Buemi rămâne pilot de rezervă la Red Bull şi în 2013

de Daniel Popescu
Marti, 22.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull a confirmat marţi că Sebastien Buemi va rămâne pilotul de rezervă al echipei şi în sezonul 2013.

Sebastien Buemi şi-a asigurat un rol în lumea Formulei 1 şi în sezonul care va începe la jumătatea lunii martie. După ce a fost inclus pe lista posibililor candidaţi pentru un loc la Caterham, elveţianul a anunţat marţi prelungirea contractului de pilot de rezervă cu Red Bull racing pentru 2013.

Buemi a îndeplinit acest rol şi anul trecut, după ce Toro Rosso, a doua echipă a concernului Red Bull, a renunţat la serviciile sale la finalul lui 2011.

"Cunosc bine pe toată lumea de la Red Bull şi este bine să rămân la echipă pentru încă un an. Sigur că obiectivul meu este să concurez din nou în curse, dar învăţ tot timpul din munca pe care o am la echipă. Ajut la dezvoltarea monopostului şi ofer feedback pe parcursul sezonului, atât la fabrică, cât şi pe circuite", a declarat el.

Buemi va lucra în simulatorul echipei de la Milton Keynes pentru a evalua periodic noi componente dezvoltate pentru monopost şi va fi pregătit să-l înlocuiască pe Sebastian Vettel sau Mark Webber în cazul în care unul dintre ei va fi indisponibil.

Via Red Bull

Comentarii (1)

  • Mare lucru nu obtine asa...din punctul meu de vedere, mai bine titular la Marussia (nu zic HRT, ca de...) decat pilot de rezerva la RBR,
    Pilotii de rezerva nu prea au avut ei mari sanse, cand vine vorba de echipele MARI. Singurul care sa fi facut cu adevarat oficiul de pilot de rezerva - sa fi condus cu adevarat- a fost d'Ambrosio sezonul asta.
    Sa ne gandim asa...Gary Paffett, Olivier Turvey, Jules Bianchi, Marc Gene, Anthony Davidson, Brendon Hartley...sunt doar cateva nume din pilotii de rezerva ai echipelor mari. Si...i-ati vazut in curse? A, sunt de acord ca pilot de rezerva la o echipa medie iti ofera niscaiva sanse sa prinzi un loc de titular - vezi Di Resta, Hulkenberg, Bottas , D'Ambrosio. Da, la echipele mai de jos. Dar McLaren sau RedBull sau Ferrari NU isi vor promova rezervele, vor merge tot pe mana aducerii unuia din primul esalon.

    Aduceti-va aminte de bietul Badoer. I-au dat voie sa conduca un Ferrari o cursa-doua. S-a facut de ras. Eject Badoer cu un mare sut in dos, l-au adus pe Fisichella - caruia ii mergea bine-mersi in vremurile alea la Force India, chiar era tare omul pe circuit - si s-a facut si Fisichella de ras! cand decizia corecta, acuma ca stam s-o gandim la rece, era ca Fisichella sa mearga in continuare cu Force India, avand un moment extraordinar, iar Badoer sa fi condus in continuare pentru Ferrari , dezvoltand monopostul de la anul...

    In fine, sa sumarizam, parerea mea- pentru Buemi pista RedBull e inchisa. Cand s-o elibera un loc la RedBull, o sa vina altii mult mai mari decat Buemi sa se bata pentru el. Poate doar sa -l reexpedieze la Toro Rosso (ceea ce cred ca si doreste dealtfel).
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru