Acesta este noul Maserati MC20: primele imagini cu supercar-ul italienilor, "scăpate" pe internet înaintea prezentării oficiale

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 09.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Viitorul Maserati MC20 va fi prezentat în cursul zilei de 9 septembrie, însă câteva imagini cu noul supercar au ajuns deja pe internet. Italienii propun un design agresiv, un interior modern și o motorizare V6 cu 630 de cai putere.

Prezentarea noului Maserati MC20 va avea loc astăzi, 9 septembrie, începând cu ora 21:30, ora României. Deși mai sunt câteva ore până la startul evenimentului, o serie de imagini cu viitorul supercar pregătit de constructorul italian au fost "scăpate" pe internet.

Din punct de vedere estetic, liniile noul MC20 au fost inspirate de cele ale hypercar-ului MC12. În partea frontală, italienii au pregătit o grilă generoasă în mijlocul căreia a fost amplasat tridentul specific mării, faruri cu o semnătură luminoasă nouă și două prize de aer de dimensiuni mari.

Jantele au un design complet nou, terminațiile sistemului de evacuare sunt poziționate aproape de zona centrală, iar stopurile au un design similar cu cele ale lui GranTurismo. Totodată, italienii propun o lunetă pe suprafața căreia a fost stilizat un trident și portiere cu deschidere verticală.

La interior, supercar-ul va fi echipat cu un instrumentar de bord complet digital și cu un sistem de infotainment cu ecran de mari dimensiuni pozitionat central.

De asemenea, pe consola centrală se află un controller rotativ pentru selectarea modurilor de rulare.

Conform oficialilor Maserati, sub capota lui MC20 se va afla noul motor V6 biturbo de 3.0 litri. Unitatea dezvoltă 630 de cai putere la 7.500 rpm și 730 Nm începând cu 3.000 rpm. Turația maximă a motorului va fi de 8.000 rpm.

Via | Cochespias

Comentarii (6)

  • Aduce la ochi cu Nissan Gtr.
    7 5
  • Aduce cu mai multe. :) Puteau să copieze mai discret de ex. stopurile lui Alpine A110.
    Nu e chiar un dezastru stilistic, dar pentru un NOU supercar Maserati (mă) cam dezamăgește, sincer, fiindcă motorul V6 *Nettuno* e o capodoperă de inginerie și ar fi meritat un *ambalaj* mai puțin normal-banal.

    Cu siguranță o să fie f. performant la 630 CP dar plasticele alea ca de motocoasă chinezească mi-ar aminti zilnic că am luat țeapă, oricât de *relativ ieftin* va fi.

    Uitasem deci să adaug ca niște celebri co-chibiți din zonă *să vedem și prețul*, :-) dar m-am sucit -- dac-oi câștiga la loto aleg de departe originalul mult mai... italienesc, adică Ferrari F8 Tributo.
    17 1
  • Original sau nu, eu nu prea inteleg lansarea unui supercar la un constructor aflat in moarte clinica, Maserati nu mai misca aproape deloc la vanzari, ce sa faca cu acest model, sa-l adauge in colectia muzeului ?
    11 1
  • someone
    @ kiro: ai citit articolul celor de la road&track us despre cat " de nou " este de fapt motorul acesta? daca nu, iti zic eu niste puncte de vedere foarte interesante : partea din fata dar si cea dinspre cutie a motorului e identica cu v8-ul ferrari, cursa si alezajul sant identice cu cele ale motorului ferrari despre care vorbim ( F154). limitarea de turatie la 8k e identica intre cele 2 motoare, chiar daca unul e v6 iar altul v8. iar ordinea de aprindere a cilindrilor e identica cu motorul de pe alfa giulia, care stim ca e un v8 ferrari fara 2 cilindri.
    veti zice" si ce-i cu asta? " nu e nimic rau, dimpotriva, e bine sa ai ajutor ferrari cand faci un motor, dar atunci nu te lauda ca e complet nou si ca e dezvoltat 100% in-house
    7 0
  • @someone: Da, știu articolul R&T că l-au preluat toți web-boții (cu excepția AM, din păcate de astă dată :-)) dar adevărul e rareori pur și niciodată simplu.

    Chiulasa + sist. de injecție patentate Maserati diferă radical însă de F154 și asta e destul (zic eu) ca să pretindă că Nettuno V6 e nou, deși inginerii care au proiectat ambele motoare se mută periodic în aceeași ogradă (Fiat-Alfa-Ferrari-Maserati-VM.)

    P.S. Din păcate, cred că doar colecționarii bănoși se vor mai bucura un timp de sunetul+zvâcul V6 / V8 / V12-urilor, italiene sau nu, odată cu intrarea în era electrocasnicelor.
    10 0
  • mircea badea
    arata bine, totusi trebuie si decapotabila. si parca as prefera totusi lotusul electric.
    5 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru