Red Bull pregătește un update pentru prima cursă a sezonului: îmbunatățirile erau planificate pentru China

de Daniel Popescu
Marti, 12.03.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull a anunțat că va introduce pe monopost în Australia un update care inițial era planificat pentru Marele Premiu al Chinei, a treia cursă a noului sezon.

În mod tradițional, echipele de Formula 1 pregătesc un prim update major pentru monopost cu ocazia startului sezonului european la Barcelona.

Cei de la Red Bull au avut însă o planificare mai ambițioasă și au decis să pregătească un update pentru a treia cursă a sezonului, care va avea loc pe circuitul de la Shanghai. Iată însă că inginerii echipei austriece au reușit să pregătească noutățile tehnice chiar pentru cursa de debut a noului sezon, care se va desfășura pe circuitul de la Melbourne din Australia.

"Componentele pregătite pentru a treia cursă a sezonului au fost devansate datorită presiunii pe care Adrian Newey a exercitat-o pentru a le avea pe monopost la Melbourne. RB15 este cu siguranță cel mai bun și cel mai scump monopost din istoria Red Bull, dar luam în calcul eficientă și perfecțiunea tehnică a componentelor", a declarat consultantul Helmut Marko.

În plus, Marko susține că Red Bull nu are nimic de reproșat celor de la Honda înainte de startul campaniei, în contextul în care echipa a fost scutită de defecțiuni tehnice pe parcursul testelor de la Barcelona.

"Au fost multe voci negative care au spus că Honda nu poate face față.

Dar nu am avut niciodată teste atât de lipsite de probleme", a adăugat Marko.

Declarațiile sale vin în contextul în care Red Bull anticipează că va obține cel puțin cinci victorii în sezonul 2019 și că are un monopost mai rapid decât Mercedes.

Via Autosport

Comentarii (10)

  • SIMPLE MINDS
    La cum *performeaza* Helmuth Marko la nivel declarativ am convingerea ca urmatoarea declaratie nu va fii facuta decat dintr-o rezerva a AKH iar medicii vor restrictiona cat mai mult cu putinta accesul mass-media invocand odihna si linistea de care are atata nevoie celebrul lor pacient. :-))
    Sunt convins mai mult ca oricand ca nu a renuntat nici la nastrusnica idee pana nu demult de a face din Verstappen cel mai tanar campion mondial al F1.
    Cu certitudine un sezon interesant in fata noastra iar pentru reprosuri.... putintica rabdare ,este loc suficient incepand cu ziua de luni, 18.03.2019 :-))
    14 3
  • Probleme Gogule ? Mie mi se pare cel putin ciudata graba cu care au devansat pachetul pregatit pentru China. Pai nu spunea Max, la lansarea monopostului, ca nu s-a simtit niciodata mai fericit si mai multumit de cum se comporta masina ?
    La fel Mercedes, nu chiuia Hamilton in cockpit ca niciodata nu a avut atat de bune senzatii cu noua masina ? Ca dupa cateva zile sa vina cu un nou pachet aerodinamic ?
    Neavand incredere nici in faptul ca Ferrari ar fi in fata, ajung la concluzia ca cele trei mari echipe au cam fost prinse cu pantalonii in vine, de schimbarea regulamentului, si ca incearca, disperati, sa dreaga busuiocul !
    Asta nu inseamna ca vor fi depasiti de altii, distanta a fost prea mare, dar se vede ca plutonul s-a compactat si diferentele sunt mai mici.
    8 2
  • Ha,ha,ha...
    Ce politica scarboasa asta cu "reducerea costurilor", efectul este chiar opus, nici nu era greu de anticipat. Ce spune domnul asta: "RB15 este cu siguranță cel mai bun și cel mai scump monopost din istoria Red Bull...!?
    Pai parca era pe "ieftineala", nu de asta se tot schimba regulamentele? Mai au putin si le trec pe GPL, si tot mai scumpe de la an la an...
    12 0
  • Eu zic să le dea titlul din Australia, să nu ne mai obosim cu tot sezonul, că ei deja din declaratii au o rachetă, câștigă curse, spulberă concurența.
    Oare câți bani le dă Honda pentru declarațiile astea? Bănuiesc că japonezii bagă o căruța de bani în echipă.
    Nu zic că n-ar putea câștiga, orice e posibil, dar regula asta nu e valabilă când știi că au motor Honda :)) Și pe actualul regulament, diferența aia nu se mai recuperează. Trebuie să aștepte modificările pe regulament ca să-și depășească adversarii.
    Analizati declaratia: „istoria Red Bull” :)) Care istorie, fraților? Că numeri pe degetele de la o mână trofeele lor și abia dacă au puțin peste 10 ani de F1... E clar că au băgat iarbă în energizante.
    8 4
  • Beyond My Dreams
    "https://www.youtube.com/watch?v=EwzJWw1MIb0"
    4 0
  • hahahau
    Ideea cu reducerea testelor era sa salveze F1. Ramasesera prea putine echipe in F1 si se pregateau si altele de retragere. Nu ai cum sa controlezi cat cheltuie fiecare asa ca au fost luate alte masuri cum ar fi eliminatrea testelor, introducerea numarului limita pentru motoare si cutii pe sezon samd. Dar lumea se adapteaza. Au aparut simulatoare si tunele de vant costisitoare samd. Asta e natura lucrurilor. Cand cineva vrea sa cheltuiasca 1000% mai mult pentru 10% performanta, cheltuieste.
    2 1
  • Poate si cei de la Automarket se vor gandii sa vina cu un update pentru calendarul F1 din 2019 :)
    12 0
  • marius
    https://www.formula1.com/en/latest/article.diary-dates-the-2019-f1-calendar-plus-pre-season-testing-details.BvtQrzJFXEsk2qqemiYue.html

    THE 2019 RACE CALENDAR
    Date Grand Prix Venue
    Mar 17 Australia Melbourne
    Mar 31 Bahrain Sakhir
    Apr 14 China Shanghai
    Apr 28 Azerbaijan Baku
    May 12 Spain Barcelona
    May 26 Monaco Monaco
    Jun 9 Canada Montreal
    Jun 23 France Le Castellet
    Jun 30 Austria Spielberg
    Jul 14 Great Britain Silverstone
    Jul 28 Germany Hockenheim
    Aug 4 Hungary Budapest
    Sep 1 Belgium Spa
    Sep 8 Italy Monza
    Sep 22 Singapore Singapore
    Sep 29 Russia Sochi
    Oct 13 Japan Suzuka
    Oct 27 Mexico Mexico City
    Nov 3 USA Austin
    Nov 17 Brazil Sao Paulo
    Dec 1 Abu Dhabi Yas Island
    4 0
  • Anul asta va fi mai strans ca niciodata.Teoretic Ferarri are prima sansa iar Mercedes cu Red Bull sunt si ele cam tot pe acolo.Ce a fost de urmarit la Red Bull in cele 2 sesiuni de teste a fost raportul dintre fiabilitate si nr total de tururi.S-au decurcat onorabil,iar asta ma face sa cred ca Red Bull ar putea rupe anul asta.Din 2010 austriecii au avut poate cel mai bun monopost exceptând propulsorul.Probabil asta se va intampla si anul asta.Tinand cont ca Honda a progresat si ea de anul trecut când erau la nivelul Renault,le cam e favorabila situatia.Daca Honda ar fi facut un motor aproape la fel de puternic si fiabil ca Mercedes si Ferarri atunci nemtii cu italienii ar fi terminati.Dar nu cred ca e cazul.Oricum,vor fi acolo in lupta pentru victorii.
    9 3
  • RIP Charlie Whiting
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru