Esteban Ocon rămâne la Alpine F1 cel puțin până în 2024. Echipa tocmai a prelungit colaborarea cu francezul

de Alexandru Monenciu
Joi, 17.06.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Echipa de Formula 1 Alpine a prelungit colaborarea cu pilotul Esteban Ocon până în 2024. Așadar, francezul va concura în Marele Circ alături de dublul campion mondial Fernando Alonso.

Începând cu sezonul actual de Formula 1, echipa Renault a devenit Alpine F1. Odată cu această modificare, dublul campion mondial Fernando Alonso a revenit în Marele Circ și "aleargă" pentru echipa franceză alături de Esteban Ocon.

Din câte se pare, duoul va rămâne același și în anii următori. Asta pentru că Alpine F1 tocmai a prelungit colaborarea cu Esteban Ocon cel puțin până în 2024.

"Sunt încântat să continui alături de echipă și după acest an și este un sentiment fantastic să-mi asigur viitorul cu Alpine. Am progresat bine împreună, de când am venit la echipă, și îmi propun să continui această călătorie în același ritm," a declarat Ocon.

Esteban Ocon a debutat în Formula 1 în 2016, la echipa Manor F1. În 2017 și 2018 a participat alături de Force India, iar în 2019 a fost pilot de rezervă pentru Mercedes-AMG F1 Petronas. Din 2020 este alături de francezii de la Renault, deveniți între timp Alpine F1.

Și cine știe, poate odată cu marile schimbări prin care va trece Formula 1 în 2022, echipele de la mijlocul clasamentului (cum este și Alpine) vor avea mai multe șanse să arate ce pot.

via Alpine Cars

Comentarii (55)

  • Problema este ca i-ar trebui și un echipier pe masura, nu un pensionar ...
    3 12
  • Neutru
    O echipă satelit, cum au ceilalți pentru comparație ar fi mai bine. Pentru el este o asigurare, chiar dacă e o „medalie cu două fețe”. Vin din F2 noi piloți!
    12 1
  • Daniel Popescu
    FREE PRACTICE 1 FRANCE

    Cla Driver Chassis Laps Time Gap
    1 Finland Valtteri Bottas Mercedes F1 W12 EQ Power+ Mercedes 24 1'33.448
    2 United Kingdom Lewis Hamilton Mercedes F1 W12 EQ Power+ Mercedes 21 1'33.783 0.335
    3 Netherlands Max Verstappen Red Bull Racing-Honda RB16B Red Bull 23 1'33.880 0.432
    4 Mexico Sergio Perez Red Bull Racing-Honda RB16B Red Bull 25 1'34.193 0.745
    5 France Esteban Ocon Alpine-Renault A521 Alpine 25 1'34.329 0.881
    6 Australia Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes MCL35M McLaren 24 1'34.644 1.196
    7 Spain Fernando Alonso Alpine-Renault A521 Alpine 21 1'34.693 1.245
    8 France Pierre Gasly AlphaTauri-Honda AT02 AlphaTauri 20 1'34.699 1.251
    9 United Kingdom Lando Norris McLaren-Mercedes MCL35M McLaren 21 1'34.707 1.259
    10 Japan Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda AT02 AlphaTauri 22 1'34.847 1.399
    11 Monaco Charles Leclerc Ferrari SF21 Ferrari 24 1'34.950 1.502
    12 Italy Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Racing-Ferrari C41 Alfa Romeo 23 1'35.116 1.668
    13 Finland Kimi Raikkonen Alfa Romeo Racing-Ferrari C41 Alfa Romeo 20 1'35.135 1.687
    14 Canada Lance Stroll Aston Martin-Mercedes AMR21 Aston Martin 23 1'35.275 1.827
    15 Germany Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes AMR21 Aston Martin 16 1'35.289 1.841
    16 Spain Carlos Sainz Jr. Ferrari SF21 Ferrari 24 1'35.342 1.894
    17 Canada Nicholas Latifi Williams-Mercedes FW43B Williams 22 1'35.612 2.164
    18 Russian Federation Nikita Mazepin Haas-Ferrari VF-21 Haas 24 1'36.651 3.203
    19 Germany Mick Schumacher Haas-Ferrari VF-21 Haas 14 1'37.329 3.881
    20 Israel Roy Nissany Williams-Mercedes FW43B Williams 16 1'37.881 4.433

    *Perez si Sainz cronometrati pe pneuri hard, restul pilotilor cronometrati pe pneuri soft.
    5 0
  • Daniel Popescu
    FREE PRACTICE 2 FRANCE

    Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps
    1 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’32.872 21
    2 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’32.880 0.008 27
    3 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’33.125 0.253 23
    4 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 1’33.340 0.468 25
    5 16 Charles Leclerc Ferrari 1’33.550 0.678 23
    6 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’33.685 0.813 23
    7 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’33.696 0.824 25
    8 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’33.698 0.826 24
    9 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’33.786 0.914 26
    10 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’33.822 0.950 24
    11 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 1’33.831 0.959 23
    12 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’33.921 1.049 24
    13 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’33.955 1.083 25
    14 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’34.079 1.207 24
    15 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’34.447 1.575 25
    16 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’34.632 1.760 24
    17 63 George Russell Williams-Mercedes 1’35.266 2.394 25
    18 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’35.331 2.459 25
    19 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’35.512 2.640 24
    20 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’35.551 2.679 23

    *Bottas, Vettel, Stroll cronometrati pe pneuri medii, ceilalti piloti cronometrati pe pneuri soft.
    5 1
  • Cineste pune comentarii cu userul Popescu?:)))
    2 0
  • Daniel Popescu
    FREE PRACTICE 3 FRANCE

    Pos. No. Driver Car Best lap Gap Laps
    1 33 Max Verstappen Red Bull-Honda 1’31.300 11
    2 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’32.047 0.747 14
    3 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari 1’32.195 0.895 17
    4 11 Sergio Perez Red Bull-Honda 1’32.238 0.938 15
    5 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’32.266 0.966 14
    6 4 Lando Norris McLaren-Mercedes 1’32.336 1.036 14
    7 14 Fernando Alonso Alpine-Renault 1’32.624 1.324 15
    8 31 Esteban Ocon Alpine-Renault 1’32.681 1.381 16
    9 10 Pierre Gasly AlphaTauri-Honda 1’32.707 1.407 16
    10 3 Daniel Ricciardo McLaren-Mercedes 1’32.759 1.459 14
    11 16 Charles Leclerc Ferrari 1’32.820 1.520 15
    12 99 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo-Ferrari 1’33.017 1.717 17
    13 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes 1’33.051 1.751 15
    14 5 Sebastian Vettel Aston Martin-Mercedes 1’33.200 1.900 18
    15 7 Kimi Raikkonen Alfa Romeo-Ferrari 1’33.328 2.028 16
    16 63 George Russell Williams-Mercedes 1’33.364 2.064 16
    17 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda 1’33.424 2.124 17
    18 6 Nicholas Latifi Williams-Mercedes 1’33.584 2.284 16
    19 47 Mick Schumacher Haas-Ferrari 1’34.143 2.843 14
    20 9 Nikita Mazepin Haas-Ferrari 1’34.642 3.342 13

    *Toti pilotii cronometrati pe pneuri soft.
    2 1
  • Daniel Popescu
    QUALIFYING CLASSIFICATION FRANCE

    1. Max Verstappen 1’29.990
    Red Bull
    2. Lewis Hamilton 1’30.248
    Mercedes
    3. Valtteri Bottas 1’30.376
    Mercedes
    4. Sergio Perez 1’30.445
    Red Bull
    5. Carlos Sainz Jnr 1’30.840
    Ferrari
    6. Pierre Gasly 1’30.868
    AlphaTauri
    7. Charles Leclerc 1’30.987
    Ferrari
    8. Lando Norris 1’31.252
    McLaren
    9. Fernando Alonso 1’31.340
    Alpine
    10. Daniel Ricciardo 1’31.382
    McLaren
    11. Esteban Ocon 1’31.736
    Alpine
    12. Sebastian Vettel 1’31.767
    Aston Martin
    13. Antonio Giovinazzi 1’31.813
    Alfa Romeo
    14. George Russell 1’32.065
    Williams
    15. Mick Schumacher No time
    Haas
    16. Nicholas Latifi 1’33.062
    Williams
    17. Kimi Raikkonen 1’33.354
    Alfa Romeo
    18. Nikita Mazepin 1’33.554
    Haas
    19. Lance Stroll 2’12.584
    Aston Martin
    20. Yuki Tsunoda No time
    AlphaTauri
    1 1
  • Pe circuit mănușă pentru Merc, fără aripi flexibile, fără joaca de-a presiunea în pneuri, tot Verstappen ?
    9 0
  • Hamilton
    Tare mi-e că anul ăsta Verstappen îmi va tăia firul! De ce nu și Red Bull s-o facă echipei mele!?
    6 0
  • Vamos Fernando!
    Allez Alpine!
    4 0
  • Mercedes zicea că o să conteste aripa spate a Red Bul.
    Ce se întamplă,de ce trenează contestaţia lui ₩ollf?
    1 0
  • StimațiFaniF1
    Daniel Popescu (admin.-ul), mi-a șters comentariul în care scriam că anul ăsta e posibil ca Verstappen să-i taie firul lui Hamilton și de ce nu și Red Bull s-o facă echipei Mercedes.
    Care să fie motivul, că n-am folosit cuvinte vulgare?
    2 0
  • Daca iar conduce Verstappen jumatate de cursa si apoi pierde din cauza strategiei, eu nu ma mai uit la sportul asta.
    3 0
  • Nu are sanse Redbull in cursa, s-a vazut ce au Mercedes in plus fata de RBR ieri in calificari pe medium. Aveau avantaj si inainte cu toata aripa aceea flexibila, acum le-au interzis celorlalti si le-a permis-o celor de la Mercedes...ce sa mai zic. Jocul banilor Mercedes. Si caucicurile astea medium sunt pe placul lor de pe la testul acela ilegal de prin 2014.
    1 3
  • Gz Redbull!
    6 0
  • Daniel Popescu
    RACE CLASSIFICATION FRANCE

    Cla # Driver Chassis Engine Laps Time Gap Interval km/h Pits Retirement Points
    1
    33
    Netherlands Max Verstappen
    Red Bull Racing-Honda RB16B Red Bull Honda 53 1:27'25.770 2 26
    2
    44
    United Kingdom Lewis Hamilton
    Mercedes F1 W12 EQ Power+ Mercedes Mercedes 53 1:27'28.674 2.904 2.904 1 18
    3
    11
    Mexico Sergio Perez
    Red Bull Racing-Honda RB16B Red Bull Honda 53 1:27'34.581 8.811 5.907 1 15
    4
    77
    Finland Valtteri Bottas
    Mercedes F1 W12 EQ Power+ Mercedes Mercedes 53 1:27'40.388 14.618 5.807 1 12
    5
    4
    United Kingdom Lando Norris
    McLaren-Mercedes MCL35M McLaren Mercedes 53 1:28'29.802 1'04.032 49.414 1 10
    6
    3
    Australia Daniel Ricciardo
    McLaren-Mercedes MCL35M McLaren Mercedes 53 1:28'41.627 1'15.857 11.825 1 8
    7
    10
    France Pierre Gasly
    AlphaTauri-Honda AT02 AlphaTauri Honda 53 1:28'42.366 1'16.596 0.739 1 6
    8
    14
    Spain Fernando Alonso
    Alpine-Renault A521 Alpine Renault 53 1:28'43.465 1'17.695 1.099 1 4
    9
    5
    Germany Sebastian Vettel
    Aston Martin-Mercedes AMR21 Aston Martin Mercedes 53 1:28'45.436 1'19.666 1.971 1 2
    10
    18
    Canada Lance Stroll
    Aston Martin-Mercedes AMR21 Aston Martin Mercedes 53 1:28'57.716 1'31.946 12.280 1 1
    11
    55
    Spain Carlos Sainz Jr.
    Ferrari SF21 Ferrari Ferrari 53 1:29'05.107 1'39.337 7.391 1
    12
    63
    United Kingdom George Russell
    Williams-Mercedes FW43B Williams Mercedes 52 1 lap 1
    13
    22
    Japan Yuki Tsunoda
    AlphaTauri-Honda AT02 AlphaTauri Honda 52 1 lap 1
    14
    31
    France Esteban Ocon
    Alpine-Renault A521 Alpine Renault 52 1 lap 1
    15
    99
    Italy Antonio Giovinazzi
    Alfa Romeo Racing-Ferrari C41 Alfa Romeo Ferrari 52 1 lap 1
    16
    16
    Monaco Charles Leclerc
    Ferrari SF21 Ferrari Ferrari 52 1 lap 2
    17
    7
    Finland Kimi Raikkonen
    Alfa Romeo Racing-Ferrari C41 Alfa Romeo Ferrari 52 1 lap 1
    18
    6
    Canada Nicholas Latifi
    Williams-Mercedes FW43B Williams Mercedes 52 1 lap 1
    19
    47
    Germany Mick Schumacher
    Haas-Ferrari VF-21 Haas Ferrari 52 1 lap 1
    20
    9
    Russian Federation Nikita Mazepin
    Haas-Ferrari VF-21 Haas Ferrari 52 1 lap 1
    0 0
  • Daniel Popescu
    F1 drivers championship after the 2021 French Grand Prix

    Driver Total
    1 Max Verstappen 131
    2 Lewis Hamilton 119
    3 Sergio Perez 84
    4 Lando Norris 76
    5 Valtteri Bottas 59
    6 Charles Leclerc 52
    7 Carlos Sainz Jnr 42
    8 Pierre Gasly 37
    9 Daniel Ricciardo 34
    10 Sebastian Vettel 30
    11 Fernando Alonso 17
    12 Esteban Ocon 12
    13 Lance Stroll 10
    14 Yuki Tsunoda 8
    15 Kimi Raikkonen 1
    15 Antonio Giovinazzi 1
    17 George Russell 0
    17 Nicholas Latifi 0
    17 Mick Schumacher 0
    17 Nikita Mazepin 0

    ----------------------------------------------------------

    F1 constructors championship after the 2021 French Grand Prix

    Team Total
    1 Red Bull 215
    2 Mercedes 178
    3 McLaren 110
    4 Ferrari 94
    5 AlphaTauri 45
    6 Aston Martin 40
    7 Alpine 29
    8 Alfa Romeo 2
    9 Haas 0
    9 Williams 0
    2 0
  • Se pare că dominația combinației Merc-Hamilton se apropie de sfârșit. Am spus la începutul sezonului că nu cred într-un nou miracol a lui Newey și m-am înșelat amarnic ! Se pare că se repetă povestea de succes a lui Vettel, de data aceasta cu Max în rolul principal ! Un Max cu adevărat imperial astăzi !
    Cât despre Ferrari ... vai mama lor ! Nu mai am nici cea mai mică speranța că din 2022 vor însemna și ei ceva, prea varză sunt la ora actuală !
    7 2
  • Aurel Craciun
    @DAV
    A reușit și moșul de Alonso să le dea na-na la cei de la Ferrari. Se vede că după câteva circuite de acomodare Alonso își ocupă locul și termină fiecare etapă în puncte. Frumos ce au făcut RedBull azi
    4 1
  • Costel
    se strange latul la Brackley!
    Toto-i dezmembrat,
    *inestimabilul* resemnat,
    Bottas *descaltat* de strategii Benz AMG....
    Respect Max!

    Respect Sebastian!
    ....un extrem de consistent loc 9 dupa 38 de tururi parcurse pe hardurile din grila!!!!

    Leclerc, poate ca-i cel mai oportun moment sa ia in calcul o reconversie profesionala dupa colapsul de astazi, demarat de pe 7 abia a reusit sa incheie pe un jenant loc 16 si la peste un tur de olandez, asta dupa aceleasi doua treceri pe la boxe, monegascul fiind de departe cel mai gurmand pilot in ingurgitarea pe nemestecate a cauciucurilor, micu' print reusind rusinoasa contraperformanta de a schimba mediile din grila chiar inaintea lui Tsunoda!
    3 2
  • Marius
    @DAV,felicitari ca ai tăria sa recunoști ca te_ai înșelat, Newey mai are multe de spus.
    3 0
  • Vreau să-mi exprim public dezamăgirea faţă de redacţia AUTOMARKET a cărei abordare chiar nu o înţeleg. Printre cele mai comentate articole sunt cele de Formula 1. Cu toate acestea lipsa de informaţie sau tardivitatea afişării ei ...pun cititorii în situaţia de a comenta la un articol despre Ocon etapa de ieri (pentru că nu au un alt articol unde să poată comenta- articol care ar fi trebuit să apară în maxim 15 minute de la sfârșitul cursei). Prin acest comportament redacţia arată dezinteresul pe care-l manifestă faţă de iubitorii acestei secţiuni. Aş vrea să spun că în semn de protest nu voi mai comenta despre f1 (cel puţin până la remedierea situației) dar...nu pot, pentru că îmi place acest sport.
    10 0
  • Am mai propus si incerc sa mai vin cu aceasta propunere, de a "emigra" pe un site serios si de specialitate. Majoritatea de aici suntem oameni seriosi adicted F1, ar fi pacat sa ne irosim timpul pe o pagina care nu da doi bani pe acest sport minunat.
    11 0
  • Costel
    D-le Monenciu,
    sunteti fanul coechipierului lui Bottas, nu-i asa?
    ...fiindca nu gasesc alta explicatie pentru a ascunde acest usturator esec incasat de supremul pigmentat si la 18 ore distanta de incheierea grand-prix-ului Frantei....

    D-le Monenciu,
    sunt convins ca intelegeti ca n-aveti cum sa va opuneti inevitabilului, la Brackley se darama sandramaua!
    1 1
  • @Sumi7
    Corect, hai să ne mutam, chiar nu merită să rămânem pe un site care nu dă doi bani pe sportul din titlu și mai ales pe iubitorii sportului respectiv ! Dar unde ? Singurul site profesionist, după părerea mea, și actualizat permanent, mă refer la "Pitstops", nu are secțiune de comentarii. Altul ?
    2 0
  • FaniF1
    Ar mai fi o idee bună și o cale ușoară de a ne strânge cu toții la un loc în care să publicăm prin "share" și să comentăm chiar noi știri: o pagină a noastră de Facebook
    0 0
  • @Costel
    "Respect Sebastian!"- te simt de la distanță cât de aproape ai fost să scrii "iubi-l-aș pe Sebastian, idolul meu!".
    Fraților, ăsta mă face să cred că în cazul unui eșec al vițelului se udă la pantaloni, dar tot odată în cazul unul unui rezultat cel puțin bunicel, pt.că e Costeluș în stare să facă din țânțar armăsar, tot se udă la pantaloni dar într-un mod mai cleios, dacă înțelegeți ce vreau să spun. :)))
    5 4
  • @Costel
    "Respect Sebastian!"- te simt de la distanță cât de aproape ai fost să scrii "iubi-l-aș pe Sebastian, idolul meu!".
    Fraților, ăsta mă face să cred că în cazul unui eșec al vițelului se udă la pantaloni, dar tot odată în cazul unul unui rezultat cel puțin bunicel, pt.că e Costeluș în stare să facă din țânțar armăsar, tot se udă la pantaloni dar într-un mod mai cleios, dacă înțelegeți ce vreau să spun. :)))
    1 2
  • https://f1manager.ro/
    2 0
  • Marco Provera
    The tyre strategies for each driver:

    Stint 1 Stint 2 Stint 3
    Max Verstappen C3 (18) C2 (14) C3 (21)
    Lewis Hamilton C3 (19) C2 (34)
    Sergio Perez C3 (24) C2 (29)
    Valtteri Bottas C3 (17) C2 (36)
    Lando Norris C3 (24) C2 (29)
    Daniel Ricciardo C3 (16) C2 (37)
    Pierre Gasly C3 (17) C2 (36)
    Fernando Alonso C3 (18) C2 (35)
    Sebastian Vettel C2 (37) C3 (16)
    Lance Stroll C2 (34) C3 (19)
    Carlos Sainz Jnr C3 (17) C2 (36)
    George Russell C3 (17) C2 (35)
    Yuki Tsunoda C3 (15) C2 (37)
    Esteban Ocon C2 (28) C3 (24)
    Antonio Giovinazzi C2 (28) C3 (24)
    Charles Leclerc C3 (14) C2 (24) C3 (14)
    Kimi Raikkonen C2 (33) C3 (19)
    Nicholas Latifi C3 (18) C2 (34)
    Mick Schumacher C3 (15) C2 (37)
    Nikita Mazepin C2 (31) C3 (21)
    5 0
  • @Aurel Craciun
    Hai lasă-mă, le-a dat moșneagul na-na celor de la Ferrari ? Da' cine nu le-a dat în afară de amărâții de la Haas ? Îi faci moșneagului un titlu de glorie din faptul că a terminat o cursă în fața unora care au fost ciuca bătăilor de data asta ? Mai ușor cu pianul pe scări ...
    3 7
  • Ceea ce se petrece acum in F1 e cel mai bun lucru care se putea întâmpla pentru competiție si suporterii acestui sport. Primii care se bucură trebuie să fie fanii lui Hamilton. Doar având un concurent pe măsură (pilot-mașină) poate demonstra cât de bun este si ca cele 6 titluri cu MB nu s-au datorat in special masinii.
    4 0
  • FaniF1
    Crearea unei pagini personalizate pe Facebook n-ar strica. Acolo am putea chiar noi da share unor știri noi apărute și apoi a le comenta.
    1 0
  • Aurel Craciun
    @DAV
    Aici fiecare are un pilot favorit și o părere mai mult sau mai puțin subiectivă. Mânuțele roșii se dau după cum și fiecare cu cine ține. Așa că nu îmi voi schimba postările. Toate mânuțele roșii să vină la mine
    4 0
  • Costel
    Dom' DAV,
    musai ca accident a fost in prima cursa, cea de la Bahrain, cand micu' print a terminat in urma mexicanului, demarat de pe linia boxelor in prima sa cursa cu RBR....
    Dom' DAV,
    da' iata ca crahul profesional al micului print continua cu o cadenta care-ar trebui sa genereze ingrijorare oricarui fan responsabil al Scuderiei...
    Tsunoda, demarat de pe linia boxelor la Paul Ricard, a reusit sa-l ridiculizeze pe monegasc, japonezul fiind la doar a 7-a cursa in F1!
    Rusell si Giovinazzi, clasati de asemenea in fata *salvatorului* Scuderiei nu se califica in a fi amintiti, cei doi avand totusi o experienta suficient de vasta in F1, de peste un sezon in Marele Circ....
    1 0
  • https://www.youtube.com/watch?v=H_Ty1fYKGkQ
    4 0
  • Până se actualizează acest site:

    https://f1manager.ro/stiri/victorie-epica-a-lui-max-verstappen-la-mp-al-frantei
    1 0
  • @Dom' Costel
    Dom' Costele, am o considerație mult prea mare pentru matale că să-mi permit să-ți spun că bați câmpii, comparând mere cu pere și răchite cu micșunele. Deci nu-mi permit ! Da' să uiți deja că Leclerc ți-a călcat în picioare șampionu' timp de doi ani, mi se simptom de Alzheimer ...
    Ferrari vin după căruța de anul trecut, pe care au făcut-o să se miște onorabil pe majoritatea circuitelor, cu toate interdicțiile în dezvoltare. Acum sunt pe patru la constructori, iar Leclerc pe șase la piloți.
    În același timp, Aston a fost anul trecut pe patru, în fine, sub alt nume. Și a venit șampionu' !!! Salvarea absolută, promisiunea unui viitor mai aurit decât ăla al lui Ceașcă !!! Și a luat o echipă câștigătoare de GP !!! Unde sunt acum ? Păi Aston a picat pe șase la constructori, iar Vettelică pe zece, cu jumătate din punctele lui Leclerc ! Deci ?
    Dom' Costele, eu te înțeleg că ești extaziat fiind contemporan cu șampionu', da' totuși, nu exagerezi puțin, cam mult ?
    3 0
  • Nu mai tot criticati atata. Automarket s-a dovedit a fi cel mai longeviv astfel de forum/site datand dintr-o perioada cand facebook-ul nici nu prea exista. Acuma nu sunt nici ei perfecti dar sunt mereu aici pentru noi cu stiri din motorsport
    6 1
  • Costel
    Dom' DAV,
    n-ai decat sa negi crunta realitate, nu-i prima data, doar ca suntem anuntati de clasamentul provizoriu al pilotilor, Sainz se afla mai aproape ca niciodata, iar rusine mai mare ca micu' print sa termine sezonul taman in urma spaniolului mie imi este foarte greu sa identific.....

    Dom' DAV,
    situatia complicata in care se afla Leclerc, cel caruia nu-i mai sunt amputate sansele la victorie in fiecare cursa de catre *vinovatul de serviciu*-Sebastian Vettel, face ca dumneata sa nu-ti refuzi o comparatie care-ar trebui sa lipseasca tuturor acelora care respecta competitia de F1:
    echipe de uzina vs echipe de client....

    Aston functioneaza intr-un sopron pe langa Silverstone, Sebastian este cel care incearca din rasputeri si, iata, chiar reuseste, sa-i ghideze spre lumea buna a motorsportului planetar, Ferrari in schimb, detine cel mai notoriu pedigree al F1 de decenii intregi iar micu' print lasa impresia in prea multe momente ca ia in calcul sabordarea rezultatelor celor din Maranello....

    Dom' DAV,
    esti mai partinitor ca un prichindel, chiar ai uitat circumstantele in care mancatorul de fasole a castigat pe *Ovalul* din Bahrain in 2020?!?
    .....fara suferindul suprem de SARScov2, cu un Bottas mai resemnat ca niciodata pe final de sezon, cu un Russel rapus de propriul entuziasm, cu o atingere *divina*(pana pe spate) din partea micului print la cateva secunde dupa start.....
    ....vorba stimabilului domn @Neutru la vremea respectiva: karma
    3 2
  • @Dom' Costel
    Auzi dom' Costele, da' să fii cvadruplu campion mondial și să șteargă pe jos cu tine un cvasidebutant, întreb și eu pentru un prieten, oare umilință mai mare poți să identifici ?
    Dom' Costele, atâta timp cât îți dă Mercedes totul moca, șasiu, motor, etc, etc, poți avea sediul și într-o garsonieră, că nu mai contează. Singura parte pe care nu le-o asigură nemții, sunt piloții. Așa că au trebuit să se mulțumească cu băietu' lu' tata și cu un expirat ...
    Îi învață Vettelică să meargă în pas de defilare spre culmile formulei 1 ? Pe cine ? Pe nemți, cu materialul lor ? Hai dom' Costele, asta-i ca și cum l-ai învăța pe tac'tu să facă copii ...
    Zici ceva de karma mâncătorului de fasole ? Hai să vedem, până la final, și karma mâncătorului de varză ! Mi-e teamă însă că ne vom plictisi uitându-ne în zare ...
    Împreună cu stima și considerația pe care cred că le meriți pentru consecvență, îți doresc noapte bună dom' Costele.
    4 3
  • Si a reaparut Mircea cu userul vechi, a zis ca va reveni cand Mclaren va scoate capul de tarana. Nah, acum cu motoare Mercedes, scot capul din tarana atat Mclaren, cat si Rozalinda-Frunzica care e copia Mercedes, anul trecut si-au luat amenda ca aveau monopost identic cu Mercedes...
    Anul asta au inceput mai greu, pun update-urile Mercedes gradual ca sa nu mai para "identica". Hai ca doar se vede de la o posta.
    Costele, lasa-ma cu Vettel, e pilot bun si atat, ma uit insa la Perez, care nu a ajuns pe la Ferrari din cauza lui Vettel, pe unde a fost, a facut numai lucruri bune. S-a adaptat foarte repede si la monopostul RBR, omul se vede ca e foarte bun si doar nesansa l-a facut sa nu ramana la echipele mari mai mult timp sau a facut-o un momentul inoportun(Mclaren). Imi si aduc aminte cum la Mclaren dupa ceva curse, deja se batea cu Button si acesta era fortat sa ceara echipei ca Sergio sa se potoleasca. L-au tarasit dupa primul sezon.
    Mircea, te distrezi cu 2 nickname-uri?Toata lumea te stie de atatia ani, Costelinio-Mirciulica.
    Sa nu imi spuna nimeni ca a venit deodata acest fan al lui Vettel ca nu il cred. Vettel e pilot bun dar la Ferrari, din cauza presiunii "micului print", cum il denumeste Costelita, l-a cam fortat sa se intoarca cu monopostul in majoritatea curselor. Se stie ca la fel a facut si prin 2018 cand putea castiga campionatul dar s-a rasucit pe traseu in bataliile cu Lewis. Cand are masina egala cu Lewis sau alt oponent din alta echipa, nu castiga, el castiga doar cand monopostul are ceva in plus, cu mult fata de competitie.
    6 4
  • Neutru
    @ALex Zici că Vettel e pilot bun și atât. Păi toți sunt buni și atât dar norocul (șansa) fiecăruia diferă. Ar trebui să-și țină „ciocul mic” toți „marii piloți” că fără noroc ar fi anonimi. Marele Sir Hamilton în 2005 în GP2 se uita în sus la Rosberg care devenea campion și ajungea în F1. Dar ghinion ajungea la o echipă mediocră unde a fost „mediocru”. Anul următor, 2006, fără Rosberg „pata de culoare” devine campion în GP2 și gata dispărea de pe circuite. Norocul lui că Ferrari și Schumacher sunt somați să se oprească că „omoară spectacolul”. Acest noroc are și nume Bernie Eclestone (sper că l-am scris corect) pe care „Marele pilot” îl acuza de rasism. Datoriă transferului rapid și neanunțat din timp, Kimi la Ferrari, McLaren rămâne fără pilot și din milă Denis îl ia în echipă pe cel care la „greu” îl v-a părăsi și pe care-l făcuse campion cu cea mai performantă echipă din F1 din acea perioadă. Norocul (șansa) joacă rolul principal pentru „campioni”. Repet „ciocul mic” că mai sunt și oameni care au memorie. Am scris de Senna și probabil mulți fani sau simțit atacați dar eu am văzut și cursele din acei ani am citit și interviurile lui în care se cosidera „aproape Isus”. Vorbele lui scoase din interviuri. Nimeni nu este perfect.
    4 2
  • Am zis cu ceva timp in urma că nu mai postez comentarii pe acest site, datorita politicii de cenzura pe care o implementează Automarket. Din păcate, aici este singurul loc unde se "analizează" fiecare cursa de către diverse persoanje, chiar daca știrile despre cursa respectiva lipsesc cu desăvârșire de pe site. Acest sezon este cel mai spectaculos din 2012 încoace. Hamilton a descoperit ce înseamnă să ai o mașină comparabilă ca performanță, raportat la concurență. RedBull este surpriza plăcută a acestui sezon. Sergio Perez a arătat că își merită locul in echipa austriacă. Norris este un pilot extraordinar, care alături de Leclerc și Verstappen are potențial de campion mondial. Alonso începe să își între in ritm, iar Ocon deși și-a prelungit contractul, nu îi va putea face față spaniolului în a doua jumătate a sezonului. E o stagiune interesantă, sper sa avem spectacol până în ultima cursă de F1 a lui 2021, iar Verstappen să câștige titlul mondial.
    8 1
  • Neutru
    @AyrtonSenna1991 Acest site are un mare avantaj, poți posta fără autentificare. Peste tot îți vor datele personale. Toți au arhive imense de date. Cei care au ceva de spus dar nu vor să fie înregistrat în arhiva cuiva chiar dacă primește asigurări de protecția datelor renunță. Aici se selectează comentariile, deși cel mai tare cenzor trebuie să fii tu. Nu poți mereu(cel puțin eu) și se mai șterge din comentarii. Nici istoria oficială nu-i cea mai corectă dar alta o interzic politicienii(Statul). Despre sezonul de F1 ai dreptate.
    5 0
  • Costel
    Dom' DAV,
    din doua una....ori esti turc, ori esti troll !

    Dom' DAV,
    prea putin oferi pentru anvergura pe care pretinzi ca o posezi....
    1, 2 ,3, Vettel a gresit in Sachs!
    1, 2, 3, Vettel a gresit la Hockenheim in 2018!
    1, 2, 3, Vettel a gresit in grand-prix -ul Germaniei in urma cu 3 ani!

    Dom' DAV,
    vorbeste domne de ultima cursa!
    vorbeste domne despre faptul ca a aparut peste noapte un japonez de doi coti la o echipa de client si care nici nu ajunge la pedale cum trebuie, iar acesta ti-a dezmembrat febletea dupa 7 curse bifate in F1 si, culmea, demarat de pe linia boxelor!

    Dom' DAV,
    te faci singur vinovat pentru faptul ca Alexandru Monenciu refuza sa actualizeze articolele privind rezultatele din gp-urile de F1!
    ...care sa fie satisfactia profesionala a d-lui Monenciu?!?
    ...sa te auda pe dumneata cum rostesti neincetat ca Vettel a gresit in virajul Sachs in deceniul trecut?!

    Dom' DAV,
    micu' print, slabiciunea nefundamentata de nimic a domniei tale, avea un palmares in F1 similar subsemnatului, asta fara generozitatea lui Sebastian Vettel atat la Spa cat si la Monza in 2019 !!!
    2 3
  • @Mircea
    Nu te contrazic dar hai, încearcă să trăiești la prezent nu la trecut, doar așa îți poți construi un viitor strălucit. Și legat de ce face admin.-ul cu site-ul ăsta, nu-i mai lua apărarea: fapta faptă rămâne.
    2 0
  • @Dom' Costel
    Măi dom' Costele, matale chiar mă faci să cred că ai oareșice afinități cu "neamțul" ăla de-i zice Alzheimer ! Ți-am spus eu vreodată locurile pe unde a greșit Vettelică ??? I-am reproșat eu greșelile făcute, per bucată ??? Nici nu aveam cum dom' Costele, șampionu' lu' matale a făcut-o pe balerina și a dat-o de garduri cam peste tot în ultimii ani ! Și de prea multe ori ca să-l poți prezenta acum ca pe o tânără fecioară, curată ca lacrima, după doar două curse ! Două titluri mondiale a mâncat unei echipe și unor oameni care au muncit din greu pentru ele !
    Bine măcar că am aflat de ce site-ul ăsta nu-și mai actualizează știrile ! Că-l critic eu pe Vettelică ... îmi dai și mie ce fumezi tu ?
    Dom' Costele, sunt destul de sigur de două lucruri. Nu sunt nici turc, nici troll. Dar sunt convins că tu ești un taliban înrăit, adică tipul ăla care și-a pus ochelarii de cal, și-a acoperit urechile și în afară de ce vrea, nu mai vede și nu mai aude nimic. Ca să nu mai zic de totala negare a oricărei logici elementare.
    Și cu asta punct dom' Costele, promit solemn să nu te mai inoportunez. Aștept să faci același gest.
    4 1
  • Aurel Craciun
    @Costel
    Gaydon e la distanță de 30 mile de Silverstone, aceeași distanță fiind și față de sediul central Aston Martin din Birmingham (dar în direcție opusă). De altfel sediile centrale Aston Martin și McLaren sunt la 1 milă distanță una de alta ( mă refer la firmele mamă nu F1). Mai aproape de Silverstone e fabrica celor de la Haas (Banbury). Când voi avea timp o să fac o vizită în Gaydon să văd "sopronul" celor de la Aston Martin F1 team
    3 0
  • 33+11=44
    https://m.youtube.com/watch?v=RVr3C8nAucA
    2 0
  • FP1 Austria - Digisport 1, ora 12.30.
    4 0
  • Înțelegând de la Costel motivul real pentru care nu se mai actualizează acest site, m-am gândit să iau măsuri.
    În cursa din Austria îmi propun să urmăresc un singur pilot (dacă apare pe ecran alt monopost/pilot am să închid ochii, pentru că nu merită).
    Pilotul acesta, de 4 ori campion mondial în perioada în care a avut cea mai proastă masină de pe grilă, sigur se va bate la câștigarea cursei. Numai o conjunctură nefavorabilă l-ar face să rateze top 3. Este pilotul cu cel mai tare psihic din caţi am văzut.
    4 1
  • Costel
    Dom' DAV,
    ti-am oferit inca de ieri o palma verde, asta fiindca un razboi rece intre domniile noastre este singura varianta care se muleaza ireprosabil pe actuala stare de fapt...

    Dom' DAV, inainte sa intram in razboi, inca ceva...
    chiar mai crezi ca-i oportun ca micu' print sa apara pe RBRing in acest week-end dupa lamentabila mostra de pilotaj din Franta?
    ...nu de altceva dar am convingerea ca generozitatea austriaca poa' sa-i puna la dispozitie monegascului un alt traseu la fel de ofertant, SalzburgRing, locatie in care-ar putea performa in voie alaturi de SF21 iar perspectiva unui rezultat notabil pentru *salvatore della Scuderia* n-are de ce sa mai stationeze in dreptul notiunii de himera....
    0 2
  • Costel
    @Aurel Craciun,

    https://youtu.be/Gy-8SqLdxkI?t=183
    0 0
  • @Nică Când va câștiga Hamilton și va mai câștiga, articolul va fi scris în câteva minute. Se v-a folosi termenul „SIR” de 6-8 ori, vor fi amintite performanțe reale și închipuite și vom afla cât de rasiști sunt europeni și cât de discriminat este campionul. Pardon, multiplu campion.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru