Silverstone, antrenamente 2: Hamilton, cel mai bun timp pe ploaie

de Daniel Popescu
Vineri, 06.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a fost cel mai rapid într-o sesiune de antrenamente afectată de ploi puternice, în urma cărora patru piloţi nu au efectuat niciun tur cronometrat.

Esential 3.131 secunde a fost diferenta dintre Lewis Hamilton si Sebastian Vettel
Cea de-a doua sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Marii Britanii s-a desfăşurat în condiţii şi mai dificile decât cele de dimineaţă. Din cauza ploilor torenţiale şi a numărului de pneuri redus, piloţii au preferat să rămână în garaj în primele 45 de minute şi s-au aventurat pe circuit doar după ce ploaia a scăzut în intensitate.

La capătul a numai opt tururi parcurse, Lewis Hamilton a stabilit timpul de referinţă după ce a fost cronometrat cu 1m56.345, fiind cu puţin de o zecime de secundă mai rapid decât Kamui Kobayashi (Sauber). Mercedes şi-a adjudecat locurile trei şi patru prin Michael Schumacher şi Nico Rosberg, în timp ce Heikki Kovalainen a produs surpriza prin locul şapte ocupat la volanul monopostului Caterham.

Cei de la Red Bull nu au reuşit să impresioneze, întrucât Sebastian Vettel a fost doar al 13-lea, iar Mark Webber a fost unul dintre cei patru piloţi care nu au efectuat niciun tur cronometrat.

Sesiunea a fost marcată de două accidente: Bruno Senna a lovit barierele de protecţie şi a deteriorat semnificativ monopostul Williams, în timp ce Fernnado Alonso a lovit barierele cu noua aripă faţă a monopostului Ferrari după ce a derapat pe iarbă.

Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Marii Britanii va avea loc sâmbătă cu începere de la ora 12:00.

Silverstone - Rezultate Antrenamente 2:

 1. 
Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m56.345s 8 2. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m56.474s + 0.129 15 3. Michael Schumacher Mercedes 1m56.545s + 0.200 11 4. Nico Rosberg Mercedes 1m56.567s + 0.222 9 5. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m57.493s + 1.148 13 6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m57.948s + 1.603 9 7. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m58.580s + 2.235 10 8. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m58.897s + 2.552 8 9. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m58.943s + 2.598 11 10. Fernando Alonso Ferrari 1m59.015s + 2.670 14 11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m59.429s + 3.084 9 12. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m59.472s + 3.127 6 13. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m59.476s + 3.131 10 14. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m59.854s + 3.509 7 15. Felipe Massa Ferrari 2m00.565s + 4.220 7 16. Timo Glock Marussia-Cosworth 2m00.820s + 4.475 11 17.
Bruno Senna Williams-Renault 2m01.099s + 4.754 6 18. Vitaly Petrov Caterham-Renault 2m01.348s + 5.003 12 19. Charles Pic Marussia-Cosworth 2m03.719s + 7.374 8 20. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 2m04.774s + 8.429 8 21. Romain Grosjean Lotus-Renault 1 22. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 2 23. Mark Webber Red Bull-Renault 1 24. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth

Comentarii (4)

  • Cele mai ciudate antrenamente....Silverstone nici-o surpriza....mereu se gasesc vreo 3 4 care stau ca femeile in garaj.
    5 5
  • Claudiu
    Problema grava este cu cauciucurile Pirelli care sunt foarte foarte proaste pe ploaie, spre deosebire de cele Bridgestone. Pe vremea Bridgestone si Michelin, nu se neutralizau sau suspendau cursele pe ploaie ca si anul trecut si anul acesta. Nu se plangeau asa de tare pilotii din cauza lor. Al doilea aspect, este ca nu au cred decat 4-5 seturi de pneuri de ploaie disponibile pentru un weekend de cursa si 7 slick-uri.
    8 3
  • x_zone
    claudiu nu pneurile sunt de vina, au fost eliminate sistemele de asistenta electonica pe monoposturi incepand cu anul 2008 mai precis este vorba de eliminarea controlul tractiunii implicit a oricarui sistem de avertizare pentru pilot acesta nemaivand nicio informatie despre orice pierdere de aderenta-derapaj tocmai pentru ca adevaratii piloti sa iasa in evidenta in conditii grele si nu ...in derapaj

    -acum ca sa nu mai comenteze toti desteptii de pe acest site care intra special sa se contrazica in prostii hotararea fia din 2007 intrata in vigoare din 2008 este stipulata exact asa: Nici o maşină nu poate fi dotată cu un sistem sau un mecanism care este capabil să prevină rotirea excesivă a roţilor motoare sau să compenseze acceleraţia brutală cerută de către pilot”. De asemenea, nici un sistem care atenţionează pilotul de apariţia patinajului rotilor nu este permis.

    cu aceasta ocazie am anulat marea ineptie postata de claudiu care nu conoaste cat de cat regulile elementare fia f1
    4 1
  • x_zone ai perfecta dreptate , nu mai am ce comenta ...esti super ok!
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru