McLaren va refolosi în China motoarele cu defecţiuni tehnice din Malaysia

de Daniel Popescu
Joi, 02.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren a dezvăluit că va putea folosi motoarele cu defecţiuni tehnice din Malaysia şi în Marele Premiu al Chinei, după ce a înlocuit unele componente.

Motoarele primare nu s-au deteriorat. Acestea vor fi motoarele şi pentru următorul Mare Premiu.

Ron Dennis
CEO McLaren Group
Fernando Alonso a fost nevoit să se retragă prematur din Marele Premiu al Malaysiei din cauza unei defecţiuni tehnice la răcirea sistemului ERS, în timp ce coechipierul său Jenson Button a abandonat în urma unei probleme la turbină.

Iniţial, au existat temeri că echipa va fi nevoită să treacă deja la cea de-a doua unitate de propulsie pentru ambii piloţi, însă Ron Dennis, CEO-ul McLaren Group, a dezvăluit că ambele motoare pot fi folosite şi în Marele Premiu al Chinei de la sfârşitul săptămânii viitoare.

"Motivele abandonurilor au fost uşor înrudite, dar nu identice. Motoarele primare nu s-au deteriorat, pentru că ne-am oprit la timp. Acestea vor fi motoarele şi pentru următorul Mare Premiu, cu toate că unele componente legate de fiabilitate au fost schimbate", a declarat britanicul pentru publicaţia Motorsport.

Ambii piloţi au avut numai cuvinte de laudă despre performanţă la rularea în virajele de mare viteză şi despre caracteristicile frânelor.

Ron Dennis
CEO McLaren Group
Ambele abandonuri au survenit într-un moment în care Alonso şi Button ocupau locul nouă în cursă, iar Dennis susţine că McLaren a învăţat din nou foarte multe lucruri de pe urma participării în cursa din Malaysia.
Prin urmare, britanicul este convins că echipa va înregistra progrese graduale spre fruntea grilei de start.

"Ambii piloţi au avut numai cuvinte de laudă despre performanţă la rularea în virajele de mare viteză şi despre caracteristicile frânelor. Avem numeroase aspecte pozitive după acest weekend. Cred că am fost foarte puternici în anumite porţiuni ale circuitului. Este evident că nu suntem acolo unde vrem să fim în privinţa motorului, şi acest lucru este valabil şi pentru Honda, dar vom ajunge acolo", a adăugat el.

Via Motorsport

Comentarii (13)

  • @Mircea Mclaren
    uite cine vine la ferrari din iunie...jock clear..
    http://f1grandprix.motorionline.com/jock-clear-in-ferrari-dal-prossimo-mese-di-giugno/
    ferrari is buildin an.....
    4 4
  • McLaren a dezvaluit ca au reusit sa descopere cauza problemelor de performanta a monopostului.

    Se pare ca la inceputul programului de dezvoltare, au downloadat din gresala regulamentul tehnic pentru gp2 :)))))))))))
    9 6
  • Pt Mircea asta încă mai e o glumă de 1 Aprilie, la fel și cele două curse care au trecut.
    5 4
  • Mclaren este o echipa buna, nimeni nu poate contesta asta. O spun in calitate de fan Ferrari. Insa mai e mult pana departe desi in ultima cursa au aratat un progres evident. Zvonurile spun ca mai au de descatusat aprox 150-175 CP. Cand vor face asta ii vom vedea in top 3. Progresul probabil va fi gradual de la cursa la cursa. Daca reusesc sa termine in China, vor termina in puncte iar asta e un lucru bun. Mclaren are o rata buna si rapida de dezvoltare a monopostului in timpul sezonului.
    Forza Ferrari!
    9 3
  • Scuze am gresit mai sus, am vrut sa spun ca sunt fan McLaren.
    6 7
  • ferr1, intreaga echipa preferata a lui Mircea a devenit o gluma odata cu plecarea lui Hamilton care a fost baiat destept si a ales sa nu-si ingroape cariera.
    Daca nu ma lasa memoria nu au mai castigat nimic din 2012 si ulterior au prins un singur podium in Australia 2014.
    4 4
  • Gigi, ai scris "a fost" gresit.
    McLaren nu va prinde podium anul acesta. Mare minune daca fac in 2015 cate puncte a facut Ferrari la cursa trecuta.
    2 5
  • Sunt fan Ferrari si anul acesta vor castiga campionatul. Dar vreau un duel clasic cu Mclaren! Ce e rau in asta? Ca iubitor al sportului vreau sa vad si Mclaren in fata. Ca cat victoria este obtinuta in fata mai multor adversari puternici cu atat va fi mai dulce!
    7 2
  • Dupa cum precizeaza dl. Ron Denis si eu ma bucur ca pilotii apreciaza rularea la viteza (nu prea mare) si franele. Asa mi s-a spus si mie cand mi-am luat prima dacie: ... important este sa tina franele. Si adevarul este ca asa a fost...franele tineau pentru viteza era atat de mica...

    Trecand de la ironie la realitate, adevarul este ca McLaren arata potential de dezvoltare dar in mod obligatoriu trebuie sa dezvolte cum trebuie motorul. Inca o data, cred ca este nepermis pentru Honda ca dupa 1 an de zile in care sa creeze, testeze si sa imbunatateasca au adus o solutie nefunctionala. Ca fan al lui ALO astept cu interes sa vad cum vor evolua, dar ca fan Ferrari sper sa vad cat mai mult rosu pe podium.
    6 1
  • altair19
    As dori si eu sa stiu si eu sursele care mentioneaza faptul ca mclaren mai au de "descatusat" 150 -170 de cai. Lumea tot vorbeste despre acest fapt si la aceasta stire cat si la altele despre mclaren.
    Aceste sustineri par a fi doar pentru moralul fanilor si voi explica de ce spun asta: de exemplu force india, teoretic are acelasi motor ca si mercedes dar din punct de vedere aerodinamic si al sasiului stau foarte rau...ceea cea inseamna ca mclaren cu un pachet aerodinamic si un sasiu bun sunt tot pe la nivelul force india dar au 170 de cai deficit???? Inseamna ca daca mai recupereaza cei 150-170 de cai despre care vorbesc fanii, nu numai ca vor fi in fata dar le vor da si cateva secunde pe tur celor de la mercedes!?
    Cel mai probabil mai au un deficit de 70-80 de cai, dar niciun caz dublu!
    Astept contra-argumente si sa imi spuneti si mie sursele de unde luati informatiile astea, intrucat as vrea sa fiu corect informat.
    6 1
  • @qaz

    Nu este o gluma echipa Mclaren. O sa vezi.
    7 6
  • Ha,ha,ha...
    @altair19

    Felicitari!Asta da punct pe "i" !
    Sunt multe zvonuri si cai putere rezerva pe aici,nu doar despre McLaren,insa de la cursa la cursa vedem ca nu-i chiar asa,prea mult accent pe puterea motoarelor,insa nu e chiar totul! ;)
    0 1
  • ProfiBv
    Sunt fost fan Ferrari . Dupa plecarea lui J. Tod si alui Shumi eram rupt in doua parti Ferrari / Shumi . Acum merg pe mina lui Alonso pina la capat .
    Sper sa nu regrete prea repede ca a ales Honda .
    Felipe Masa a rabdat si uite ca vin si rezultatele....ma bucur pentru un fost ferrarist ...a fost destul locotenent .
    In rest vreau dueluri ca in "90 ....pe mina pilotilor e spectacolul nu pe motorizare sau sasiu.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru