destule firme cu tradiție și să existe doar o echipă satelit pentru fiecare motorist. Și aș mai vrea FIA și F1 să fie conduse de oameni care iubesc automobilismul, nu banii. Am scăpat de GrosJean dar a venit altul să-l înlocuiască, nu rămâne F1 fără ciumați de care trebuie să se ferească ceilalți piloți.
    6 1
  • Costel
    Alonso, de urgenta cooptat in comisia care-ar trebui sa stabileasca inaintea fiecarui grand-prix si musai fara nici cea mai mica urma de interpretare (vezi masacrul traiectoriilor generat de Benz AMG Petronas in cursa precedenta) acele limite foarte clare ale traseului de la Imola si nu numai!
    .....Imola chiar detine doua-trei viraje unde ne-am putea confrunta cu aceeasi martelare a regulamentului din partea Benz AMG Petronas, asta daca nu dam dovada de reactivitatea necesara in innabusirea din fasa a grosolaniei fatise a celor din Brackley, a rutinarii acestora in cutuma dublei masuri in ceea ce priveste abordarea virajelor....
    1 8
  • Mă uit la comentariile voastre și-mi vine să ramâd întrebându-mă câți dintre voi oți mai trăi la prezent? :)) Prostia să fie motivul sau nemulțumirea multora dintre voi față de acest prezent sport F1?
    Singura mea nemulțumire e față de administratorul acestui site care le trage cu somnul ce n-am mai văzut. Astfel mai aflu informații noi despre echipe/piloți de pe alte site-uri străine că aici numai "politica" voastră se regăsește. :))
    0 8
  • @mavrick
    Uită-te pe alte site-uri sportive dacă nu "oți" convine ce vezi aici. Trăim în prezent, chiar dacă facem comentarii despre trecutul F1. Pana la urma nu este interzis, nu? Adică fiecare are dreptul la opinie.Fa-ti tu site-ul tău, și acolo o sa vb toată lumea doar ce îți place ție și ce vrei tu. Ești ca ala de la Look Sport, care le stie pe toate și nu accepta alta părere.
    7 0
  • @@mavrick, hai să te învăț ceva: nu poți spune că trăiești la prezent purtând-u-ți mintea tot timpuri la evenimentele din trecut, în felul ăsta ne mai fiind atent la ce se întâmplă în jurul tău în clipele pe care le trăiești. Doar dacă ți-ar arunca unul, ca mine, o cărămidă în cap și te-ar trezi ai putea să te desprinși de trecut. De aceea, pt.că ești primul care m-a contrazis, dă-mi voie să te compar cu domnu "Cuțu" care, fiind interogat de jurnaliști despre tragediile din spitale unde au avut loc explozii, el schimba subiectul și trecea la trecut vorbind despre hoțiile Psd-ului pentru a "masca" vina lui Raed "Arahat" și a ministrului sănătății.
    Ultimul sfat pe care ți-l dau e că trăind la trecut nu mai trăiești la prezent și netrăind la prezent nu-ți poți construi un viitor strălucit. LUMINARE DE MINTE!
    0 7
  • Neutru
    Măi băieți nu vă mai certați! Da F1 este în criză, fanii sunt stresați, hai să analizăm de ce. FIA(cei care decid) sunt „sponsorizați” de Mercedes pe lângă cotizațiile care le primesc oficial. Mercedes are patru echipe care votează ca ei altfel nu mai primesc motoare. Cum credeți voi că vor fi modificările de regulament viitoare? Ca licitațiile care au în plic și numele câștigătorului. „Caietul de sarcini” l-a făcut Mercedes și l-a trimis cu „mulțumirile” lor. Dacă nu-ți convine poți să pleci dar s-ar putea să ai contract de participare cu F1 și nu poți pleca când vrei tu! De ce nu fac și celelalte echipe la fel? Păi este o regulă „paște unde ai mai păscut și cunoști pășunea să nu ai necazuri”. Actuala conducere a F1 cunoaște această „pășune”! Chiar dacă ești fan Mercedes sau îl ai „idol” pe Hamilton gustul victoriilor este amărui! Dacă ai simțul valorii! Și trecutul are rol important să înțelegem prezentul.
    5 3
  • @mavrick
    Tu și probleme, mari probleme.Umbli cu cărămizi în buzunar:))))), ești redus rău. Auzi la el sa îți dau cu cărămidă în cap. Ești un papagal, probabil ai și pene. Nu ști ce-i ala respect, probabil ai avut traume în copilărie și suferi de mania persecuției. Îți doresc însănătoșire mentala grabnică "aruncător de cărămizi"
    6 5
  • @Neutru, tu alături de @91Schumi06 îmi păreți cei mai realiști dintre toți și care știu să comunice frumos și explicit! "Din partea mea aveți un da!"(cum spun jurații de la "Românii au talent").
    5 4
  • mavrick si Neutru sunt aceeasi persoana.
    0 5
  • @mavrick
    Vezi alea sunt pt. tine "Romanii au talent", "Șefi la cuțite", "Șef sub acoperire", ca acolo ești ancorat în realitate și poți evolua, sunt emisiuni educative, care îți stimulează psihicul într-un mod deosebit, acolo nu te contrazice nimeni, nu vb aia despre trecut, doar despre viitor luminos și nu trebuie sa îți spargi televizorul cu cărămizi. Lasă-ne pe noi restul sa avem discuții, chiar și în contradictoriu aici, și la restul dă-ne un mare NU, sa nu ne vedem în etapa următoare.
    2 4
  • Neutru
    lol greșești sau te-ai exprimat greșit. Avem opinii asemănătoare, că aceiași persoană NU. Și nici opiniile nu sunt aceleași. De multe ori am apreciat și opiniile tale și cred că toți la un moment dat a avut o opinie acceptată și de alții. Mavrick și eu suntem din „zone folclorice” diferite, date de naștere foarte diferite, pasiunea pentru motosport o avem toți. Nu am mereu dreptate și de multe ori sunt subiectiv. Mi s-a șters comentariul uneori când am depășit limitele impuse de administrator chiar dacă eu credeam că am dreptate. Nu m-am supărat, m-am corectat.
    12 0
  • Omule tu nu prea ai ce face. Vorbesti cu tine pe un blog.
    3 4
  • Imola FP1 ora 12.30, Digisport 3.
    5 0
  • Costel
    Rugaminte insistenta la adresa tuturor oamenilor de buna credinta!!!

    Vigilenta maxima la trecerea monopostului44 - in limitele circuitului( macar doua roti sa se afle in permanenta in interiorul liniilor albe ale traseului) - prin urmatoarele viraje:

    T9 - Piratella;

    T13 - Acque minerali;

    T15 - Variante alta;

    T 18 & 19 - Rivazza;

    FIA, trezeste-te din partinirea fatisa!

    FIA, nu distruge eruditia unei competitii precum F1 numai din partizanatul atat de ostentativ la adresa Benz AMG Petronas!
    3 4
  • Marius
    @Costel,vigilenta maxima, Vettel ajunge în Q2, și cam atât :)))))))
    5 0
  • Poate actualizati si voi calendarul pentru sezpnul 2021....
    6 1
  • Costel
    Marius,
    te-ai oprit din hlizit ?!?
    ....sa revin mai tarziu cu dreptul la replica?!?
    ....ai mare grija sa nu te-neci cu propriile superficialitati!

    Vettel o sa evolueze si musai ca o sa performeze cu totul altfel la Imola, cele trei saptamani de pauza au reprezentat intervalul de timp atat de necesar pentru ca simbioza Sebastian-Honey Ryder sa capete acea dimensiune compatibila unor rezultate notabile atat in calificari cat si in curse......
    0 5
  • Costel
    @Dom' DAV,

    cum sa mai procedam cu micul print?

    cat mai trebuie sa ne prefacem ca diagnosticul nostru, al fanilor Ferrari, este miopia?

    cum sa-i tratam momentele stanjenitoare si-n sezonul 2021 acestui *rookie*?
    ...macar in Parabolica 2020 era incaltat cu harduri....avea astfel acces la toate scuzele din lume:-)))

    ....azi parca si gumele medii par sa-l stanjeneasca considerabil......

    https://youtu.be/t3UKDBajgYU

    Dom' DAV,
    ce crezi pentru duminica, ramane acelasi *minut academic* pe care micul print o sa-l ofere invingatorului???
    0 2
  • Bahrain 28-03 Emilia Romagna 18-04 Portugalia 02-05 Spania 09-05 Monaco 23-05 Azerbaijan 06-06 Canada 13-06 Franța 27-06 Austria 04-07 Anglia 18-06 Ungaria 01-08 Belgia 29-08 Olanda 05-09 Italia 12-09 Rusia 26-09 Singapore 03-10 Japonia 10-10 U.S.A 24-10 Mexic 31-10 Brazilia 07-11 Australia 21-11 Arabia Saudită 05-12 Abu Dhabi 12-12 AM ne anunță că a fost lansat Jocul...
    10 0
  • Tot un Alexandru
    4 0
  • Ionuț
    Hamilton va câștiga și a doua cursa mercedes și-au rezolvat ploblemele se pare acum Hamilton e forță
    2 5
  • Marius
    @Costel,"hlizit"? Ce limbaj e asta? Răspunde civilizat sau e greu pt creierul tău lipsit de striații, sa proceseze anumite lucruri. Ce drept la replica, tu nu ai replici tu ai probleme de coerenta în exprimare, frustrat mic ce ești.
    2 0
  • Marius
    @Costel,Vettel a prins Q2., Russel i-a dat-o, și Stroll din nou, "fără număr" și Latifi a fost aproape. Nu îți fa probleme, în cursa face el vreo "ghidusie din nou.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru