Sutil: "Cei de la Red Bull sunt pur şi simplu foarte inteligenţi"

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 05.08.2010
Întrebat despre succesul celor de la Red Bull, Adrian Sutil susţine că toate criticile aduse aşa-numitelor nereguli tehnice sunt inutile. "oamenii sunt inteligenţi", spune germanul.

Inginerii Red Bull sunt mai inteligenţi decât toţi ceilalţi din paddock. Aceasta este opinia lui Adrian Sutil, care susţine că avansul pe care îl au maşinile pilotate de Vettel şi Webber nu este întâmplător.

"Trebuie să împingi totul la limita maximă a regulamentulu. Iar Red Bull sunt mai inteligenţi decât toţi ceilalţi. Într-un fel sau altul, au reuşit să facă totul puţin mai bine", crede Sutil, care pilotează pentru Force India.

"Pentru mine, monopostul Red Bull este unul incredibil. Dacă la testele FIA nu a fost găsit nimic în neregulă, atunci Red Bull nu a făcut nimic rău. E doar inteligenţă", încheie germanul de 27 de ani.

Opinia lui Sutil este împărtăşită chiar şi de unii dintre rivalii celor de la Red Bull. Astfel, Jenson Button merge pe aceeaşi idee, susţinând faptul că avantajul maşinii Red Bull nu e unul ilegal, ci unul inteligent. "Ce au făcut ei acolo e o treabă deşteapră. Noi trebuie să înţelegem cât mai repede ce e acolo.

Oricum, se pare că nu doar eleronul frontal este flexibil", spune Button.

Această ultimă ipoteză este îmbrăţişată de mai mulţi piloţi şi chiar de către oficialii FIA. Astfel, una dintre teorii spune că toată partea frontală a maşinii se înclină în faţă, în timp ce spatele se ridică. O altă ipoteză este legată de faptul că podeaua este flexibilă, acest lucru având un efect radical asupra părţii frontale.

Taguri: Red Bull, Sutil

Comentarii (7)

  • Schumy fan 4 ever
    De acord cu tine!
    6 3
  • Red Bull
    Chiar daca nu sunt pe primul loc la constructori vad monoposturile Red Bull ca acele Ferrari in anii cand acupau locurile 1&2.Spun asta deoarece ma uimesc pole position-urile din calificari.
    6 4
  • Scuze.!!!
    Se pare ca nu m-am informat bine la capitolul "clasament" asa ca-mi cer iertare!
    5 5
  • WCF
    Sursa WCF .
    3 3
  • Dubioasa problema
    La Hungaroring se observa foarte clar (in imaginile transmise de pe monopostul Redbul) ca lateralele eleronului fata se lasau in jos in timp ce viteza masinii crestea si se ridicau la franare. Dupa mine nu cred ca podeaua face acest lucru, posibil ca eleronul sa se curbeze la o forta mai mare decat cea aplicata de FIA de 50kg. La SPA acestia (FIA) vor reveni cu alte teste, poate marind forta de apasare in momentul verificarii.

    O posibila ipoteza pentru faptul ca Vetel nu a reusit sa depaseasca este faptul ca ruland in spatele ferariului acesta ceea turbulente care reduceau forta de apasare pe eleron acesta ramanand ridicat transforma masina Redbul intr-una "normala".
    11 0
  • interesant
    bravo lor!
    oare sutil da din codiţă in ideea ca webber e pe ducă...?
    4 2
  • rayn380
    @dany
    "ca cam" aia cred si eu. Ii cam linge-n c..pe cei de la RBR ca poate poate. Oricum, eu cred ca Weber, va zbura la anul de la RBR, chiar daca si-a prelungit el contractul. Poate ca Sutil a auzit vreo pasarica ciripind si incepe si el sa pupe-n stanga si-n dreapta pe cei de la RBR ca poate poate....
    6 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru