Feedback

Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități

Publicat Luni, 02.03.2020
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 8
Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități - Poza 1
Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități - Poza 2
Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități - Poza 3
Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități - Poza 4
Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități - Poza 5
Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități - Poza 6
Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități - Poza 7
Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități - Poza 8
Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități - Poza 9
Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități - Poza 10
Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități - Poza 11
Alfa Romeo a prezentat noile Giulia GTA și Giulia GTAm: 540 de cai putere, masă totală mai mică și doar 500 de unități - Poza 12
Alfa Romeo a lansat noile Giulia GTA și Giulia GTAm. Ambele modele sunt echipate cu motorul V6 de 2.9 litri capabil să ofere 540 de cai putere. Sprintul de la 0 la 100 km/h se desfășoară în doar 3.6 secunde, iar masa totală este mai mică cu circa 100 de kilograme comparativ cu Giulia Quadrifoglio.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În urmă cu câteva săptămâni, oficialii Alfa Romeo au anunțat că în 2 martie vor veni cu o surpriză pentru fani. Acum, reprezentanții companiei italiene au publicat primele imagini și detalii referitoare la noile Giulia GTA și Giulia GTAm.

Ambele versiuni au la bază varianta Giulia Quadrifoglio și vor fi echipate cu elemente noi de caroserie, vor primi îmbunătățiri la interior și vor miza pe motorizări mai puternice.

Alfa Romeo Giulia GTA va fi echipată cu elemente din fibră de carbon pentru capotă, plafon, spoilere și aripile laterale. În plus, modelul va fi echipat și cu un splitter activ dezvoltat împreună cu Sauber Engineering. În partea din spate, italienii au instalat o aripă nouă și un difuzor restilizat. În plus, terminațiile sistemului de evacuare au fost mutate central, iar jantele de 20 de inch au un design nou.

Pentru interior, italienii au pregătit o mulțime de elemente acoperite cu Alcantara (planșa de bord, fețele ușilor, montanții și zona centrală a scaunelor). În cazul versiunii Giulia GTAm, scaunele standard au fost înlocuite cu unele din fibră de carbon. Totodată, bancheta din spate dispare, locul acesteia fiind luat de un rollbar și de un suport special pentru căști. Centurile de siguranță în trei puncte au fost înlocuite cu unele speciale în șase puncte semnate de Sabelt. În ciuda acestor elemente gândite special pentru circuit, reprezentanții Alfa Romeo precizează că varianta Giulia GTAm a fost omologată pentru drumurile publice.

Sub capota versiunilor Giulia GTA și Giulia GTAm se află motorul V6 biturbo de 2.9 litri capabil să ofere acum 540 de cai putere (510 cai putere în cazul versiunii Giulia Quadrifoglio). Masa totală a scăzut cu aproximativ 100 de kilograme (1.520 de kilograme), iar sprintul de la 0 la 100 km/h se desfășoară în doar 3.6 secunde.

Conform oficialilor Alfa Romeo, cele două versiuni Giulia GTA și Giulia GTAm vor fi produse în doar 500 de exemplare.


Comentarii (8)

  • da, dispare bancheta deci e cu imbunatatiri :)
    iar 2 locuri pt 4 usi e optimizarea maxima.
    9 3
  • willow
    Giulia Quadrifoglio oricum rupea fashul lui M3, varianta de fata cred ca impige performantele mai departe astfel incat M3 poate doar sa suspine
    14 1
  • Alionescu Adrian: De ce se aprinde ASR și martorul motor când demarez și nu se mai sting... Raspunde
  • Adrian
    Pacat ca e in urma la capitolul dotari, de orice fel. Chiar daca are performante de top, premium, banii sunt adusi de variantele de strada. Alea trebuie dotate premium, cu faruri LED, sisteme multimedia cu functii avansate, ecrane mari si de inalta fidelitate, virtual cockpit, masaje in scaune si multe altele. Daca te uiti in lista de optionale la Merc sau BMW, nu vei gasi corespondent la Alfa, din pacate.
    3 7
  • Versiuni foarte potente menite sa intareasca imaginea sportiva, puristii sunt in extaz, dar realitatea nu este linistitoare pentru Alfa, nu se fac bani cu astfel de versiuni, nici cu sustineri pe net.
    11 1
  • someone
    @willow: bmw poate doar sa suspine ( sant ironic evident ) pentru ca la vanzari alfa e praf. acest super model e doar un spectacol tehnic, pentru ca nici quadrifoglio si nici modelul normal nu au facut nimik la vanzari.
    nu ma intelege gresit, masina si arata si si merge exceptional, dar pana la urma vanzarile arata cat de bun e un model pe piata. iar aici , din pacate, doar alfa suspina, iar bmw m3, c amg si rs4 rad destul de bine.
    2 3
  • Adrian
    Strategia lor buna. Evident copiata de la ceilalti, de-aia e buna. Scoti pe piata un vector de imagine precum acest GTA, dai Politiei 2-3 masini cu care sa patruleze, sponsorizezi cateva evenimente, toate ca sa impulsioneze vanzarile versiunilor de strada. Ca deh, omul cumpara versiunea diesel cheala, dar cu iluzia ca are sub fund o super-sportiva.
    Treaba ca e pentru Alfa strategia nu functioneaza. Ceva ii retine pe cumparatori. Si nu doar pe romani, despre care multi ar zice ca sunt hipnotizati de germane.
    Masina asta trebuia sa aibe hayon si geamuri fata rama.
    3 1
  • @Adrian. Pentru ca toate Alfele din ultimii 35 de ani au fost performante dar cu o slaba fiabilitate,atat mecanica cat mai ales electrica. Cand vinzi masini de unica folosinta e si normal ca te mai cumpara doar fanii. Motoare distruse la 20 000 km cu bielele iesite prin bloc sau distrinutii schimbate din 30 000 in 30 000 ca nu tin cat scrie la carte 60000,notmal ca nu le mai cumpara nici dracu. Asa o sa pateasca si Vw,norocul lor e ca inca le mai cumpara firmele pentru flote.
    4 2
  • E bună să faci pe taximetristul cu ea de 1 aprilie. Bucuros clientul când o vede, deschide usa din spate şi ii cade faţa. Cred că nu am mai văzut niciodată masină cu 4 usi dar cu 2 scaune. ...nu le-au mai rămas bani în proiect să o facă cu 2 uşi.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru