Feedback

Red Bull anunță că noul regulamentul tehnic ar putea fi amânat pentru 2023: "Aproape toate echipele își doresc asta"

de Daniel Popescu, Foto: Red Bull Content Pool
Miercuri, 01.04.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
25 - 27 Septembrie
Vineri
Antr. lib. 1: 11:00
Antr. lib. 2: 15:00
Sambata
Antr. lib. 3: 12:00
Calificari: 15:00
Duminica
Cursa: 14:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Echipele de Formula 1 își doresc ca noul regulament tehnic să fie amânat pentru sezonul 2023, potrivit declarațiilor făcute de oficialii Red Bull.

FIA a decis recent ca noul regulament tehnic al Formulei 1 care urma să intre în vigoare în 2021 să fie amânat pentru sezonul 2022, ca urmare a pandemiei de coronavirus.

Cu toate acestea, Christian Horner, șeful celor de la Red Bull Racing, a dezvăluit că cele mai multe echipe intenționează să solicite o amânare și mai lungă, până în 2023.

Argumentul echipelor este că o amânare doar până în 2022 va genera costuri de dezvoltare semnificative în cursul anului 2021, în condițiile în care bugetele vor fi semnificativ mai mici ca urmare a faptului că televiziunile nu vor plăti drepturile TV pentru cursele anulate în acest an.

"Vorbim despre amânarea regulamentului cu încă un an, pentru că ar fi complet iresponsabil să avem astfel de costuri de dezvoltare în 2021.

Pare să fie un acord de ansamblu, dar trebuie să fie ratificat de FIA pentru ca aceste costuri de dezvoltare să fie împinse în 2022 pentru a fi introduse în 2023", a declarat el pentru BBC.

Regulamentul pentru șasiu și alte componente va rămâne același în 2021, iar echipele vor avea dreptul să opereze doar modificări de natură aerdonamică. Nu este clar dacă actualele monoposturi ar urma să fie practic folosite și în 2022.

"Cel mai important lucru este să avem stabilitate.

Când faci schimbări apar costuri, iar în prezent păstrarea regulamentului este cea mai responsabilă metodă pentru a menține costurile reduse", a adăugat el.

Via The Race

Comentarii (6)

  • Urmeaza si criza economica. Din ce in ce mai bine.

    Alta cursa de piloti reali pe simulator. Interlagos, turisme (nu stiu ce erau) si fara setup, practic toti cu aceeasi masina. A castigat iar Max. Lando pe doi. Deci Max le are si cu turismele. Bine, pe pista nu erau alienii din simracing, dar nu asta am vrut sa vad ci cum merg pilotii reali pe simulator si cum se mai schimba ierarhiile. Desi pe pista erau piloti de turisme, a castigat un pilot de monopost.
    2 1
  • Mai bine ar pune lacatul pe circul asta.

    Daca la momentul aparitiei (si pana in anii 2000) reprezenta varful tehnolgic in domeniul auto si o batalie intre geniile pilotajului acum e doar o masinarie de facut bani.

    Motiv pentru care nu se va inchide.
    7 0
  • pusthiu
    E diferenta de la cer la pamant din punct de vedere tehnologic intre masinile actuale si cele de dinainte de 2000. Nu se observa din cauza timpilor pe tur dar asta din cauza restrictiilor. Acum ai carburantul limitat. Asa ca masinile actuale au electronica mult mai avansata. Franele sunt prin fire, urmeaza sa le faca wireless? Recuperarea energiei de la franare. Dezvoltarea se face la foc continuu in simulatoare. Iar pilotii nu sunt cu nimic mai prejos.
    3 1
  • danbiciclar
    2023...se vor mai fabrica autoturisme cu motoare termice ?
    4 1
  • Nu, ne vom intoarce la aburi. Fiecare isi face motorul cu aburi acasa daca vrea motor.
    3 0
  • Ma uit la mai multe curse decat inainte. Se dau astia in simulator in fiecare seara.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru