Alpina lansează XD3 și XD4 facelift: motorul diesel, cu patru turbine, oferă mai mult cuplu

de Alexandru Monenciu
Joi, 10.06.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Alpina publică primele imagini și informații despre versiunea facelift a modelelor XD3 și XD4. Acestea sunt echipate cu un motor diesel, cu patru turbine, care dezvoltă acum mai mult cuplu.

La câteva ore de la debutul noilor BMW X3 și X4 facelift, Alpina publică primele imagini și informații despre versiunea îmbunătățită a modelelor XD3 și XD4. Cu alte cuvinte, alternativele cu motor diesel ale modelelor X3 M și X4 M.

Cele două SUV-uri Alpina sunt echipate cu un motor de 3.0 litri, cu patru turbine, care dezvoltă acum 394 de cai putere și 800 Nm cuplu, cu 30 Nm mai mult decât înainte. Transmisia automată cu opt rapoarte și tracțiunea integrală xDrive completează pachetul.

În aceste condiții, Alpina XD3 și XD4 ating 100 de km/h în 4.6 secunde. Viteza maximă este de 267 km/h, respectiv 268 km/h.

Compania germană a recalibrat direcția variabilă, sistemul de launch control, iar amortizoarele și arcurile sunt acum mai rigide. Ambele modele au un sistem de frânare îmbunătățit, însă clienții pot opta și pentru discuri de frână din material compozit.

Modificările estetice ale noilor BMW X3 și X4 facelift au fost preluate de versiunile Alpina.

Germanii au plusat cu spoilere specifice și cu celebrele jante cu diametrul de 20 de inch (opționale de 22 de inch).

Primele exemplare vor fi livrate, în Europa, în luna noiembrie. În Germania, Alpina XD3 facelift pornește de la 85.900 de euro, iar XD4 facelift costă cel puțin 89.100 de euro.

via Alpina

Comentarii (23)

  • Slabut. La peste 85000 euro ar trebui sa faca suta sub 4 secunde.
    7 9
  • netam-nissan
    de ce 4 turbine, una se strica prea încet?
    și parcă beamve renunțase la turbulența asta turbată.
    20 2
  • Seriff
    Bun, hai cu diesel-urile, cea mai practica si utila solutie de mobilitate! Nu masini cu stechere, aplicatii, prize si autonomii de 200 km
    19 7
  • Am detinut un 730 d, la care am schimbat la 65.000 km galeria de admisie( pe garantie e drept), iar la 120.000 iar curgea ulei din ea, era tot motorul manjit. Cei de la BMW spun ca asa se schimba ele normal...pe bune?
    Am si uitat de marca asta...
    8 2
  • Mircea
    Modele adresate cocalarilor dornici de turbine si Diesel.
    Le face Tesla, Rimac varza cu toate turbinele si cuplul lor :))
    La banii astia pana si un prapadit de Volvo XC40 full electric accelereaza la fel, fara 4 turbine si galagie :))
    Nici BMW nu mai e ce era odata.
    3 17
  • @mircea
    https://www.lgbtqnation.com/2017/03/volvos-newest-car-commercial-includes-cute-gay-couple/
    4 0
  • Cu gandul la liniute mereu
    Tot cocalar, tot cocalar ai ramas.
    Si nici macar n-ai bmw. Trist.
    11 0
  • Pai se poate?Un intelectual rafinat asa ca dumneavoastra sa vorbeasca atat de urat...Trist
    0 7
  • Mircea
    https://youtu.be/T9CPUcO10-o
    Cum sa am BMW???
    E o marca ce face mult zgomot, dar slaba rau tare. Un Mercedes mai merge...dar cand vrei altceva, te uiti la " sound of progress" adica taci si faci :))
    Tot cocalari limitati sunteti.
    Vezi preturile pentru BMW, Mercedes si Tesla. La 20000$ mai mult, Tesla nici nu trebuia sa treaca linia de finish inaintea vreunui 3 sau 4 litri german, dar sunt slabute. Multi bani, mult zgomot pentru rezultate slabe :)) exact ca voi: multa galagie, dar cand e sa face treaba, sunteti varza.
    4 11
  • Te-ai trezit trollache?
    Bine, tu n-ai nici masina dupa parerea mea.
    Mai citeste un pic sa vezi caracteristicile tehnice ale masinilor insirate sa vezi cu care ajungi la destinatie mai repede. Acceleratia nu e singurul criteriu de apreciere a unui automobil, dar cum tu din puncte de vedere tehnic esti analfabet...
    7 2
  • Seriff
    @Mircea
    Aici nu e vorba doar de acceleratie, da, perfect de acord sunt masini electrice care accelereaza mai bine, dar la aceste masini nu ai grija incarcarii, ai autonomie de 1000 km si sanse bune de revanzare, plus ca in general masinile diesel merg sute de mii de km, drept dovada intra pe orice site de vanzari unde vezi diesel-uri cu 300.000-400,000 km la vanzare, cate masini electrice vezi cu asa km?
    7 0
  • Banuiesc ca iei BMW X3M pentru o deplasare normala, din asta in care te duci la birou sau la cumparaturi si ai nevoie de 4 turbine si cuplu mare ca sa cari cumparaturile.
    Esti retard daca nu intelegi cui se adreseaza panaramele astea.
    Deci pentru cuplu clar iei electrica daca esti bine informat, ca ai cuplu maxim instant fara galagie si turbine.
    Hai somn usor ca esti praf.
    1 5
  • @seriff
    Cred ca masinile alea diesel cu multi km sunt destul de vechi pe piata, deci nu poti compara masini electrice noi aparute cu masini vechi. Peste 10 ani mai vorbim.
    Teoretic masinile electrice nu au nevoie de atat de multa mentenanta si pot duce mai mult. La Tesla se face reclama de exemplu ca tin 1 milion de km fara probleme.
    Si am prieteni cu Toyota sau Lexus hybrid si au peste 300000 km fara probleme, deci se poate.
    Vezi ca cele mai fiabile masini sunt Lexus, Toyota hibride, deci nu alea diesel de care vorbesti tu.
    2 3
  • @@mircea
    Ce are de-a face gay cu Volvo?
    https://youtu.be/gHPBH3MjuMA
    Si BMW pare ca are reclame in care se saruta baietii :))
    Esti cu capul?
    0 0
  • Seriff
    Hibrid nu are nici o treaba cu electric, masinile alea au atatia km fiindca nu se incarca la priza si merg la drum lung pe benzina, nu are nici o treaba cu electrica, plus ca masinile electrice au aparut de ani de zile, nu de ieri, nu duc sute de mii de km, uita-te pe site-urile de vanzari, toate se vand la putini km, cum ies din garantie, plus ca sunt multe TESLA unde scrie clar in anunt ca li s-au schimbat bateriile.
    Nu sunt fiabile, iar costurile atunci cand se strica ceva costa de rup.
    6 1
  • interesanta alegere: pe xd3/xd4 folosesc motorul cu 4 turbine; pe xd5 (seria 5) folosesc cel cu 3 turbine. si culmea, cel cu 3 turbine dezvolta 408 cai si 800 nm. hmmmmmmm
    6 0
  • @seriff
    Mai intereseaza-te...
    Cate turbine, au DPF, ADBLUE si EGR masinile alea cu multi km?
    1 6
  • struguri sunt acri bai cocalarilor!
    0 7
  • Atunci pune niste zahar pe ei,dăăh!
    2 0
  • Seriff
    Depinde de exploatare, eu DPF activ pe masina mea, fiindca s-a folosit 90% din timp in afara orasului, are timp sa isi faca regenerari, poti sa ajungi si la 400.000 km fara sa ai probleme cu DPF, EGR sau alte povesti.
    Dar chiar si daca ai avea, sa schimbi orice DPF e mult mai ieftin decat bateriile masinilor electrice.
    8 1
  • @seriff
    Pentru cultura ta generala:
    https://insideevs.com/news/501249/nio-20-battery-swap-station/
    Se schimba bateria mai repede ca DPF :))
    https://www.consumerreports.org/car-repair-maintenance/pay-less-for-vehicle-maintenance-with-an-ev/
    Trebuie doar sa fii intr-o tara mai evoluata si sa ai infrastructura necesara si guvern luminat.
    0 5
  • Mircea
    @seriff: da... masinile electrice sunt aparute demult, eram eu mic cand toti luau masini electrice, doar cativa isi permiteau diesel. Toti producatorii aveau la oferta masini electrice pe orice model si am vazut in reclame la televizor din 1990 multe VAG, Audi si BMW, toate electrice.
    Esti amuzant tare cu glumele tale.
    Hai mai zi ca incepe weekendul :))
    0 4
  • @pt cel care lauda Toyota/Lexus.
    Iti doresc sa traiesti printre sau cu ele si pe urma sa zici ca nu au probleme.
    In flota companiei la care lucrez exista multe astfel de autovehicule si nu sunt lipsite de probleme.
    Iti dau ca exemple 6 RAV4 Hybrid fabricate in Japonia. Patru din 2019 si doua din 2017, au avut ramas fara pompe de apa la 35000-40000 de km. Doua dintre ele au ramas fara orice sistem de siguranta dupa ce s-a ars un bec intr-una din lampile de pe spate. Cu toate ca au nivel ridicat de echipare, plasticul din bord bord scartaie. Acelasi lucru se intampla cu fetele de pe usi, manere, consola dintre sofer si pasager samd.
    Cutiile de viteze, cele e-cvt, au inceput sa se comporte ciudat dupa 10000-15000 de km. Iti dau niste socuri cand stai pe loc, dar reprezentanta se face ca ploua.
    Este adevarat ca Toyota face unele din cele mai bune masini hybride de pe piata, dar sa nu-mi zica nimeni ca nu au probleme.
    Cat despre @talibanul cu electricele, saracu' are nevoie de o imbratisare, ca sa ma exprim civilizat.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru