Alfa Romeo: "Nu ne interesează sistemele de asistenţă, vrem să-i oferim şoferului o experienţă cât mai pură"

de Mircea Meșter
Luni, 28.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Într-o lume a sistemelor de asistenţă care fură din plăcerea şofatului, Alfa Romeo promite că va oferi în continuare o experinţă cât mai pură posibil la volan.

Veşti bune pentru cei care apreciază maşinile cât mai pure cu putinţă în anul 2013: Alfa Romeo a anunţat, prin vocea şefului de marketing al mărcii, că nu va exagera cu sistemele de asistenţă pentru şofer, brandul milanez preferând să le ofere celor de la volan o experienţă cât mai "clasică" se poate într-o lume dominată de pachete şi soluţii care răpesc plăcerea şofatului. Altfel spus, în timp ce restul mărcilor premium se agită să dezvolte sisteme care apropie maşinile proprii de era autonomiei complete, Alfa Romeo mizează pe şoferi şi pe sentimentul pe care îl au aceştia când conduc o maşină sport adevărată.

În afară de scorul la EuroNCAP, siguranţa nu este un domeniu care să suscite foarte mult interes pentru noi.

Alberto Cavaggioni
Director de Marketing Alfa Romeo
"Putem privi maşinile noastre dintr-un punct de vedere emoţional şi dintr-unul tehnic. Le oferim Alfistilor (n.r. denumirea sub care sunt cunoscuţi fanii Alfa Romeo) tot ce e nevoie în termeni tehnici, dar nu mai mult decât atât.
La Alfa Romeo, vrem să le oferim distracţie maximă şoferilor"
, spune Alberto Cavaggioni, citat de britanicii de la Autocar. Opinia şefului de marketing al mîrcii este dublată de declaraţia anterioară a directorului biroului de Planificare de Produs, Maurizio Consalvo, care afirma acelaşi lucru într-un interviu: "Clienţii noştri îşi doresc o maşină mecanică, cu ingerinţe electrice cât mai puţine".

Logica celor de la Alfa Romeo nu se regăseşte pe modelele celorlalte mărci ale Grupului Fiat. De exemplu, Fiat 500 dispune de un sistem de frânare autonată în oraş, în timp ce maşinile vândute sub sigla Chrysler beneficiază de senzori care monitorizează unghiul mort, părăsirea benzii sau traficul perpendicular la marşarier.

via Autocar

Comentarii (12)

  • Foarte frumos din partea lor, fara vreo ironie, dar eu am o intrebare de aproximativ un an: cand concretizeaza aceste calitati de conducere, fara prea multa electronica, pe succesorul lui 159? Apoi legat de gama actuala, cel mai mult 4C este sportiva pura, la Giulietta nu se poate spune ca nu are destule sisteme electronice de asistenta, la fel si la Mito, deci care sunt " masinile noastre"? Sa vina Giulia mai repede, poate si-n varianta GTA, si atunci vor avea cel putin 2 modele sportive pure.
    15 3
  • pai cum ma Giulietta cu al sau Quadrifoglio Verde nu ti se pare sportiva pura desi sta mai slab pe circuit decat un GTI care se vrea masina poporului?
    5 8
  • Nordschleife

    VW Golf GTI (MkVII) 8:29.00
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio verde 8:30.39

    inghititi usor sa nu va inecati
    8 7
  • @dan: Nimanui nu-i pasa.
    12 8
  • Nimanui nu-i pasa dar ar fi crescut pipota in tine daca era invers :)) Trist ma ... trist sa iti faca din ochi cu mana ca stevie wonder un sofer de Golf
    7 10
  • schumi
    @danHG
    Te flatezi degeaba. Ai comparat ultima generatia de Golf GTI cu, deja, genratia anterioara de Giulietta QV. Noua genratie QV va bate GTI-ul. Din nou!
    9 8
  • @schumi
    Care din nou??? Desi nu gasesc un timp pt Alfa 147 R32 cred ca imi permit sa fac urmatoarea comparatie a urmatoarelor versiuni de top (147-le aparut in 2001 dar avea cam aceeasi masa si aceleasi performante, G4 si 156 au fost lansate in ac an)

    VW Golf Mk IV R32 8:37.00 143 '02 241 / 1452
    Alfa Romeo 156 GTA 8:51.00 140 '03 250 / 1445

    De notat si diferenta celor 10cp si lipsa unei suspensi independente ...
    7 2
  • @schumi
    si "noua" generatie de QV (cea care inca nu e pe piata si probabil ca va ajunge undeva la mijlocul anului viitor) va avea aceeasi platforma si un mic plus de putere ... cam ce diferenta crezi tu ca va fi? Las-o jos ca macane ...un GTI cu 1351 KG de 220 HP a facut un Alfa Romeo QV de 1320 KG si 235HP, deci ciao!
    8 7
  • @danHG
    Iar ti-ai schimbat nick-ul ?
    Cine dracu te-o mai plati si pe tine ca sa poluezi posturile cu Alfa Romeo ?
    1 7
  • palalia cocalarul
    Atat timp cat personaje ciudate/dubioase (aceleasi mereu), mari fani si mai putin probabil consumatori de "delicatese" mobile italiene fac acelasi lucru la orice articol ce include Audi/VW/Seat/Skoda samd m-am gandit ca pot sa le rad in nas cu fapte dupa cum vezi mai sus ...altceva?
    3 4
  • Apai n-ai prea reusit.
    3 3
  • 4C va fi un succes. Despre MiTo si Giulietta, nu stiu ce sa zic. Daca ar mai scadea din pret...
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru