Aston Martin a dezvoltat un DB9 hibrid împreună cu Bosch

de Sebastian Toma
Luni, 17.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Aston Martin a colaborat cu Bosch pentru a dezvolta o versiune hibridă plug-in a lui DB9. Aceasta totalizează 740 CP şi are o autonomie de 25 kilometri în modul 100% electric.

Esential 25.7 kilometri este autonomia modelului hibrid în modul 100% electric.
Aston Martin a realizat o colaborare cu Bosch în baza căreia a realizat o versiune hibridă plug-in a lui DB9. Pentru moment, vorbim despre un prototip, realizat pentru un proiect de cercetare ale căror rezultate vor fi prezentate în toamna anului curent. Cei de la Bosch se ocupă de asamblarea modelului, în timp ce Aston Martin a livrat baza tehnică pentru primul hibrid al constructorului din Gaydon. Astfel, prototipul este echipat cu un motor V12 de 6.0 litri, asociat cu două motoare electrice, cele trei propulsoare livrând împreună 740 CP. Acumulatorii de 180 kWh pot fi încărcaţi şi de la priză, iar prototipul poate circula şi în modul 100% electric.

Prototipul primului hibrid plug-in Aston Martin are o autonomie electrică de 25.7 kilometri şi este cu 20% mai rapid decât modelul standard. Acceleraţia de la 0 la 100 km/h este realizată în aproximativ 3.7 secunde, potrivit primelor informaţii oficiale referitoare la acest prototip. Viteza maximă a prototipului bazat pe DB9 nu a fost precizată, aceasta urmând să fie anunţată, cel mai probabil, odată cu dezvelirea versiunii finale a prototipului.

Urmareste Automarket
La interior, modelul renunţă la afişajul TFT în favoarea unui panou de instrumente analogice, iar şoferul poate să regleze răspunsul la acceleraţie, cuplul motor maxim livrat şi alte elemente legate de performanţa dinamică a sistemului hibrid prin intermediul meniului sistemului hibrid.
Cei de la Aston Martin nu au discutat despre o eventuală versiune hibridă a lui DB9.

Via Automotive-Business-Review

Comentarii (3)

  • Poate ca era mai bine sa lucreze cu taticul Toyota.Se pare ca altii au alte preferinte.Hibridul japonez nu este cel mai infailibil?Greu de crezut,dar altii cred.
    Nu trageti in emisar!
    4 0
  • oare cum te simti in interiorul ala, ruland pe transfagarasan?
    4 0
  • Cica AM nu sunt asa reusite deoarece nu sunt fiabile!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru