Designerul lui Bugatti Chiron a ales să deseneze mașini pentru Genesis, brandul creat de Hyundai pentru a se bate cu BMW și Audi

de Bogdan Mirică
Luni, 12.12.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Hyundai a anunțat oficial că a reușit să îl înregimenteze pe omul care a desenat Bugatti Chiron. El se va ocupa de designul viitoarelor modele Genesis, brandul premium Hyundai.

După ce Peter Schreyer a schimbat complet fața modelelor Hyundai și Kia, conglomeratul coreean caută un nou designer cu experiență în Europa pentru a oferi mai multă emoție brandului său premium Genesis, proaspăt înființat.

Se pare că de această dată Hyundai a țintit sus, reușind să îl instaleze în poziția de șef de design al brandului Genesis pe Alexander Selipanov. Numele nu spune foarte multe, însă Selipanov este responsabil cu trasarea designului pentru o serie de modele emblematice ale Grupului Volkswagen.

Cel mai recent proiect este Bugatti Chiron, supercarul suprem, creat pentru a-i lua locul lui Veyron. Selianov a desenat mai întâi conceptul Bugatti Vision GT, din care a luat mai apoi naștere versiunea de serie a modelului Chiron.

Înainte de a desena pentru Bugatti, Selipanov s-a aflat în echipa responsabilă pentru desenarea actualului Lamborghini Huracan.

Urmareste Automarket
Rusul se va întâlni la Genesis cu un alt om venit din tabăra Grupului Volkswagen.
Este vorba despre Luc Donckerwolcke, care îi va fi și superior lui Selipanov, urmând să conducă atât departamentul de design Genesis, cât și pe cel al Hyundai, după ce Peter Schreyer se retrage în 2017.

Asemeni rusului Selipanov, Donckerwolcke a lucrat o bună perioadă pentru Lamborghini, însă când a plecat din cadrul Grupului Volkswagen ocupa poziția de designer șef al Bentley.

Miza este extrem de mare pentru brandul Genesis. Hyundai a anunțat că modelele Genesis trebuie să fure din clienții unor mărci premium extrem de populare, cum ar fi BMW, Mercedes, Audi, Jaguar sau Lexus.

Comentarii (6)

  • Ca sa furi clientii unei marci cu traditie si renume ai nevoie de ceva mai mult decat niste linii de design spectaculoase... Poti doar sa speri ca vei atrage clienti care isi permit pentru prima data o masina premium.
    8 11
  • Sa il intrebe cineva daca la Bugatti C... s-a plictisit teribil sau a luat prafuri cand a ajuns la partea din spate care e ca de camion !
    11 15
  • Burgeru' Shintoit
    Părinte!
    Gilette veghează!
    2 8
  • @Stefi
    ''marci cu traditii'' in ce ? In suspensii pe bare de torsiune ca la microbuze ? Sau in softuri ? Tu esti retard la cap ?
    1 8
  • Petrolhead
    Hyundai si Kia au tot "furat" oameni de la diferite grupuri in ultimul timp si se vede.Nu cred ca o sa conteze atat de mult faptul ca nu au traditie,daca lanseaza modele care sa se bata cu concurenta germana dar si cu Lexus,Jaguar la un pret mult mai atractiv,parerea mea ca o sa le iasa "figura" cu furatul clientilor,mai ales pe piata din SUA,acolo unde Genesis s-a "lansat" deja si pot spune ca au succes.Sa convingi atatia oameni ca Genesis si Equus sunt mai mult decat un Hyundai si sa ii faci sa-si riste atatia bani,peste 45 de mii de dolari pe un brand nou aparut,nu stiu daca poate fi numit altfel decat succes.
    5 3
  • @@Stefi
    Muerescule, invata putina romana, esti plin de pleonasme, cica retardat la cap, probabil tu esti retardat si la celalalt cap, asa te mai inteleg :))))))
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru