Ricciardo are șanse minime la victorie în Canada: pilotul Red Bull va fi penalizat cu cel puțin 10 poziții pe grila de start

de Daniel Popescu
Miercuri, 06.06.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull a anunțat că Daniel Ricciardo va fi penalizat cu cel puțin 10 poziții pe grila de start a cursei din Canada din cauza necesității de a înlocui sistemul MGU-K al unității de propulsie.

Daniel Ricciardo a obținut o victorie importantă în Marele Premiu al statului Monaco, acolo unde a profitat de configurația circuitului, una favorabilă monopostului Red Bull Racing.

Australianul are șanse minime să repete istoria la Montreal, întrucât va fi penalizat pe grila de start. Anunțul a fost făcut de directorul tehnic Adrian Newey, care a dezvăluit că Ricciardo va utiliza un nou sistem MGU-K pentru recuperarea energiei la frânare.

De altfel, sistemul a înregistrat o defecțiune chiar în timpul cursei de la Monaco, iar aceasta nu poate fi remediata pentru cursa din Canada. Întrucât vă fi al treilea sistem MGU-K folosit în acest sezon, Ricciardo va fi penalizat cu 10 poziții pe grila de start.

În plus, există posibilitatea ca Ricciardo să folosească și o nouă unitate de stocare a energiei, dar și un nou sistem de control electronic, ceea ce ar echiva cu câte 5 poziții de penalizare. Într-o astfel de situație, australianul ar urma să plece de pe ultima poziție a grilei de start.

"Cu siguranță vom avea penalizări la Montreal, doar ca până în acest moment nu am aflat câte.

Una dintre întrebări este dacă bateria a suferit defecțiuni la Monaco, așa că, până când aflăm mai multe de la Renault, nu știm exact cu ce ne confruntăm. Sistemul MGU-K va genera însă cu siguranță o penalizare", explică Newey.

Problemele pentru Ricciardo vin exact în weekendul în care Renault vă introduce un update de performanță pentru motor, la fel ca și rivalii de la Honda.

Via Motorsport

Comentarii (14)

  • Jorge Lorenzo va fi coechipier cu Marc Marquez din sezonul viitor la Honda. O veste mare pentru toti fanii motociclismului.
    9 1
  • serban
    Crasă imbecilitate regulamentul ăsta ! Tai aripile unui pilot foarte bun, care tocmai se alăturase luptei pentru titlu ! Oribil !
    11 3
  • @AyrtonSenna1991- Sa vezi competitie la anul in motogp. Abia astept.
    3 0
  • @serban Corect ! Insa aceleasi reguli sunt pentru toti.........
    12 0
  • Dragii mei, sa nu uitam ca in week-end-ul 16-17 iunie 2018 va avea loc CURSA de 24h LeMans
    6 0
  • Oricum are sanse minime, circuitul canadian nu e agreat de masinile RBR. Estimare podium: piloti Mercedes, pilot Ferrari.
    9 6
  • serban
    @GabyZ Nici nu am spus altceva ! Dar penalizează echipa, ia-i puncte, fă-i ce vrei, dar nu pilotul, care nu are nici cea mai mică vină că se rupe MGU-K-ul ! În 2007 au ras toate punctele luate de McLaren, dar piloții au rămas cu ale lor. Deci precedent există.
    @Radu Nici in China nu aveau șanse prea mari, dar SC-ul ...
    8 0
  • Mercedes a confirmat acuma seara ca din cauza unor probleme de calitate, nu vor introduce al doilea motor in Canada. Mie imi pare o miscare strategica, dupa ce in urma cu o zi si jumatate au spus ca le introduc. Daca era o problema de calitate ar fi apaturut pe dyno in ultimele saptamani, sau macar ultimele zile in fabrica din Brixworth, nu acum cand motoarele sunt aterizate de o zi deja in Canada. Ferrari vor avea un avantaj de putere weekendul acesta, pt ca Mercedes vor merge mai conservator, insa ceea ce este clar, este ca mai mult ca sigur vor reusi sa faca sezonul cu doar 3 motoare, in vreme ce Ferrari nu prea cred. Motorul Mercedes pe langa ca va incheia 7 weekenduri de F1 asa cum era planificat initial, va putea fi folosit de acum inainte vinerea. Ferrari isi asuma 4 motoare, din moment ce introduc unul dupa doar 6 curse, iar Kimi este deja va avea deja 3 curse cu al doile ICE.
    8 3
  • Mercedes F1
    Daca patea vetel asta era de vina marea conspiratie FIA-Mercedes.
    5 5
  • Pentru Alonso va fi cursa cu numarul 300, ii doresc succes.
    7 1
  • Presa italiana jubileaza spun ca sunt probleme mari de fiabilitate la PU2, in schimb presa germana spun ca aceasta chestie cu fiabilitatea este doar o scuza si ca de vor sa vada pe GPS puncte tari si punctele slabe ale noului motor Ferrari si sa mai umble la dezvoltare sa vada unde mai pot face ceva pt imbunatatire. Nu stiu pe cine sa cred. Ceea ce e clar este ca Mercedes nu fa putea folosi mapari agresive la motor nici in Q3 nici in regim de cursa. Insa vor avea de castigat in a doua parte a sezonului, daca PU1 asa uzat cum este va mai putea face sesiunile de vineri, PU2 va putea face toate cursele europene inclusiv Monza.
    2 1
  • fan Ferrari
    @Mircea

    cred k si acolo cauti senzatie unde nu este ...
    Lucrezi cumva la intact media?
    3 0
  • Nu caut senzatie... senzatie cauta motorsport.it. Eu nu lucreze nicaieri, doar la masinaria de dat clantza ferraristilor.
    2 6
  • Ha,ha,ha...
    Avea sanse minime si in cursa trecuta, norocul lui/lor cu circuitul "perla"...
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru