Australia rămâne în calendarul Formulei 1 până cel puțin în 2035

de Alexandru Monenciu
Joi, 16.06.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Organizatorii Marelui Premiu al Australiei au renegociat contractul cu Formula 1, astfel că Marele Circ va ajunge pe circuitul Albert Park din Melbourne până cel puțin în 2035.

Circuitul Albert Park din Melbourne este gazda Marelui Premiu de Formula 1 din Australia încă din 1996. De-a lungul anilor, circuitul a fost îmbunătățit, atât în ceea ce privește pista cât și facilitățile pentru vizitatori.

În 2022, peste 419.000 de persoane au urmărit cursa de Formula 1 pe Albert Park, stabilind astfel un record de asistență.

Acum, președintele Formulei 1, Stefano Domenicali, anunță că Melbourne va fi gazda Marelui Premiu al Australiei până cel puțin în 2035.

De anul viitor, weekend-ul australian va integra (în premieră) și etapele din Formula 2 și Formula 3.

via Formula 1

Comentarii (8)

  • Si totusi, nimic despre Leclerc 2022? :)))
    1 2
  • Costel
    Sebastian Vettel are mare dreptate cand spune ca Australia nu-si valorifica intreg potentialul circuitelor pe care le detine.....
    Bathurst merita sa gazduiasca, macar intr-o alternanta cu frigidul traseu din Melbourne, cursele de F1 din Australia......

    Sebastian, respect!
    2 7
  • Neutru
    Leclerc a fost retrogradat 10 locuri pe grilă pentru electronică schimbată. Și ce este mai grav, s-au făcut derogări de la regulament pentru podea și aripi portante de care au știut doar Mercedes și Red Bull (deci cu dedicație). Ceilalți au aflat de ele joi seara prea târziu pentru a face ceva. FIA nu s-a schimbat!
    3 3
  • Daniel Popescu
    2022 Canadian Grand Prix first practice result

    Position Number Driver Team Model Time Gap Laps
    1 1 Max Verstappen Red Bull RB18 1’15.158 27
    2 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari F1-75 1’15.404 0.246 33
    3 14 Fernando Alonso Alpine-Renault A522 1’15.531 0.373 30
    4 11 Sergio Perez Red Bull RB18 1’15.619 0.461 31
    5 16 Charles Leclerc Ferrari F1-75 1’15.666 0.508 29
    6 63 George Russell Mercedes W13 1’15.822 0.664 28
    7 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes AMR22 1’15.877 0.719 31
    8 44 Lewis Hamilton Mercedes W13 1’15.877 0.719 26
    9 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes AMR22 1’16.041 0.883 32
    10 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes MCL36 1’16.083 0.925 28
    11 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Red Bull AT03 1’16.165 1.007 29
    12 4 Lando Norris McLaren-Mercedes MCL36 1’16.211 1.053 17
    13 23 Alexander Albon Williams-Mercedes FW44 1’16.308 1.150 28
    14 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Red Bull AT03 1’16.322 1.164 33
    15 31 Esteban Ocon Alpine-Renault A522 1’16.421 1.263 25
    16 77 Valtteri Bottas Alfa Romeo-Ferrari C42 1’16.426 1.268 27
    17 24 Zhou Guanyu Alfa Romeo-Ferrari C42 1’17.152 1.994 29
    18 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari VF-22 1’17.223 2.065 24
    19 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes FW44 1’17.241 2.083 32
    20 20 Kevin Magnussen Haas-Ferrari VF-22 1’17.555 2.397 30
    --------------------------------------------
    2022 Canadian Grand Prix second practice result

    Position Number Driver Team Model Time Gap Laps
    1 1 Max Verstappen Red Bull RB18 1’14.127 33
    2 16 Charles Leclerc Ferrari F1-75 1’14.208 0.081 32
    3 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari F1-75 1’14.352 0.225 32
    4 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes AMR22 1’14.442 0.315 35
    5 14 Fernando Alonso Alpine-Renault A522 1’14.543 0.416 24
    6 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Red Bull AT03 1’14.879 0.752 34
    7 63 George Russell Mercedes W13 1’14.971 0.844 31
    8 4 Lando Norris McLaren-Mercedes MCL36 1’14.987 0.860 30
    9 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes MCL36 1’15.033 0.906 31
    10 31 Esteban Ocon Alpine-Renault A522 1’15.119 0.992 32
    11 11 Sergio Perez Red Bull RB18 1’15.167 1.040 29
    12 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes AMR22 1’15.396 1.269 34
    13 44 Lewis Hamilton Mercedes W13 1’15.421 1.294 25
    14 20 Kevin Magnussen Haas-Ferrari VF-22 1’15.499 1.372 34
    15 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari VF-22 1’15.516 1.389 35
    16 24 Zhou Guanyu Alfa Romeo-Ferrari C42 1’15.526 1.399 31
    17 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Red Bull AT03 1’15.567 1.440 37
    18 23 Alexander Albon Williams-Mercedes FW44 1’16.171 2.044 30
    19 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes FW44 1’16.509 2.382 27
    20 77 Valtteri Bottas Alfa Romeo-Ferrari C42 No time 3
    2 2
  • Neutru
    Pentru cel cu mânuța roșie, sunt două variante.1 îi place corupția și 2, nu înțelege termenul (analfabet funcțional). În ambele cazuri, mai devreme sau mai târziu corupția te va lovi și vei regreta. Avem exemple în România la cel mai înalt nivel. Corupția nu iartă pe nimeni!
    5 4
  • Scuderia di Maranello
    O noua unitate de control electronic a fost montat pe mașina lui Charles înainte de FP2. Este al treilea dintre aceste elemente folosite până acum în acest sezon – doar două sunt permise – prin urmare Charles primește o penalizare pe grilă.

    De noi depinde să alegem cea mai bună pistă în care vrei să primești o penalizare – dacă primești o penalizare.
    Și aceasta este una dintre pistele în care este destul de ușor de depășit. Dar există și unele dintre pistele din următoarele trei sau patru curse unde este și mai ușor de depășit.
    0 1
  • Lewis Larbalestier Hamilton
    Brothers and sisters,

    Am suferit de dureri de cap atroce în ultimele luni, ca urmare a efectului de sărituri pe W13.
    Sunt mult mai multe vânătăi după curse în zilele noastre, așa că, în general, îți ia cea mai mare parte a săptămânii pentru a te recupera.

    Nu cred că asta are, în general, vreo legătură cu vârsta. Doar pentru că vânătăile pot fi destul de severe.

    Când întâmpinați 10G la săritura pe o denivelare, ceea ce am experimentat eu în ultima cursă, aceasta este o sarcină grea în partea inferioară și în partea superioară a gâtului.
    În ceea ce privește micro contuzii, cu siguranță am avut mult mai multe dureri de cap în ultimele luni, dar nu am văzut un specialist în acest sens.
    Nu o iau prea în serios.
    Tocmai am luat niște analgezice.
    Nu pot sublinia mai mult cât de importantă este sănătatea pentru noi.
    Cred că avem un sport uimitor aici. Dar siguranța noastra trebuie să fie cel mai important lucru.

    Cu siguranță simt că sunt puțin mai scund săptămâna aceasta. Discurile coloanei mele vertebrale cu siguranță nu sunt în cea mai bună formă acum.
    Asta nu este bun pentru longevitate. Sunt lucruri pe care le putem face pentru a îmbunătăți asta pentru toți șoferii de aici... nu este nevoie de accidentări pe termen lung.
    2 1
  • @Neutru: La ce scrii si aberezi in comentariu sigur esti neutru de formula 1, bine ca sunt manute rosii si nu degete mijlocii.
    Teoria conspiratiei este pretutindeni tu pui botu imediat la ce citesti de pe site-uri, informeazate mai bine ca asa ceva nu se poate dovedi, esti fan Ferrari e treaba ta.
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru